Truffel trip verpest?

MindWanderer

Belezen gebruiker
Hallo,

Vandaag mn eerste truffel trip. Rond 22:35 10 gr Tapanensis. Ik vond de smaak zo vies dat ik een hap hagelslag chocola er bij heb genomen. Ik voel me een beetje anders maar visueel of iets merk ik niet heel veel. Moet ik nog afwachten? Zal ik mn resterende portie erbij eten? Of heb ik mn trip verpest door er hagelslag bij te eten??

Hoor graag van jullie

MindWanderer

Belezen gebruiker
Ik heb net de rest bij gegeten. Ik hoop dat er nog wat van komt..... Is mn eerste keer. Maatje van me is al goed op weg

Boyman

Bewuste gebruiker
In mijn ervaring varieert de potentie van truffels echt enorm. Ik heb heftige trips gehad op 10 gram en matige trips op 22 of zelfs meer. In dat opzicht neig ik ook meer naar LSD, 4-HO-MET enz omdat die bij mij altijd even potent lijken te zijn. Wel balen van je mislukte trip! Had je voor je trip een paar uur niks gegeten? Je kan er ook voor kiezen om thee te zetten van je truffels om de smaak een beetje te maskeren.

MindWanderer

Belezen gebruiker
Nee domme was had 2,5 uur voor inname nog gegeten. Maar lijkt me als ik eerst 10gr eet en uur later nog de rest dat ik wel enigszins onder invloed moet zijn toch. Dat ervaarde ik niet helaas. Volgende keer beter😇

Flualhamdulillam

Badass junkie
Nee domme was had 2,5 uur voor inname nog gegeten.
Ik heb ook trips gehad waar het vervelend uit kwam met eten, en ik 2 uurtjes van te voren nog had gegeten. Merkte niet dat het iets significant veranderde aan de trip. Het belangrijkste aan een lege maag is denk ik toch, je zal minder last krijgen van come up-misselijkheid! Als je daar dan al vatbaar voor bent, lijkt het me belangrijker om écht een lege maag te hebben.

MindWanderer

Belezen gebruiker
Ik weet eerlijk gezegd niet in welke mate het precies uitmaakt, maar heb je de truffels heel doorgeslikt? Of heb je zo fijn mogelijk gekauwd?
Heb ze redelijk fijn gekauwd. Denk 30x kauwen per hap. Maar uiteindelijk verteerd je maag het sowieso wel denk ik. Heb wel dinsdag mn eerste vaccinatie gehad maar lijkt me ook niet dat dat invloed heeft, aangezien op de site van ggd.amsterdam.nl staat dat drugs en vaccinatie geen verband hebben. Misschien niet op risico's maar zou kunnen op werking, wat ik zeer betwijfel...

Bovenaan