Tript men harder?!

Tript de mensheid harder dan vroeger?

• Ja!

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee!

• Anders...

• Totaal aantal stemmers
    0

BacingsPen

Badass junkie
Ligt het aan mij, of is de mens harder en harder aan het trippen?!

Heb zo'n 4 soorten over 2 porties verdeeld, en het gekkenhuis kwam tot leven...

Ik heb toch zeker geesten om me heen gevoeld, zowel goede als kwade... En het was de meeste indruk/afschrikwekkende ervaring ooit...

Ik heb ook nog nooit mee gemaakt dat mensen zich zo gigantisch veel zorgen om mij hebben gemaakt als op de 14 van Julli in het Jaar 2006!

Erg toevallig, nadat de kranten eens een keer NIET vol onzin stonden!

Toeval? Of geloven jullie net als ik dat er meer is, en er een betekenis zit achter het leven?!

vogel

Bewuste gebruiker
tja als je paddestoeltjes eet dan kan dat je geest verruimen, je bent beter
opengesteld voor de geestelijke wereld,

heb is een keer op tv gezien een sjamaan ging onder een deken en daaronder brandende jeneverbes-takken, dus hij rook inademen,
zodat men in een trance raakt
vage shit
pas op voor slaapparalyse en nare uittredingen, spirit out of body experience,

better get lazy en go dreaming with H :)

vogel

Bewuste gebruiker
de indianen in zuid amerika daar in het amazone woud
die hebben Ayahuasca toch uitgevonden door naar de jaguar te kijken
want die jaguar eet die twee planten waarmee men Ayahusca bereid
heb ook wel is gelezen dat die indianen ook nog extra planten toevoegen
die maffe WIJZE indianen die tripppen mischien 3dagen lang
en dat al sinds de steentijd ofzo 1000en jaren

Icequeen

Bewuste gebruiker
volgens mij tript de mensheid niet harder dan in andere tijden. ik denk omdat mensen er veel meer over praten, meer mensen het doen, dit soort forums er zijn om over te praten, dat het gewoon lijkt of mensen harder gaan. en je hoort toch standaard dat drugs van nu niet meer zo is als dat van eerder??

:wave: [/quote]

Haze

Bewuste gebruiker
SpacingBen zei:
Het ligt maar net aan hoe ver jij als persoon bent, en hoe goed je daar mee weet om te gaan...

Nou, nee, na een paar keer kun je je trip leiden.

Dus het ligt wel aan jou, moet je maar geen 4 soorten over 2 porties verdelen.

*lacht en wijst naar ben om zijn domme uitspraak* hahaha

BacingsPen

Badass junkie
Haze zei:
SpacingBen zei:
Het ligt maar net aan hoe ver jij als persoon bent, en hoe goed je daar mee weet om te gaan...

Lol, naja, doe/zeg wat je niet laten kan vriend :)

Ik zit er toch wel gigantisch mee in me maag...

Haze

Bewuste gebruiker
SpacingBen zei:
Haze zei:
SpacingBen zei:

Lol, naja, doe/zeg wat je niet laten kan vriend :)

Ik zit er toch wel gigantisch mee in me maag...

Dus m.a.w. Hoe maakt men van een mug een olifant.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik heb anders gestemd. Vandaag de dag tript de mens cker wel harder, maar dan alleen omdat we gewoon meer nemen en dat iedereen het kan nemen bij wijze van spreken,
Ik bedoel, paddo's en bijna alle hallucinogene planten hebben de indianen en de inca's enzo ontdekt. en hun tripten al 3000 jaar lang ofzow, maar alleen de stamhoofden en sjamanen mochten trippen.

Als we hun niet hadden gehad was het niks geworden met de mensheid van nu :grin:

BacingsPen

Badass junkie
Radeon915 zei:
Ik heb anders gestemd. Vandaag de dag tript de mens cker wel harder, maar dan alleen omdat we gewoon meer nemen en dat iedereen het kan nemen bij wijze van spreken,
Ik bedoel, paddo's en bijna alle hallucinogene planten hebben de indianen en de inca's enzo ontdekt. en hun tripten al 3000 jaar lang ofzow, maar alleen de stamhoofden en sjamanen mochten trippen.

Als we hun niet hadden gehad was het niks geworden met de mensheid van nu :grin:

En omdat 'de rest' minder lijkt, omdat jij kan trippen, is het nogal vervelend om maar gewoon normaal te blijven doen...

trippen brengt mij in het dagelijkse leven in ieder geval niets anders dan positiviteit... Het trippen zelf zou ik eerder vergelijken met hard werken & leren, dan met lekker ontspannen... (wat ik overigens de ganze dag doe normaal gesproken...)

J0rrit

Badass junkie
wat ik heel erg raar vind is dat bijv. bij out of body experiences zoals Ketamine, veel mensen op het forum hier zeggen : Je treedt uit je lichaam. Maar dat is gewoon onzin, je tript, en dus lijkt het alsof je uit je lichaam treedt, maar dat doe je niet echt.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
In de jaren 70 tripte men ook heel hard op acid,hele volkstammen van over de hele wereld.Denk nog wel meer dan nu.

In de jaren 80 net voordat de xtc kwam was er ook weer een acid wave door de wereld aan het gaan samen met de acidhouse,je kent vast wel die gele smileys :) :) :) die komen uit die tijd.

Wel is het zo dat de smartshops,dus hiermee o.a.de exotische paddo's echt iets van de laatste tijd is en dat dit steeds populairder wordt niet alleen in nederland is een feit.

De meeste grote smartshops hebben distributie tot ver over de grenzen,vooral in spanje wordt momenteel aan de weg getimmerd/gehandeld.

pasquali

Bewuste gebruiker
Ik denk ook niet dat mensen meer trippen als ooit al gedaan was...however de keurige jaren 50 als uitzondering.
Ik heb laatst boek gelezen van Maria Sabina en dat gaat ook way back.

Maaar dat er iets gaande is met de wereld ben ik mee eens , ik geloof en hoop in goede zin.

Haze

Bewuste gebruiker
SpacingBen zei:
MetaalKonijn zei:
vogel zei:
en de kerk zegd no drugs

:beer:

Zoals eerder gezegd, rare vogel zijt gij.

Don't fuck with the birds!

En sommige kerken zeggen: eet paddo's mensen eet paddo's! (maar die willen gewoon zieltjes winnen uiteraard :wink:)

Of de sage Damio kerk ofzo? Die drinken Ayahuasca bij bijeenkomsten.

Ook heb je religieuze bewegingen door heel amerika die oa peyote zien als heilige cactus.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Mensen trippen tegenwoordig mischien wel meer, maar niet harder. Ik heb mij laten vertellen dat in de sixties de lsd porties veel groter waren, en dat er tegenwoordig meer een light trend is. Veel van die 'post-hippies' vinden dat een slechte zaak. En mss hebben ze wel enigzins gelijk.

Bovenaan