Juun
Badass junkie
Hosternokke! tzal toch niet waar zijnOff-topic maar nog een zeeuw gespot geloof ik 😛

Hosternokke! tzal toch niet waar zijnOff-topic maar nog een zeeuw gespot geloof ik 😛

Off-topic maar nog een zeeuw gespot geloof ik 😛
Hosternokke! tzal toch niet waar zijn![]()
Excuus voor de late reactie. Overijssel.
Ik zou eerder zuinig zijn op je eerste ervaring! Beter een underwhelming maar goed te handelen eerste ervaring, als een overwhelmed slechte eerste ervaring.
Maak eerst even kennis, als het bevalt, kan je altijd nog voor een hogere dosis gaan.
Ik heb ze gekregen in een metalen verpakking met vaccum. Als ik die verpakkking aanbreek en daarna in de koelkast leg blijven ze dus ook nog wel zo lang goed?je kan ze bewaren voor een aantal weken in de koelkast of drogen en dan voor maanden of jaren
Ik heb ze gekregen in een metalen verpakking met vaccum. Als ik die verpakkking aanbreek en daarna in de koelkast leg blijven ze dus ook nog wel zo lang goed?
Je raakt voor mij ook een van de grootste reden om psychedelica te willen gebruiken. Een paranoïde trip komt voort uit ego, denk ik. De notie dat je belangrijk of onmisbaar bent op een of andere manier en het feit dat we dat allemaal opzoeken.Dat kan ik niet uit ervaring zeggen,
En anders volg je toch het advies van de verkoper op en eet je eerst de helft en dan als het begin te werken en je vind het heel fijn dan neem je meer. En anders niet.
Ik zou het niet willen verspillen van de truffels uit je hoofd zetten en je focussen op dat je ervaring leuk is. En dat doe je door in het moment je gevoel te volgen.
En als het fout gaat dan brand je je vingers. Dat hoort ook bij het leven.
Mijn eerste trip was best heavy en het heeft mij niet gestopt om door te gaan met het gebruiken.
Ondertussen zijn al mijn vrienden afgehaakt omdat ze een paranoïde getinte trip hebben gehad of het gewoon niet fijn vinden.
Je gaat er niet dood aan. Worse case raak je emotioneel gestrest omdat je je schaduw heb gezien en deze niet durft te aanvaarden.
Je raakt voor mij ook een van de grootste reden om psychedelica te willen gebruiken. Een paranoïde trip komt voort uit ego, denk ik. De notie dat je belangrijk of onmisbaar bent op een of andere manier en het feit dat we dat allemaal opzoeken.
Het wegvallen van ego en de manier waarop Michael Pollan daarover spreekt en schrijft, vind ik erg interessant. Die noties maken het leven onnodig ingewikkeld. Als psychedelica kunnen helpen om het simpeler te maken dan ben ik daar helemaal voor, maar zelfs als ik dat doel niet behaal koop ik nog steeds graag een kaartje voor de rit. 😜
Ik heb vandaag Atlantis truffels gehaald. De verkoper raadde als first timer 7,5 gram aan. Als het dan goed voelt zou ik 7,5 bij kunnen nemen. Dat is toch wel degelijk iets anders dan hier werd verteld. Ik voel meer voor jullie advies, maar ik vraag me toch ook af of die 2,5 gram zo'n verschil maakt.
Is het ook wel verstandig om bij te nemen? Met andere drugs kan dat vaak wel, maar ik kan me voorstellen dat dit voor truffels anders is.
Dan over de inname. De verkoper raadde suiker af. Ik ga eerst proberen het gewoon te eten zonder iets toe te voegen, maar ik lees ook dat de smaak niet geweldig is. Thee maken is een optie, maar vind ik zonde aangezien ik ook lees dat warmte de werkzame stof afbreekt. Ik kan het nemen met een lepel pindakaas of een kom cornflakes, maar wat is jullie advies op dat gebied?
Veel plezier!Ben ze nu aan het eten. Eerste observatie is dat de smaak reuze meevalt. Beetje zuur, beetje nootachtig, niet lekker, maar prima te doen.
Nu 7,5 genomen.
De rest van het verslag komt later. 😁
Vies he. Veel plezier jonge!Ben ze nu aan het eten. Eerste observatie is dat de smaak reuze meevalt. Beetje zuur, beetje nootachtig, niet lekker, maar prima te doen.
Nu 7,5 genomen.
