Truffels drogen.

Martinus

Wijs gebruiker
Ik zit er aan te denken truffels te nemen, maar ik wil 20 gram nemen. Nu zit ik te denken ze te drogen en fijn te maken zodat ik minder volume hoef te eten en om het restje te kunnen bewaren.

Heeft iemand ervaring met het drogen van truffels? Is dat een beetje te doen?

Martinus

Wijs gebruiker
Thee heb ik wel eens geprobeerd met paddo's. Dat was wel makkelijk te nemen, maar de trip ging heel snel. Na 10min sloeg het al in en na een uur was de piek er al af.

Ik vind het wel fijn als de trip wat langer is.
Misschien moet ik niet zeuren en gewoon eten. Maar ja...

Spyro

DF-koning
Ik vind truffels ook ranzig. Toch vind ik dat je ze met pindakaas bijna niet proeft!

GonzoGrasshopper

Bewuste gebruiker
Ik gebruikte tijdens het eten altijd van die scherpe mint kauwgom die ik dan samen met de truffels kauwde. Maar of ik dat nou kan aanraden 🤔

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik gebruikte tijdens het eten altijd van die scherpe mint kauwgom die ik dan samen met de truffels kauwde. Maar of ik dat nou kan aanraden 🤔
Eww :tongueclosed::tonguewink:

Zou gewoon weer eens thee proberen @Martinus. Als het goed is, duurt de trip gewoon 4-6 uren. Soms is er eens iets raars aan de hand, hoeft niet altijd zo te zijn. Ik heb tientallen truffel thee trips gehad en die hadden allemaal een normale lengte en intensiteit. Het komt wel iets sneller op dan met kauwen, maar dat vind ik een voordeel.

Martinus

Wijs gebruiker

Zou gewoon weer eens thee proberen @Martinus. Als het goed is, duurt de trip gewoon 4-6 uren. Soms is er eens iets raars aan de hand, hoeft niet altijd zo te zijn. Ik heb tientallen truffel thee trips gehad en die hadden allemaal een normale lengte en intensiteit. Het komt wel iets sneller op dan met kauwen, maar dat vind ik een voordeel.

😶 ik vraag me af waarom mijn thee trip zo een rocket ride was. Ik kan me er ook bijna niks van herinneren.

Spyro

DF-koning

Ik had de laatste keer truffel thee ook echt een extreem korte trip. Heb dit met kauwen nooit zo gehad... Misschien domme pech maar het viel mij ook op!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hmm, apart ja...

Wel heel goed de truffels fijn gemaakt en minimaal 15, 20 minuten laten trekken en zo nu en dan roeren?

Bovenaan