• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Truffel Trip

Tho1991

Newbie
Ik en een paar vrienden hadden afgesproken dat we woensdag gingen trippen. Voor mij was het mijn eerste keer, dus ik was heel erg benieuwd wat ik allemaal kon verwachten. Rond 9 uur ’s avonds begon ik met het eten van de truffels. De smaak was zoals verwacht niet echt wat je lekker noemt, maar ik nam het maar zoals het was. Ik begon met een half bakje, want het was mijn eerste keer, dus ik wilde niet te hard van stapel gaan. Ik was met 3 vrienden van me, P S en L. Zij hadden 2cb gebruikt en nog geblowed.

Na een tijdje in het park rondgehangen te hebben kreeg ik plotseling een lachbui, en ik dacht de pret is begonnen. Mijn pupillen begonnen groter te worden en ik werd steeds lichter in mijn hoofd. Verder zag ik nog geen echte vervormingen, maar ik vond het toen al leuk. P S en L waren rustig aan het praten en voelden nog niet echt veel.

Rond 10 uur besloten we om naar een bos te gaan bij ons in de buurt. Het was een mix van zandvlaktes en bomen, ideaal voor mijn eerste trip. Daar aangekomen zag ik al meteen overal vervormingen in het zand, wat gewoon een zandspoor bleek. Het was meteen al leuk. Ook kwam er heel veel onzin uit mijn mond, door mijn rijke fantasie :wink:
We gingen een tijdje op een bankje vlakbij zitten en begonnen rond te kijken of we nog meer leuke dingen konden zien. Na een tijdje voelde ik me nog steeds goed, dus ik besloot de 2e helft van mijn bakje op te eten.

Rond half 11 begon de pret voor mij, ik werd steeds vrolijker en zag overal wel speciale en rare vervormingen. Mijn hele fantasie kwam tot leven. Ik besloot wat rond te lopen om dingen te ontdekken, tot ik plotseling ergens een supergrote krab zag in de verte. Ik gaf het meteen door aan mijn vrienden, die het na een tijdje ook zagen. Toen besloot ik wat verder te lopen, en ik zag al meteen bij de boomtoppen allerlei figuren. Van dansende wolven tot een groot zwijnenpak met daarin verschillende figuren.

Ik merkte wel dat ik gewoon nog goed kon nadenken, wat zeker fijn was. Het waren de visuals die alles zo leuk maakte zoals ik het hoopte. Ik en mijn vrienden liepen wat verder en hoe verder ik keek, des te meer ik zag. Toen zag ik plotseling een mol over de grond kruipen die steeds groter werd. Ik wist niet wat ik meemaakte, toen het na een tijdje gewoon S bleek te zijn schuddend met een zaklamp. We vervolgden onze trip, en liepen nog wat verder. Vooral de wolken verbaasden mij, ik zag oude goden zwemmen in de lucht, en allerlei rare maar toch fascinerende gezichten :)

P S en L waren ook flink aan het trippen, maar daar had ik me niet mee bezig gehouden, omdat ik me wat meer in mijn eigen wereldje zat. Ik liep maar een beetje in rondjes dingen te ontdekken, en vooral aandachtig te bekijken wat voor fascinerende dingen er allemaal waren. Volgens mijn vrienden tripte ik flink hard voor mijn eerste keer, wat ik natuurlijk leuk vond, omdat het precies was wat ik wilde. Van platgereden koppen in het zand tot beren met benen als spareribs liggend in een hangmat zag ik van alles. Alles leek te kloppen, wat een vriend van me ook eerder zei dat je dat zou meemaken.

Rond 12 uur was ik nog steeds flink aan het trippen, ik zag nog steeds mooie nieuwe dingen, en ik snapte helemaal waarom het een “trip” heet. Het was echt een reis in mijn fantasie, met allemaal fascinerende beelden en figuren. Met P, S en L ging het ook goed, ze waren nog lekker aan het trippen. Wat ik niet doorhad, want ik niet doorhad omdat ik nog steeds helemaal in mijn eigen wereldje zat.

