Truffel trip komt uit het niets terug, Help!!

mitch0123

Newbie
Hee, ik ben mitch 18 jaar en ik heb een probleem.

Toen ik 16 was heb ik met mijn vrienden truffels gedaan in de zomer vakantie, het was een leuke trip en ging daarna weer prima.

Maar toen begin deze zomer vakantie wouden we weer een keer truffels doen, en ik wou eigenlijk niet mee doen.
maar heb uit eindelijk toch meegedaan.

Ik kreeg een bad trip en het was heel eng alles werd donker en sinister en ik kon allen nog maar bij een lamp liggen.
Ik was blij toen ik uit de trip was en het ging voor de rest allemaal goed.

Toen laatst 6/7 weken geleden heb ik bij een bos feest space cake gegeten, kreeg ik een soort van truffel trip, hierdoor werd ik weer heel bang en moest ik er ook van kotsen.
toen na een nachtje slapen ging het helemaal prima.

ik dacht nooit meer truffels en nooit meer space cake.

Totdat ik donderdag (vandaag maandag) in een wiet bong wiet had gerookt, kreeg ik weer een soort van truffel trip! ik werd weer heel bang, en na het slapen was het allemaal weer over.

Ik dacht oke ik stop met wiet, totdat ik zondag middag na een stap avond met een kater op de bank zat en uit het niets ik weer mijn handen in een soort gek 3d achtig iets zag, veel dikker en langer zoals in de trip.

terwijl ik niks gebruikt had, er is niks aan de hand als ik om me heen kijk, of als ik naar andere dingen kijken, maar het gebeurd allen als ik naar mijn handen kijk, voor de rest ben ik ook heel duizelig en ben ik ook misselijk.

Ik was er zo bang over, dat ik dit zelfs aan mijn ouders verteld heb.

Kan iemand mij hier a.u.b mee helpen want ik ben echt bang dat ik voor me hele leven naar mijn trip handen kijk. het is sinds zondag middag in vlagen terug gekomen.

als iemand hier iets over weet, please help mij dan

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Dit heeft waarschijnlijk niets te maken met truffels, nooit iets gelezen over flashback van truffels, alleen bij zware psychoactieven zoals LSD gebeurd dit.
Wat jij waarschijnlijk hebt zijn angstaanvallen, bij grote hoeveelheden pure wiet ( Bong of Spacecake of Blunt ) kun je lichte tot redelijke visuals verkrijgen.
Ik zou het gewoon even op het gemak doen, probeer je ook goed in je vel te voelen, hou je bezig met dingen die je graag doet en probeer de angst te vergeten WANT anders is het mogelijk dat je in een vicieuze cirkel geraakt m.a.w. door je angst om angst te hebben zal de angst opgewekt worden.

Greets,
Herbalisme

mitch0123

Newbie
bedankt herbalisme, ik was vandaag thuis gebleven en hele dag in bed wezen liggen hopen dat het wel weg zou gaan, maar dan blijf je je zelf natuurlijk op fokken, nu zit ik achter de computer en gaat het wel beter nog wel duizelig en ik snel naar andere kant kijk ofzo

ga morgen wel even naar de dokter voor de zekerheid.

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Slimme keuze, ook verstandig dat je het aan je ouders hebt laten weten, heb ongeveer het gelijkaardige meegemaakt maar van mij was het de eerste keer dat ik wiet rookte, heb dan een ongelooflijk hard trip gehad waarbij alles in 2d was en ik volledig de controle over realiteit kwijt was, maanden hierna tot nu heb ik het gevoel dat de wereld er anders uit ziet, ben onder andere daarom ook van plan om even een pauze te nemen. ;D

Laat iets weten als je de uitslag van de dokter hebt, veel beterschap toegewenst!

Greets,
Herbalisme

mitch0123

Newbie
ben naar huisarts geweest, ze zij wacht het af tot vrijdag het zou dan wel weer weg moeten gaan.
kreeg ook oxazepam mee tegen de angsten.

voor de rest zij ze de het vele alcohol het gestimuleerd had zaterdag.
ik drink nu heel veel water en en ga zo weer slapen, ik denk dat als ik veel slaap mijn hersenen het eerder afbreken.

maar wat ze nog meer zij is dat niet heledag op de bank moest piekeren en gewoon naar school gaan proberen voor afleiding.

maar dat gaat nu nog niet lukken voor mij, doordat ik erg slecht op dingen kan focusen en allen maar denk aan wanneer het weg gaat, en ik ook flink bang word als dingen weer vervormen.

had ook een hele hoge bloed druk.

Herbalisme

Bewuste gebruiker
mitch0123 zei:
ben naar huisarts geweest, ze zij wacht het af tot vrijdag het zou dan wel weer weg moeten gaan.
kreeg ook oxazepam mee tegen de angsten.

voor de rest zij ze de het vele alcohol het gestimuleerd had zaterdag.
ik drink nu heel veel water en en ga zo weer slapen, ik denk dat als ik veel slaap mijn hersenen het eerder afbreken.

maar wat ze nog meer zij is dat niet heledag op de bank moest piekeren en gewoon naar school gaan proberen voor afleiding.

maar dat gaat nu nog niet lukken voor mij, doordat ik erg slecht op dingen kan focusen en allen maar denk aan wanneer het weg gaat, en ik ook flink bang word als dingen weer vervormen.

had ook een hele hoge bloed druk.

Veel succes, je zou inderdaad beter je zinnen op iets verzinnen, speel anders wat playstation ofzo? Veel beterschap, hou ons op de hoogte!
Greets,
Herbalisme

Bovenaan