Truffels combineren?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Overhaast dit weekend in R'dam een potje Atlantis truffels meegegrabbeld.
Bij thuiskomst de verrassing dat wij maar 10gr/persoon meehadden.
Meestal word er tussen de 12.5 a 15 gr genomen.
10 gr word dan ook ervaren als de net niet/net wel dosis.

Nu komt de vraag met wat is truffels leuk om te combineren. Ruim ervaren met truffels/paddestoelen. Wij werden voor gesteld mdma in lage dosis. Zijn er nog mogelijkheden zoals 2-CB of 4-FA? Ervaringen?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Tekzor668 zei:
Nu komt de vraag met wat is truffels leuk om te combineren. Ruim ervaren met truffels/paddestoelen. Wij werden voor gesteld mdma in lage dosis. Zijn er nog mogelijkheden zoals 2-CB of 4-FA? Ervaringen?
Met alle 3 heb ik helaas geen ervaring.

Psilo met MDMA wordt de hippie flip genoemd, een beetje zoals de candy flip maar dan anders. Lijkt mij wel een interessante combi eerlijk gezegd, alleen geen idee wat een goede timing is. De timing lijkt mij net zoals bij een candy flip wel belangrijk eigenlijk.

Psilo en 2C-B lijkt me persoonlijk ook wel interessant, zal behoorlijk visueel zijn denk ik en wellicht wat warmer of euforischer dan enkel psilo.

Psilo en 4-FA lijkt me persoonlijk een waardeloze combi, aangezien ik 4-FA te weinig entactogeen vind. Aangezien het zo op speed lijkt denk ik dat het al snel de trip effecten onderdrukt.

Wellicht is psilo en keta ook nog wel een interessante combi. Ik vond LSD en keta in ieder geval erg interessant. Hoewel ik liever enkel een hogere dosis psychedelica doe, is het wel interessant wanneer je een wat lage dosis psychedelica te pakken hebt.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Mdma wil ik nog even mee wachten (pauze), de truffeltrip valt iets vroeger in maart en op een rustiger setting.
2CB lijkt me dan de beste optie. Visueel vooral en positieve input kan het wel toevoegen.
Denk dat hier ook wel timing belangrijk zal zijn.
Als keta ons voorbij komt word dat zeker ook een optie.

Bovenaan