Rond 1 uur ’s nachts begonnen de visuals af te nemen, en praatten we wat na over de mooie trip. We besloten om na een aantal minuten naar huis te gaan, en lekker te gaan slapen.

Eenmaal thuis was ik nog steeds dingen aan het verzinnen, en zag nog vette dingen. Ik ging lekker liggen en slapen na deze mooie ervaring.

Thomas

Hier nog een creatie van alle onzin die ik bedacht had toen ik om 2 uur thuis kwam :P
Ik zat nog vol ideeën, dus ik dacht, dit moet ik opschrijven :wink:

Oude mannen badend in het vocht van over de datum komkommers rijdend op herten die er niet zijn maar wel bestaan. Schaatsend op de deegrollers van een oude gepensioneerde Italiaan, hierdoor niet afgeleid maar wel gefascineerd met dubbel t, bekogelde hompen pizzadeeg met mosterd nog druipend via de zijkant. Zo het lijkend te laten lijken als 3 oude mannen die elkaar bekogelen via het zandputje met tosti-ijzers schaatsend door de tranen van een gepensioneerde Romeinse god. Het afvoerputje van de onderwereld, het verouderde brood van de god der tosti’s. nog na druipend loop ik weg en net nu ik me omdraai voel ik een haan met een 3 koppige homp salami in me kruipen en zeggen dat ik mn kaas moet opbergen tegen de boeman. Oke zei ik toen. Ja.hmm dit zijn de woorden die me toen niet bezig hielden maar toevallig in Mn broers arm getatoeëerd waren, die daarentegen geen kaas op zn brood had, maar gewoon komkommer vocht in zn oog had gedaan als oog druppels op sterk water tijdens het schaatsen op tomatenvocht. Toen zei de man “ok”. Toen zei ik, laten we dit verhaal verder afmaken nu ik dit nog kan lezen want de letters worden steeds kleiner. Dit komt omdat mn broer het beeldscherm verplaatst en ik word bekogeld met oude resten franse geiten sperma, dit vond de man wel raar zei de oude bok die wegrende voor zn moeder. Nou zei de kleine oude gepensioneerde berggeit. OK. Ja zei ik toen, nee zei ik toen. Hey waar is mn schoen??? Hier zat ik dan zonder schoenen aan met een ervaring rijker, maar met minder komkommervocht in mn zojuist gestolen onderschoen. Zo ik net nog een vliegend hert voorbij zag komen, zie ik nu een oude man genietend van een mooi uizicht, oh wacht het is mn nicht…. Om mn verhaal af te maken moet ik eerst even mn reet afvegen met een verdorde oude tak die net door de ruit is gegooid, oh wacht het is een vuur die niet duur is met een oude vrouw nog stevig gebouwd. Zei de oude kronkelslang met 3 koppen en 2 bergbenen. Zo zeg ik maar altijd, beter een berggeit dan niet. Zwarte piet. Toen ik werd overvloed werd door beren met benen als herteningewanden, zoveel mosterd doe ik morgen op mn eigen reet veters schoenen strikken geox vocht op de ruit van de achterkoets van mn broodje mosterd. OK. Genoeg gepratement zei het ouduhhh fransu mannutjuh. Afstandsbedieningen in mn gezicht gooiend baad ik me in de tranen van een oude griekse god wiens achterneef is bekogeld en tevens is ontslaan door een italiaan schaatsend op deegrollers. Door de tomatensaus en tranen van oude kaas. Dat ik het nog volhoud, maar jawel hier gaan we snel. Ik zag herten vliegen, en beren gaan, maar niks zal ik je onthouden wel te verstaan. Ga nooit mijn zoon, maar dan ook nooit mijn zoon zo maar in de oude verdorde erwtensoep staan. Zei de man wegvliegend op een stuk kartonnen berenvacht. Zo juist toen ik nog kon zien met mn schoen achter op mn vleugels, kan ik nu beren slachten met verouderde en wettelijk nietig verklaarde tosti-ijzers. Nee zei de leeuwenkoning wiens gezicht op een oude bok was getatoeëerd. Schaatsend op rolschaatsijzers van een koning geleend met haar op zn beenarm. Toch nog blij met deze prei zei zij dansend op een gebakken ei. Onzinnement krallement, leeuw. Haar. Mannenvocht. Verse hompen pizzadeeg. Het hele verhaal mooi omschreven is eigenlijk gewoon een pot pindakaas. Niks anders dan een doodnormale ordinaire schoen vol lepels en daarvan gelikte pindas. Ja zei de man, onzin kramen kan hij er wel van e ment zei de mannement. Een groot zwijnen pak met daarin wolven die lachend een groepje hulpeloze oude berggeiten omduwen. Zei limba de krultang. Wazige shit, nog liever dan dit, heb ik toch liever een fiets, wit. Ok. Punt nl. ik ben moe en mn buik zegt vaarwel, maar toch blijf ik. Ok. Sjon. Herten die in de boom proberen te klimmen, die toch eigenlijk geen herten zijn maar toch weer wel. Kaarten op de hoek van de kamer van tante betsie. Zei geit de oude beer.

