Truffels combineren met wiet?

Bobby10

Newbie
Ik heb dus de gratis truffels van trufflemagic.com besteld. Ik heb nog nooit truffels o.i.d. gehad, alleen maar 3x geblowd :tongueout:. Is het handig om een joint te roken nadat je je truffels gegeten hebt? Zodat je zeker een relaxed gevoel hebt? En de dosis, je krijgt ~15gr "sterke" truffels, zal ik dat in 1x opeten? (Ik ben 66kg.) Ik ben verder niet bang voor een 'bad trip' maar toch.

Verder zijn alle tips van harte welkom en worden zeker gewaardeerd!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
ik vind tripmiddelen en wiet altijd wel een leuke combi, wel zou ik niet voor de trip komt opzetten blowen maar eerder tijdens de trip of wanneer je voelt dat je trip aan het afzwakken is.

begin met de helft als je nog geen ervaring hebt met tripmiddelen. al heb ik dat niet gedaan bij me eerste keer paddo's en is dit ook fantastisch verlopen, ik was te verwonderd om negatief te denken.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
soms is het best druk hoor, zal miss zijn dat iemand anders hier niets meer aan toe te voegen heeft omdat je vraag correct beantwoord is.

grts

Bobby10

Newbie
mandragora zei:
soms is het best druk hoor, zal miss zijn dat iemand anders hier niets meer aan toe te voegen heeft omdat je vraag correct beantwoord is.

grts
Haha, geloof het ook wel hoor, maar ik zie toch graag discussies, andere meningen wat ik op andere fora toch wel gauw zie. Ach ja, ik weet inmiddels ook wel genoeg denk ik, voor het zover is heb ik vast nog veel meer gelezen.

Bedankt!

Bovenaan