Truffels: 15gram verdelen over 2 dagdelen?

Kipcorn

Belezen gebruiker
Hi

Vandaag ben ik met vrienden in de natuur wezen trippen op truffels. Ik heb van een portie van 15 gram de helft genomen, net als de anderen

Het is inmiddels uitgewerkt, we hebben lekker gegeten en zijn benieuwd of het verstandig is de overgebleven portie te nemen. En of we hier überhaupt iets van zullen merken.

KropSla

Bewuste gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Haha nouja, je kan toch iets vragen en ondanks (of dankzij) de antwoorden merken dat je eigenlijk al je keuze had gemaakt?
Ik ben wel benieuwd @Kipcorn hoe jullie ervaring was, gezien de tolerantie inderdaad?

Sisyphus

Experimenterende gebruiker
Heb zelf nog nooit verminderd effect meegemaakt, op 1x na heb ik altijd Atlantis gehad.

Als ik niet thuis ben wil ik het eerst rustig op laten komen, dus neem ik 8-10 gram, uurtje later de rest van de 15 gram.
Met de jaarwisseling om 18u eerste helft ingenomen, 23u tweede helft, heerlijke nacht gehad waarbij het allemaal wat langer werkte ipv harder.
Op een festival 2 dagen achter elkaar zo gedaan, 2e dag was een tikkeltje minder intens dan de eerste, maar die beleving deed niks onder aan de eerste dag.
Thuis neem ik de volle mep in 1x, maar dan is er ook alle ruimte om even op bed te gaan liggen om het te verwerken.

Maar, dit kan natuurlijk voor iedereen anders zijn.

Bovenaan