J

JH5L7H7B356LKG

Gast
Wat een fantasie man :stoned: :tearsofjoy:

Klinkt zeker als een schitterende eerste keer trippen :rock:

LangeLokken

Experimenterende gebruiker
Klinkt als een schitterende trip, het verhaaltje maakt het helemaal af :grin:
Waren dit Philosopher Stones?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Het afvoerputje van de onderwereld

Die ben ik ook eens tegengekomen

[flashback lol]

dan ineens weer herinneren waar je op dat ene moment aan hebt gedacht, en tegelijk te beseffen dat je niet aan het trippen bent. Vet Flashback.

:)

Nice reportje,

Wat een vage shit op het einde haha :openmouth:
Begon bijna zelf te trippen bij het lezen!
Ik denk dat ik ook maar eens truffels ga proberen, alleen dan beter gepland dan m'n laatste paddo tripreport :P

Tho1991

Newbie
Jaa dat was het zeker :wink:
En ja dit waren de Philospher Stones.
Het was in ieder geval zeker de moeite waard :grin:

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Leuke trip zo te horen.
misschien als ik morgen geen paddos kan vinden ga ik ook wel voor de truffels.
Zijn de visuals zoals bij jou bij truffels normaal of is dit uitzonderlijk?
want als die visuals normaal zijn neem ik ook truffels mee sowieso want ik had gelezen dat die je alleen aan het denken zetten.

whyme

Belezen gebruiker
Zo, klinkt als een hele vette eerste trip :grin: Dat laatste stuk is echt vet vaag, maar wel heel mooi..

Als zo'n visuals altijd/vaak voorkomen bij die truffels dan komt deze ook op mijn verlanglijstje :hearteyes:

junkie

Newbie
nou van een hele bak truffels ga ik egt niet zo space als ik niet geblowed heb.
wat ik wel mee vond vallen is dat ze niet erg goor waren (smaken naar beukennootjes)
maar ik vind het troep een joint geeft een betere trip dan die truffels...vind ze nep doe mij maar een lijn pep of een gewoone pil veel leuker...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
junkie zei:
nou van een hele bak truffels ga ik egt niet zo space als ik niet geblowed heb.
wat ik wel mee vond vallen is dat ze niet erg goor waren (smaken naar beukennootjes)
maar ik vind het troep een joint geeft een betere trip dan die truffels...vind ze nep doe mij maar een lijn pep of een gewoone pil veel leuker...

Volgens mij doe jij je naam wel eer aan :rockband:

OT: klinkt al leuke ervaring!
Heb vorig jaar ook keertje geprobeert( voor het paddoverbod maar wel truffels).
Heb ze vandaag ook besteld:) hoop dat het net zo mooi zal zijn als bij jou. Maar dat betwijfel ik aangezien ik het lekker alleen thuis zal doen..

