• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Truffels (15g DD) + 4FMP Wat een avond!

Ik heb gisteren voor de 2e keer truffels genomen en was eigenlijk van plan het hierbij te houden, maar het liep uiteindelijk toch anders en heb hierdoor weer een unieke ervaring erbij! Dit is mijn 1e report omdat de drugs die ik gebruikt/gecombineerd heb eigenlijk al over het hele forum staan, maar vond dit toch wel iets unieks en dacht ''hier ga ik een report over schrijven! :grin: "

Wie?
- ik en 3 vrienden ( we zullen ze maar R, O en N noemen)
Waar?
- Bij N thuis in de woonkamer.
Wat gaan we gebruiken?
- ik en O 15 gram Dragon Dynamite en R en N nemen 10 gram Atlantis.

Al de hele week waren we aan het praten over deze avond, het zou een geweldige avond gaan worden! R en N gaan voor de 1e keer truffelen en voor mij en O ging het de 2e keer worden.
Ik en O hadden bij onze 1e keer de 10 gram Atlantis genomen en vonden dit echt gaaf, maar achteraf vonden we het toch wel een lichte dosis en leek het veel op 2-cb.
Met dat in ons hoofd hadden we besloten om 15 gram Dragon Dynamite te halen omdat we hierover hadden gelezen dat dit zeker een sterkere werking zal hebben dan de 10 gram Atlantis.

Eenmaal aangekomen bij het huis van N samen met R hadden we er alle 3 enorm veel zin in, vooral omdat dit N en R hun 1e keer was en ik vond de wat hogere doseren natuurlijk ook spannend. Hierna nog zowat een uur gewacht omdat O voor de zoveelste keer weer te laat was :angry: . Toen O ook eenmaal gearriveerd was kon het feest beginnen. Bij de 10 gram Atlantis had ik echt geen problemen met het opeten ervan (met M&M's), maar deze keer had ik er toch wel moeite mee. Toen de Dragons en Atlantis er eindelijk inzaten hebben we nog een beetje tv gekeken en gepraat, maar daar kwam al gauw een einde aan (ongeveer 15-20 minuten) toen iedereen begon te lachen om de meest normale dingen :grin:(ik en O vonden de ''bodyload" best zwaar in het begin en moesten hier erg aan wennen, maar na wat gelach werd dit eigenlijk steeds minder). De trip gaat beginnen!

In het begin had ik nog weinig visuals, maar kon echt zowat niet stoppen met lachen. R had ongeveer 2 uur voor de trip nog meloen en andere stukken fruit gegeten en merkte in het begin dus eigenlijk helemaal niets van zijn truffels.
Na een tijdje gelachen te hebben begonnen te visuals, ik keek naar het plafond en zag de kleine puntjes van het plafond rustig alle kanten op schuiven :rolleyes: . De visuals kwamen rustig op en werden langzaam aan steeds sterker. N en O waren inmiddels ook al aardig hard aan het trippen maar R zat nog rustig ''nuchter'' voor zich uit te kijken. Tijdens mijn trip had ik een enorme dwang om maar te blijven praten, dit had ik in mijn vorige trip veel minder.
Na ongeveer een uur waren de stipjes op het plafond totaal niet meer te herkennen en leek het wel of het plafond een halve meter omlaag was gegaan. Tv kijken ging ook erg moeilijk, toen probeerde te realiseren wat er daadwerkelijk op tv was zag ik de beelden die op tv waren heel vaag op de muur verder lopen! :openmouth: (inmiddels beginnen de truffels bij R ook in te werken na ongeveer 1 uur na inname).

En toen.. ineens ging N zijn telefoon af en zonder na te denken neemt hij deze op, het was zijn tante! Na ongeveer een minuut met haar te hebben gepraat kwam N terug uit te keuken waar hij zijn telefoongesprek heeft gevoerd en ging zitten. Wij vragen wat er aan de hand was, maar N wist het niet meer. Hij snapte er echt totaal niks meer van en probeerde diep na te denken. Na enige tijd nagedacht te hebben wist hij het weer! Hij moest de computer van zijn oma uitzetten.
Voor dat we konden realiseren dat dit echt een enorm vaag verhaal was was N al met zijn vage kop op zijn fiets gestapt en naar zijn oma gereden. Echt enorm stom dat we hem hebben laten gaan, maar we wisten totaal niet was er nou gebeurden en we waren allemaal de weg kwijt.
Na ongeveer 15 minuten kwam N weer terug, wij zaten vol spanning te wachten op zijn verhaal.
Toen N ging zitten zei hij: ''ik weet eigenlijk echt niet wat ik bij mijn oma heb gedaan''. Ik, O en R kwamen niet meer bij van het lachen maar na enige tijd realiseerde we ons wel dat het eigenlijk best erg is.