Edit:10 minuten geleden de andere 7,5 ingenomen. Omdat ik het aandurfde en het goed voelde.
De rest van het verslag komt later. 😁
Sure, zal ik het kleine verslag dat hier boven staat daar in zetten?Vies he. Veel plezier jonge!
Edit: zie dat de trip al afgelopen is. Enya en Vangelis? Jij hebt goeie smaak! Leuk dat het een toffe ervaring voor je was ☺
Heb je interesse om een aparte topic aan te maken in het trip reports gedeelte? Ben heel benieuwd om meer details te horen!
Dat klinkt interessant. DMT ben ik niet bekend mee.Volgende keer in absolute duisternis zitten in stilte en je overgeven aan de droomwereld.
Ik ben nu mijn huis aan het ombouwen tot halve urban jungle zodat ik iets te zien heb als ik dmt rook xD De structuren van planten zijn geweldig op psychedelics.
Geeft ayahuasca ook meer echte hallucinaties dan truffels? Ik vond de visuals heel erg mooi, maar ik las ook verschillende verhalen van mensen die echt een heel ander leven ervaren tijdens een trip bijvoorbeeld of out of body experiences. Daar kwam de truffeltrip naar mijn gevoel niet bij in de buurt.Het is een van de actieve bestanddelen in ayahuasca. Het is wat meer kleurrijk en visueel dan paddenstoelen in mijn ervaring. Maar het duurt heel kort als je het rookt.
maar ik las ook verschillende verhalen van mensen die echt een heel ander leven ervaren tijdens een trip bijvoorbeeld of our of body experiences. Daar kwam de truffeltrip naar mijn gevoel niet bij in de buurt.
Haha niet echt uit te leggen begrijp ik. Ok dat klinkt in elk geval wel interessant ik wil zelf alleen liever wel af van roken. Wiet roken wil ik eigenlijk ook mee stoppen en zoveel mogelijk alleen nog maar eten.Op DmT in mijn ervaring is alsof je in hyperspace beland. Alles lijkt een simulatie van energie en alles inclusief personen en dieren transformeert in wat er ook maar op komt in je hooft. Maar het komt niet op in je hooft want de wereld die je ziet zit in je hooft dus alles is je hooft ofzo. xD
Ik heb wat meer zitten lezen over dmt. Het lijkt wel een heel stuk sterker te zijn dan truffels. Klopt dat? Dit lijkt me wel iets dat ik wil proberen, maar misschien moet ik maar niet te hard van stapel lopen. 😁Dat is alleen maar mooi dan toch. En je rookt dmt niet echt. het is meer verdampen. Ik persoonlijk maak mij niet zo druk om hoe ik drugs moet innemen. Zolang het maar lukt xD
Maar heeft dat bij truffels zijn ja? Ik zie eigenlijk nergens verslagen van mensen die meer dan 15 gram per keer nemen.Truffels zijn het meest toegankelijk lijkt mij. Tis legaal en een natuurproduct. Alles is sterk als je er maar genoeg van neemt. De effecten zijn anders. Maar beide zeer interessant. :P Tis maar net hoe ver je durft te gaan.
Maar heeft dat bij truffels zijn ja? Ik zie eigenlijk nergens verslagen van mensen die meer dan 15 gram per keer nemen.
Maar heeft dat bij truffels zijn ja? Ik zie eigenlijk nergens verslagen van mensen die meer dan 15 gram per keer nemen.
Op een van de webshops waar ik vaak truffels koop staan heel veel tripreports tussen de reviews. Daar zie je wel eens reports van mensen die 2 bakjes opeten en zeggen dat ze egodood ervaren.
Wow, ik wist niet dat je met truffels zo'n sterk effect kon hebben. Dit klinkt erg mooi en tegelijk iets waar je klaar voor moet zijn. Ego dood is voor mij ook iets dat ik wil ervaren en waar ik naar streef in mijn leven. Omdat ik soms wel wat kamp met onzekerheid, vooral als het op relaties aankomt, denk ik dat het goed is om te weten dat er zoiets bestaat.Heb met de jaarwisseling uiteindelijk 2 bakjes gehad.
Een halve om 19u, nog een helft om 23u. Toen vond ik rond 1:30 dat het aardig was uitgewerkt.
Ik had al een hele portie en je zou een weerstand opbouwen, dus nog eens 15gr erin gegooid.
Nou, je hebt nog niet genoeg weerstand voor wat er toen gebeurde, holy shit.
