trombose

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hey,

Ik ben sinds februari genezen van trombose. Dat is een bloedprop in je vaten. Als ik nu ontzettende druk krijg op mijn vaten waar de trombose heeft gezeten heb ik verhoogd kans op trombose.

Nu is mijn vraag, Stel dat ik MDMA neem, kan ik dan gewoon nemen tot mijn maximale dosering of maakt dat helemaal niets uit met hartslag en druk op de vaten?

Ik zelf denk dat het niets uitmaakt maar misschien heb ik het fout.

Laters!

losbanditas

Experimenterende gebruiker
Ik ben geen dokter, laat ik dat voorop stelen. Je hartslag gaat iets omhoog als je MDMA gebruikt. Ik ben een paar mensen kwijtgeraakt doordat ze niet eerlijk waren over hun alcohol (drugs) gebruik ivm snel leegbloeden.

Ik zou het gewoon aan je huisarts vragen als je je er erg zorgen over maakt, je betaalt er standaard voor via je zorgverzekering en het is dus ipc gratis. Bel even met je huisarts densoods, kost een paar minuten en je voelt je een stuk lekkerder. Je set en mindset is te belangrijk tijdens X om dat niet te doen :wink:

benzzzy

Badass junkie
losbanditas zei:
Ik ben geen dokter
Ik ben een paar mensen kwijtgeraakt doordat ze niet eerlijk waren over hun alcohol (drugs) gebruik ivm snel leegbloeden.
Mensen kwijt geraakt aam drugs ivm snel leegbloeden?
Klinkt als iets wat een doktor mee maakt

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik zit niet meer aan de anti stolling sinds februari. Heb al meerdere malen uppers gebruikt maar ik weet dus niet wat de veilige dosis is. Als die er is.

benzzzy

Badass junkie
oortjes zei:
Ik zit niet meer aan de anti stolling sinds februari. Heb al meerdere malen uppers gebruikt maar ik weet dus niet wat de veilige dosis is. Als die er is.
Er is geen veilige dosis die is er nooit met drugs.
Stel dat je een hartziekte hebt neem wat speed dan heb je zo een hartritme stoornis.
Ik heb vaakzat hartkramp gehad op speed.
Je kan er een jointje bij roken om je bloeddruk te verlagen(weet niet ofdit uberhoud zo werkt denk het wel)
Of wat alcohol maar dat lijkt me niet echt slim(de alvohol).

Fool

Badass junkie
oortjes zei:
Ik zelf denk dat het niets uitmaakt maar misschien heb ik het fout.
Tuurlijk maakt stimulantengebruik uit voor je hart- en bloedvaten. Je bloeddruk en hartslag wordt namelijk flink verhoogt bij het gebruik van XTC. Dit lijkt me eerlijk gezegd niet zo'n heel verstandig idee.

Bovenaan