Toen N zei hoe mooi het buiten wel niet was waren ik en O ook maar is een kijkje gaan nemen in de buitenwereld. Buiten was echt heel apart, leek wel of alles klopte. De bomen waren echt heel mooi en alle bloemen die buiten stonden zagen er veel mooier uit dan normaal :grin: . Na een tijdje de buitenwereld te hebben verkent vonden we het tijd om R eens op te zoeken die nog vast geplakt zat aan de bank (hij is alleen van de bank af gekomen om de plassen :tearsofjoy: ).
Eenmaal weer gearriveerd bij het huis zat R zoals verwacht nog steeds in de zelfde positie op de bank. Toen ik naast hem ging zitten zei hij ineens ''ehhm, ik kan mijn linker arm niet meer bewegen" wat ik echt enorm vaag vond, dus gooide ik zijn arm een paar keer heen en weer en ja hoor! hij deed het weer.
Inmiddels zijn mijn truffels echt op het hoogte punt en trip ik hem echt hard, veel visueler dan de 10 gram Atlantis (wat ook logisch is). Ik zag overal muren verschuiven en de hele kamer had een andere vorm :openmouth: . Ik zag overal een groen/geel/rood achtige gloed en vond dit echt geweldig!
Nog steeds had ik een enorme dwang om maar te blijven praten, als het een paar seconde stil was vond ik dit ook niet prettig en begon maar weer te praten. (O vond zijn trip erg heftig (maar wel aangenaam) en zei na de trip dat hij blij was dat ik constant aan het praten was :tearsofjoy: ).

Toen ik een tijdje op mijn hoogtepunt was en dit inmiddels ook langzamerhand wat minder begon te worden, realiseerde ik me dat ik nog een capsule 4FMP (iets boven de 100mg als ik me goed kan herinneren) bij me had :sunglasses: . Had hier ook ineens zin in en leek me echt heel apart om deze 2 drugs te combineren.
Zo gezegd zo gedaan, ik nam mijn 4-FMP capsule in en O nam zijn halve Domino in(xtc). Na inname voelde ik de truffels minder worden en baalde hier enorm van omdat ik de 4-FMP hier erg graag mee wou combineren.
Toen de 4-FMP begon in te werken (was nog lichtelijk aan spacen) begon het feest. N zette alle lichten uit omdat R de lichtshow bij Defqon zo enorm gaaf vond :grin: en dit nog mooier was zonder ander licht in huis. Toen de 4-FMP echt goed begon te werken was ik totaal de weg kwijt, ik was aan het spacen en tegelijkertijd voelde ik mijn hele lichaam tintelen :openmouth: .
Dit was echt een van de meest aparte dingen die ik ooit heb meegemaakt. Na een tijdje werd het toch wel erg heftig en ben ik even gaan liggen met mijn ogen dicht. Toen ik mijn ogen dicht had wist ik niet wat ik mee maakte, ik zag de lichten van de tv elke keer veranderen door mij oogleden en begon enorme ''closed eye visuals'' te krijgen. Ik ging tunnels in en vloog overal heen, ik zag gezichten van bekende maar ook onbekende mensen(en ondertussen voelde ik nog steeds me hele lichaam tintelen). Ik heb volgens mij zeker 15-20 minuten met mijn ogen dicht gezeten en hier enorm van genoten.
Toen R mij opeens ''wakker'' maakte om te kijken of het nog goed met mij ging, was ik echt in een klap weer bij aarde :( . De visuals met mijn ogen open waren zo goed als weg en kon de tv ook weer aardig volgen, al hoe wel ik mijn telefoon nog steeds niet echt goed kon gebruiken(kan ook door de 4-FMP komen). Toen maar weer een tijdje mijn ogen dicht gedaan(omdat de closed eye visuals nog steeds aanwezig waren) en ben ik weer verder gaan ''vliegen''. Op het laatst nog wat jointjes gerookt en toen we naar huis gingen nog wat GHB genuttigd om te kunnen slapen, omdat dit met 4FMP echt heel lastig gaat(heb echt als een beer geslapen).

Verder heeft O weinig gemerkt van de X+truffel combo omdat de truffels bij hem echt volledig uitgewerkt waren. R en N hebben nog een aardig tijdje doorgespaced (langer dan O en mij) en N nam ook nog een kwartje van de Domino (Xtc) en werd hier aardig vaag van :tearsofjoy: .

Ik vond dit een enorm leuke ervaring en wou dit met jullie delen! Vond de closed eye visuals echt heel heftig (op een goede manier). Ik denk dat ik dit na een lange pauze er tussen zeker wel een keer wil herhalen!
Dit was mijn 1e report en zal vast niet helemaal perfect geschreven zijn, dus als jullie ergens een foutje zien meld dit dan even :) .
Aanrader: Masagin (Farbrausch & Neuro), is een enorm spacend filmpje! moeilijk uit te leggen wat er allemaal gebeurt maar is het kijken zeker waard als je aan het spacen bent!
https://www.youtube.com/watch?v=sbQhgEJuExY

Bedankt voor het lezen!
~Psychedeliczz

Bovenaan