Truffels bad trip

Roman1995

Newbie
Hallo iedereen,

ik wou binnenkort truffels gaan doen met wat vrienden van me. Maar ik ben bang dat ik een bad trip of een paniekaanval krijg. Dat alles zo vijandig overkomt, heel raar is het. Want ik heb dat de laatste 2 keer met xtc en mdma gehad, en dan was alles echt heel eng.( verder heb ik nooit zoiets gehad ) Mijn vraag is, kan dat ook bij truffels? zo ja, hoe kan je er zo snel mogelijk uit komen en kan je er in blijven hangen? dat je dus een soort psychose hebt ofzo?
ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden

• Like
Waarderingen: Lina

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Met zulke angst van te voren al, raad ik je niet aan om aan de truffels te gaan. Als je het met MDMA al hebt, is de kans dat het misgaat met truffels nog veel groter aangezien het een tripmiddel is. Als je je trip met angst ingaat zal die angst meestal alleen maar versterken en kun je gemakkelijker in een bad trip belanden.

Truffels (en dus daarmee ook mushrooms en LSD) alleen gaan gebruiken als je er zin in hebt en lekker in je vel zit.

Een trip beëindigen gaat je niet lukken, als de truffels er eenmaal inzitten moet je het gewoon uitzitten. Je kunt het soms iets minder heftig maken door druivensuiker en frisse lucht, maar dat beëindigd je trip niet.

In een trip blijven hangen bestaat niet. Het is wel mogelijk dat truffels een psychose opwekken, maar dat gebeurt in principe alleen bij mensen die er gevoelig voor zijn. Als je bijvoorbeeld last hebt van angst, paniekaanvallen, paranoide gedachten of depressie, dan kun je het beter gewoon niet gebruiken en het risico niet lopen..

dernael

Bewuste gebruiker
wat Smartieandme ook al aangeeft, begin niet aan de wereld van psychedelics, tenzij je het volledige vertrouwen hebt dat het niet mis kan gaan. Als je al spanningen/twijfels hebt op voorhand, dan raad ik het je zeker af om dit te gaan proberen. Je trip zal er niet leuker van worden.

Wacht dus nog even, tot je wat steviger in je schoenen staat, en woon anders een keer een trip bij als nuchtere "sitter" zodat je kunt zien wat het stofje bij andere mensen doet.:)

Dernael. :stoned:

Roman1995

Newbie
ah okee dank jullie wel, ja ik heb verder geen psychische problemen ofzo. Maar dan wacht ik er nog maar ff mee, this ook met mdma en xtc alleen de laatste 2 keer ineens mis gegaan. Dus doe het voorlopig allemaal niet meer. Maar bedankt voor de informatie!

Bovenaan