tripsitter LSA

hey,
ik ben 15 jaar en heb helemaal geen ervaring met tripmiddelen
over een paar dagen gaan een paar vrienden van me LSA doen nu vroegen ze mij of ik tripsitter wilde zijn alleen ik heb geen ervaring met het middel..
misschien hebben jullie een paar tips voor me

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik heb twee keer LSA (Hawaiian Baby Woodrose zaadjes) gedaan. Verwacht dat je vrienden de hele avond verdoofd op de bank zullen liggen met als afwisseling een aantal keren :kots:

Veel mensen krijgen last van misselijkheid bij LSA. En je wordt er sloom van. Ben er zelf niet zo weg van hierom, ook al heb ik er best diepe trips van gehad. Een tip is om een theezakje leeg te halen, daar de zaadjes (eerst de buitenlaag eraf halen en dan crushen) in te doen en dan een tijd in je mond houden. Daarna dat theezakje dicht nieten en een tijdlang in je mond houden. Goed door je mond bewegen en later 't zakje uitspugen. Dat zorgde er bij mij de 2e keer voor dat ik me lang niet zo misselijk voelde.

Maar goed, kan best eens een rustig avondje worden. :rolleyes: Niet echt een party iets.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Heb hem even naar het juiste subforum verplaatst. :wink:

Ik heb 1 keer Hawaiian Baby Woodrose zaadjes gedaan en ben er ook niet heel gecharmeerd van persoonlijk. Zoals Mindless zegt, veel kotsen, loom gevoel en weinig visuele effecten.

Wat betreft het tripsitten, lees dit topic eens door: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=31766

Ik ben nog nooit tripsitter geweest, lijkt me best apart. Zorg dat je ze zoveel mogelijk hun gang laat gaan, tenzij het gevaarlijk wordt natuurlijk.

Ik heb eigenlijk helemaal geen ervaring met tripmiddelen en ook niet met tripsitten..
dus ik heb besloten het niet te doen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Beetje rare reden, want je zult toch eerst iets moeten proberen om er ervaring mee op te doen. :wink:

Maar ik kan begrijpen dat je geen tripsitter wilt zijn. Het lijkt mij persoonlijk ook helemaal niets. Met nieuwe drugs ga ik het altijd gewoon proberen met vrienden, zonder tripsitter. Misschien niet het meest verstandige, maar we lezen ons altijd goed in en nemen een lage dosis.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb zelf nog nooit een tripsitter erbij gehad, vind het persoonlijk niet nodig. Maar als ik een tripsitter erbij zou vragen zou ik wel willen dat die persoon zelf ook ervaren is met trippen. Snap dus wel dat je ervan af Dorian.

Bovenaan