Mensen splitsen zich op in 3 kleuren, ik zag ze gesplitst naast elkaar in rood / geel / blauw.
Mensen die voorbij liepen waren een schimmige kleur die in de lucht bleef hangen.
Rond 2:30 werden de prikkels me teveel, dus ben ik naar huis gegaan.
Daar ben ik onder de douche gegaan en ging ik helemaal op in de trip, er was niks meer te sturen of uit te zetten.
Ik begon alles wat oneindig was te snappen en visualiseren, de oneindigheden stapelden zich op en werden weer een oneindigheid.
Dat alles vormde zich in een bol dat ik volledig kon overzien en het universum voor moest stellen met alle mogelijkheden.
Daarna op bed gaan liggen, ik kwam met allemaal nieuwe ideeen en inzichten over hoe ik zou kunnen verbeteren en zijn. De volgende dag had ik 24 filmpjes op mijn telefoon, laatste om 4:30, met allemaal dingen die ik mezelf wilde vertellen, maar ik kon het niet meer typen. Heb ze 2 dagen later maar verwijderd zonder ooit maar een enkele te hebben bekeken, ik kon me alles nog herinneren en ging er van uit dat het wazige gebral de herinnering geen eer aan zou doen.
Een 2e portie is alsof je de trip nog een trip geeft. Zo ontiegelijk veel heftiger, dat kun je vanuit een normale 15gr trip nog niet bevatten. Was een unieke ervaring, ik weet nu wat er staat te wachten wat er komt als je verder gaat dan normaal, maar dat was voor 1 keer genoeg, zie ik mezelf niet meer doen.
De ego-dood heb ik 1x gehad, Het was mijn 3e trip op 15gr, zit nu boven de 10 trips en heb het nog niet weer gehad.
Ik wist wel wat het was, wilde het ooit bereiken door veel meditatie en/of LSD, daarom begon ik aan truffels om me daarheen te werken.
Bij een trip op truffels had ik het totaal niet verwacht, schrok er daarom ook wel van, maar wist gelukkig wat het was en kon het toelaten.
Ik was in mijn gedachten alles aan het loslaten, eigenlijk aan het mediteren. Voelde / hoorde / rook ook niks meer, alle prikkels van buiten verdwenen, ik voelde mijn bed ook niet meer, stond er ook niet meer bij stil waar ik was, uberhaubt dat ik ergens was. Opeens snapte ik niet meer wat of wie ik was, dus kwam de conclusie dat ik dan ook maar los moet laten wie dat was, wat ik dus wel even echt moest accepteren. Mijn hoofd was leeg, ik dacht nergens meer aan, behalve dat ik nog ademde, dat was de laatste stap die ik los moest laten. Maar stop ik dan met ademen? Is dat erg? Weet je wat, vertrouw dat het lichaam het vanzelf doet en laat los. Toen blies ik mijn laatste adem uit en daar ging ik. Ik denk dat ik een paar seconde later gewoon weer inademde, maar wat zijn mijn gedachten lang weg geweest.
De ego-dood was mijn doel om te bereiken, omdat heel veel lijden komt vanuit het ego was ik benieuwd hoe het er uit kan zien zonder ego. Daarnaast heb ik paniekaanvallen die eigenlijk altijd draaien om dingen rond mezelf, dus als je geen ego hebt, kun je ook die angsten niet meer hebben. Zonder mijn ego raakte ik in gesprek met een gids, die me door een hele mooie wereld rond liet kijken. Daar kwam 'het' en/of ik tot de conclusie dat de ego-dood geen oplossing is voor een probleem, maar dat een ego-dood het resultaat zal zijn als je eerst alles hebt opgelost. Het is geen middel, maar de beloning. De oorzaak en het gevolg had ik verkeerd om. Ik mocht er dus wel even komen kijken, om te zien wat de beloning zou kunnen worden als ik dat punt ooit bereik, maar ik voelde dat ik puur op bezoek was en om terug te kunnen komen er nog wat werk voor me ligt om te doen.
De volgende dag voelde ik me als herboren, mijn leven was gestopt en opnieuw begonnen. Er is geen doel, ik hoefde niks te bereiken, De prijs is al binnen, iedere dag die er nog komt is een bonus / extra, doe er mee wat je wilt. Daarna heb ik ook geen behoefte meer gehad aan een nieuwe ego-dood. Dingen die je leert hoef je niet meerdere keren te leren, de les is geweest, de boodschap is geland, al vervaagt het gevoel uiteindelijk wel.