• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Truffels,20 gram Atlantis,Park

Koekwaus026

Experimenterende gebruiker
Het was vorige week zondag, we hadden afgesproken om te gaan truffelen op deze dag een week van te voren, op de zelfde dag nog de truffels gehaald bij de sjamaan (de soort Atlantis) echt een toffe peer die sjamaan man, in de Arnhem stad zit deze, en een nabijgelegen park(Sonsbeek) is heel groot en we gingen het hier dus doen.

We hebben de truffels op een bankje genuttigd, we waren 3 mans ( Ik,K, en M ), maar K heeft meestal een weegschaal bij zich en nu dus ook, hij was benieuwd of er in 1 zakje wel echt 15 gram zou zitten, hij ging het dus wegen en er bleek 20 Gram in te zitten.. Beter!!!

K ging blowen, ik en M blowen niet meer, we zaten op een bankje en ik keek op me telefoon en het was al een dik halfuur, wij voor ons uit staren wachtend op de effecten, komt er een vrouw met een hond langs en die hond kwam naar me toe, helemaal snuffelend ik had het gevoel alsof de hond door had dat ik truffels op had :grin:

We gingen lopen, helemaal giechelend van de truffels, K ging helemaal stuk z'n hoofd werd knalrood en hij kon niet stoppen met lachen, hij moest zelfs huilen van het lachen, en ik begon een minuut later dus ook, precies het zelfde met tranen op me wangen, en ik zei terwijl er mensen langs liepen '' Ooooh kerel ik weet wat je voelt man'' en die mensen keken echt heel raar :mrgreen: jezus wat een lachkick... wij gingen weer op het bankje zitten, en er loopt dus een man een stukje verderop in de verte en zijn hoofd lijkt echt op aardappel van zombies vs plants, en K kijkt mij aan en zegt denk jij wat ik denk? En ik zei heel stil hij lijkt op een aardappel, en we gingen heeeelemaal stuk en het begon weer.. We begonnen weer te lachen als debielen met tranen op onze wangen, we gingen een stukje lopen, een stuk waar niemand (Dachten we) komt, en we lopen en kijken steeds terug ''Wooooow what the fuck lijkt wel alsof we uren aan het lopen zijn!'' en we lopen dus verder en komen een vrouw en man met een hond tegen en wij liepen als debielen over het pad, en ze liepen voorbij ons en ik hoorde die vrouw zeggen ''Wat een avontuurlijke jongens'' en ik voelde me zelf iemand uit een stripboek, die dingen ontdekt .. en Toen begon het filosoferen over de diepste dingen heel diep nadenken van hoe zit dit nou in elkaar, dit en dat, en we zijn nog steeds aan het lopen en ik hoor K in zichzelf smiespelen en kijk hem aan, hij voelt zich een beetje betrapt, en weer krijgen we een lachkick :grin: :mrgreen:

We zitten op het hoogste punt van Sonsbeek, en op het hoogtepunt van de truffels, M en K waren met elkaar aan t' praten maar ik wou even tijd voor me zelf, en ging vooruit kijken, al die takken drijven langzaam aan elkaar en uit elkaar, ik had zin in een muziekje en zette https://www.youtube.com/watch?v=kK3bKaaNgY0

Het water, en onze peuken waren op.. die moesten we dus wel hebben en ik en K gingen M uitleggen waar hij dat precies moest halen want hij was niet bekend in Sonsbeek, het uitleggen ging echt lastig ik en K snapte elkaar precies maar M snapte er geen bal van :confused: , we liepen langs de rand van het weg, althans wel achter de bosjes zodat we een beetje onderkoffer sneaky liepen, je kon de auto's wel zien en ik hoorde van ver weg een sirene, en hij kwam steeds dichter bij, wat bleek dus was het dat Liedje Policeman te zijn.. en ik had ff een mindfuck want ik hoorde hem toch echt, wij gingen stukje bij stukje met M meelopen, hij wist al waar hij was en kon alleen verder, wij bleven op een bankje wachten M ging de dingen halen, we zaten op het bankje en ik en K hoorde een kraaien geluid.. WOEF een kraai echt een paar CM van onze neus vloog voorbij.. WHAT THE FUCK? We keken naar het hek en de bladeren dat helemaal smolt, als je naar de herten een stukje verderop keek kregen ze steeds meer witte stippen, de trip begon een beetje uit te werken, dus we gingen allemaal naar huis.