Fulairyn

Belezen gebruiker
Het zal inderdaad wel een andersoort ervaring worden in je eentje en binnen etc, Maar dat hoeft per definitie niet meteen een minder leuke/mooie trip te worden.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Nee, hoop het ook niet.
Denk dat het wat meer inmezelf gekeerd gaat zijn, meer nadenken enzo.
Wel merk ik ( bij elke drugs eigenlijk) dat als ik alleen ben je het meeste merkt.
Dus ja, hopenlijk is 10 gram genoeg :( Maar denk het wel aangezien ik bijna een jaar geen paddo's of iets anders met psyclobine(of hoe je het ook schrijft) genomen..

Nahjah we zien wel :mrgreen:

Amaranth

Bewuste gebruiker
Waah, daarstraks toen ik nog onder invloed was van 2c-E dat verhaaltje zitten lezen, dat was echt geweldig, ik ging daar echt helemaal stuk om :tearsofjoy: Dat was echt grappig om te lezen.

rflleader

Newbie
Mooi trip report. Ik kan er volledig van meespreken en daarom is het zo leuk :)
Ik had 9 gram truffels genomen en 6 BC2 pillen en ik moet zeggen, dat was de hevigste trip ooit.

ps : dat laatste is pure poëzie :wink: je moet nog songwriter worden haha

WDVK

Newbie
Vaste klant zei:
Leuke trip zo te horen.
misschien als ik morgen geen paddos kan vinden ga ik ook wel voor de truffels.
Zijn de visuals zoals bij jou bij truffels normaal of is dit uitzonderlijk?
want als die visuals normaal zijn neem ik ook truffels mee sowieso want ik had gelezen dat die je alleen aan het denken zetten.

Ik voelde me juist ontzettend hersenloos tijdens mn truffeltrip. Ik wist wel wat ik deed, maar gesprekken van anderen gingen helemaal langs me heen en ik had het idee alsof ik nergens kennis van had, maar daar stoorde ik me totaal niet aan. Ik was juist helemaal niet aan het denken..
De man van de smartshop zei tegen mij dat paddo's meestal meer visual zijn dan truffels..

Dat verhaal is zo ontzettend vaag overigens! Moet ik misschien ook eens proberen om zoiets te schrijven na zo'n trip. Alhoewel ik me niet in kan denken dat er dat soort dingen in me opkomen dan ..

Tho1991

Newbie
De visuals waren heel erg sterk omdat het mijn eerste keer trippen was.
Ik heb nog 2 keer erna getript, en beide trips waren een stuk minder visuals, en wat meer een verhaal erin. Ik heb elke keer een half bakje genomen, en ging elke keer weer goed hard :).

wel we hebben gisteren met een groepje in huishoudelijke kring truffels binnegespeeld ,man man man wat een trip, suuper gewoon !echt een chill out ervaring , heb er totaal geen slechte dingen over te zeggen! groetjes en tript ze :tongueout: :wave: :stoned:

spacewoman

hallo allemaal,ik ben vanavond aan de beurd dan ga ik mijn 10gram opeten,manlief zal erbij zijn maar neemt zelf niks..ben benieuwd hoe mijn avond eruit gaat zien.
Groeten

spacewoman

Wat een nep knollen zijn die truffels,ranzige smaak en totaal geen hallucinaties.
Ik vond ze smaken naar komkommer en de nasmaak van ijzer bleef de rest van de avond in me bek.
Ik had er wel meer van verwacht zelfs een bad trip kon ik niet krijgen want ik had geen trip,beetje duizelen en urenlang naar dingen staren..en lachen om niks.
Dus binnenkort me paddestoeltjes proberen misschien dat die dingen me van het pad af helpen..hehehe

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Klopt, ik vind komkommer best lekker :)

Alleen bij mij smaken truffels altijd naar walnoten/beukenootjes.. Met een beetje bittere nasmaak.

