Truffels 1 dag na MDMA?

foreverinspace

Belezen gebruiker
Hey allen,

het is weer zover komende vrijdag weer eens lekker uitgaan op mdma :hearteyes: laatste keer was 4 maanden geleden dus zal wel lekker gaan, heb 3 capsules van 125mg zuivere mdma gemaakt :rock:

De dag na het feest blijft er nog een goede vriend van me bij mij overnachten en de dag erna zouden we rustig in de zetel hangen wat muziek luisteren, comedy's kijken en veel blowen (heb dan ook al 3 soorten leuke wietjes voorzien ^^ northern lights, k2 en amnesia :stoned:

Nu kwam ik op het idee nog snel een doosje 15gr hollandia truffels te bestellen in de smartshop en elk 7,5gr te nemen wat niet te veel is aangezien ik de vorige keer 15gr atlantis heb gegeten en was niet zo heftig en ook eens 15gr dragons wat wel hevig maar erg fijn was.

een vriend van me zei dat dit een slecht idee is en dat we sowiso bad trip gingen hebben door dat onze serotonine gesloopt ga zijn maar ik vroeg me af als de sfeer nou goed zit en we voelen ons lekker DO or DONT?

chgeers

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb zelf geen ervaring met trippen een dag na X, maar het is voor een trip belangrijk dat je goed in je vel zit, dus het lijkt mij niet echt aan te raden om zo snel na X al truffels te nemen.

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Zou er zelf niet aan moeten denken!
Ben na een avond xtc echt helemaal gesloopt.
Je dosering MDMA ( 125 x 3= 375mg ) is ook flink hoog dus ik denk dat je de dag erna wel flink moe bent.

R0mmelP0t

foreverinspace

Belezen gebruiker
De dag erna heb ik eig echt niet zo heel veel last enkel wat moe en kaakpijn, maar zal de paddo's dan maar voor andere keer houden en ga wat wietbrownies maken ^^

volgens mij hangt het ook van persoon tot persoon af en je gewicht en levenstijl (gezonde voeding, vitaminen, sporten, enz enz...) en het kan er ook van afhangen of het mdma kristallen zijn of xtc want je weet helemaal nooit zeker wat er in zit tenzij je laat testen :wave:

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Ik raad het ook af. De vermoeidheid die je toch wel hebt in je hersenen en je lichaam zal zich ook gaan uiten in die trip. Ik denk dat het dan moeilijker onder controle te houden is en dat je sneller een bad trip krijgt. Gewoon bewaren voor een andere keer.

Fool

Badass junkie
Lijkt me niet heel verstandig inderdaad, je zult waarschijnlijk wel redelijk moe zijn en ik snap eigenlijk helemaal niet dat je daar op dat moment zin in hebt. Dat is juist het moment waarop je toch lekker kunt na-spacen van je vorige avond?

Daarbij zijn je serotonine-receptoren waarschijnlijk de avond ervoor zo erg gekieteld dat je van je truffels ook nog eens een pak minder zal voelen, aangezien psilocine een serotonine-agonist is.

Btw, 375 milligram is behoorlijk veel!

Bovenaan