Eenmaal thuisgekomen mijn pa de hele trip verteld, en hij vond het geweldig de volgende keer wou die mee doen :tearsofjoy:

Fantastische trip volgende week weer maar dan thuis, een leuke film kijken, fruit halen enzo. :wave: :wave: :wave:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
''Wat een avontuurlijke jongens''
:tearsofjoy:

Ga je volgende keer met je pa trippen, door de stad lopen en dingen naar mensen roepen dan? :P Moet een apart gezicht zijn. :tearsofjoy: Wel heel leuk dat je vader niet zo'n typisch anti-alle drugs iemand is. :)

Koekwaus026

Mindless, mijn pa heeft vroeger zelf ook veel truffels (in dit geval paddo's) gebruikt, en ook veel lsd zei hij, hij kan wel wat hebben dus :beer: en we vertellen elkaar regelmatig hoe onze trips waren.

Koekwaus026

Zit te twijfelen of ik gewoon 2 pakjes ga halen aankomende week, binnen lekker knus maken enzo :)

Maar zit heel erg te twijfelen wat er met me gebeurd als ik 2 pakjes op eet, iemand?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
De overgang van 1 pakje naar 2 is behoorlijk groot. Je kunt dan beter voor 1,5 gaan. 30 gram is echt best een zware dosering voor de meesten namelijk.

Koekwaus026

Maar psychidelibee .. :P
ik heb nu al ongeveer 10 keer getript, is het niet tijd voor een nieuwe uitdaging

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Koekwaus026 zei:
Maar psychidelibee .. :P
ik heb nu al ongeveer 10 keer getript, is het niet tijd voor een nieuwe uitdaging
Dat kan je zelf het best in schatten. Dat je wat meer wilt snap ik hoor, ik neem ook liever wat hogere doseringen. Maar de dosering verdubbelen is misschien wat veel in een keer. Uiteindelijk kun jij zelf het best in schatten hoe heftig je nu wilt gaan trippen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Wat er met je gebeurd met 2 pakjes weet niemand. Dat weet je nooit van tevoren. Zelf vind ik dat het mooie van trippen, dat je nooit weet wat er gaat gebeuren. Of je het wel of niet moet doen, hangt er vanaf of je van jezelf weet dat je niet meteen helemaal in de stress schiet als het even de duistere kant opgaat. Zeker op hogere doseringen kan een psilocybine trip makkelijk ineens heel duister worden. En dan zeker als je het 's avonds doet en in je eentje. Als je het gaat doen, misschien dan eerst eens overdag met veel zonlicht?

De eerste keren dat ik hogere doses ging proberen, waren dat wel openbaringen voor me. Totaal niet te vergelijken met normale doses toen. Vanaf zo'n 35/40 gram (paddo's) ging het wel goed los. De visuals werden vele malen complexer, mooier en vreemder en het voelde alsof ik contact had met een soort entiteiten. But... your experience may differ. :wink:

Koekwaus026

Heb toch gekozen om gewoon weer 1pakje Te eten hehe ! Morgen weer lekker trippen met een maatje, wel binnen maar we hebben het park enzo in de buurt mochten we naar buiten willen. We gaan ice age kijken iemand nog suggesties?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je iets bizars en trippy wilt kijken is trip tank een aanrader.

Anders vind ik planet earth of human planet ook altijd mooi om te kijken.

mikoz

Bewuste gebruiker
year one, leuke film over jagen en verzamelen. Jack Black speelt erin. Persoonlijk vind ik hem altijd erg komisch :tongueout:

Koekwaus026

Jezus wat een trip. Een kort ding dat ik even wil zeggen heb nu geen energie voor een heel trip report, we zaten een horror te kijken en de hele kamer werd duister rood, toen snel Family Guy opgezet en werd alles in blokjes ook mijn maatje echt alles in blokken.. Heftigste trip ever pff moet echt bijkomen

mikoz

Bewuste gebruiker
Koekwaus026 zei:
Jezus wat een trip. Een kort ding dat ik even wil zeggen heb nu geen energie voor een heel trip report, we zaten een horror te kijken en de hele kamer werd duister rood, toen snel Family Guy opgezet en werd alles in blokjes ook mijn maatje echt alles in blokken.. Heftigste trip ever pff moet echt bijkomen
Wow, klinkt heftig :openmouth:

Bovenaan