In iedergeval 10 keer beter dan de normale paddestoelen..

spacewoman

het had de smaak weg van komkommer een hele koude en met veel ijzer erin,dus geen normale komkommer

Me paddestoeltjes beginnen al uit de grond te komen ik zie al bruine kopjes!ben benieuwd hoe ze me straks gaan smaken,waarschijnlijk naar champions?

Lekker belangrijk als ze maar gruwelijk hard op me in gaan werken,zodat ik de realiteit helemaal kwijt ben heerlijk lijkt me dat.
Nog 3weekjes wachten.
Groetjes!

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Zoals ik uit je post op kan halen heb je nog nooit eerder paddo's gebruikt, aangezien je 'denkt' dat ze naar champignons smaken, dit is niet zo! ( verschild ook per soort natuurlijk).

Maar als het je 1e keer word, en je wilt dat ze 'gruwelijk hard' op je in gaan werken en je wilt graag de realitieit helemaal kwijt zijn lijkt me dit niet slim om te gaan behalen bij je 1e trip.

Misschien ben je al wel ervaren in het bebruik van paddo's dan moet je deze post maar als ongetypt beschouwen.

Svstoned

spacewoman zei:
Wat een nep knollen zijn die truffels,ranzige smaak en totaal geen hallucinaties.
Ik vond ze smaken naar komkommer en de nasmaak van ijzer bleef de rest van de avond in me bek.
Ik had er wel meer van verwacht zelfs een bad trip kon ik niet krijgen want ik had geen trip,beetje duizelen en urenlang naar dingen staren..en lachen om niks.
Dus binnenkort me paddestoeltjes proberen misschien dat die dingen me van het pad af helpen..hehehe

Toch nog iemand die zegt dat er een nasmaak van metaal in je bek blijft, iedereen verklaarde me gek :tongueout:

Eerste keer had ik paddos gepakt (mexicaanse, 1 portie) er zaten 5 vetbeschimmelde paddestoelen in, heb er op zitten kauwen tot de hele mush tot een vloeistof werd vermalen zodat het goed de tijd kreeg om in mijn bloed op te nemen.
Heb 1 uur iets gevoeld, niet getript ofzo gewoon wat raar, ohja al het water dat ik zag was wel rood, leuk om te zien want we zaten naast een rivier, het was een bloedige rivier, net echt :grin:
Tot op de koop toe dan nog 4 joints erop gerookt omdat ik echt extreem wilde trippen, het was me eerste keer dus er hardcore voor gaan (ze opgegeten op lege maag)

De 2de keer waren truffels, ik verwachte geen trip gewoon ff goed lachkickjes krijgen dus ik had me maag al volgepropt met pizza en ik had nog 1 jointje over.
Die truffels opgegeten (achter half uur waren ze allemaal op) het waren net nootjes en achter 10 minuten had ik niet meer echt door dat het truffels waren, ik zat rustig tv te kijken en ze op te eten.
Voelde niks tot ik een trok pak van me joint toen opende er een nieuwe wereld, was zotte trip toen ik het vertelde aan mensen die al veel getript hadden werden ze jaloers want ze hadden zelfst nog nooit zo iets meegemaakt.

Het effect duurde 5 uur en het was van constante stertkte en van de ene seconde op de andere was het over. Erachter voelde ik me normaal, geen misselijkheid (zoals bij die paddo's)

Soms moet je het gewoon 2x of 3x doen aleer je effect krijgt.

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Cool report man ! =) en dat laatste stuk is geniaal.

Ben nog wat vaag op dit moment, heb deze middag truffels gedaan (half bakje).
Maar de ervaring die ik had was erg mooi en gelijkwaardig aan jou report.

Ndo

Newbie
Oh sorry zie nu net pas dat ik een hele oude topic gebumpt heb :$
Maar dat verhaal is wel goed :mrgreen:

Bovenaan