Truffels en gevolg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saynotodrugs

Experimenterende gebruiker
Ik heb 2 maand geleden truffels gebruiktnen had een bad trip en heeft mijn depressienemoties erger gemaakt zegt de dokter me.
Nu na 2 maand ben ik nog steeds depressief ik heb alles gedaann wat mensen mij aangeraden hebben.
Ik neem medicatie (quetiapin sandoz 25mg)
Ik heb nu nog steeds deze symtomen.
Aub kunne jullie mij aub vertellen wat deze lijst is en waarom en of het weg gaat aub.
Er komen nu ook somige dingen bij in de plaats van weg te gaan.

-moeilijk om te concentreren en om mijn gedachte zoals (is dit nu realiteid ,ben ik ok? Enz) te veranderen bv ik denk teveel na en pieker teveel mijn geest denkt teveel na.
-Een zware depresie.
-Mezelf de vraagvstellen of ik nu wel in de realiteid ben?(heb ik af en toe niet dagenlijks )wat raar is ik weet en voel dat ik nog in de realiteid ben.
- gevoel dat ik alleen in de bus ben terwijl er mensen zijn.(niet dagenlijks maar soms heb dit pas na 2 maand na de bad trip.
-gezichten van mensen lijkennprecies anders en precies dieren (begint te minderen eerste week'of 2 na bad trip was het ergste) maar komt denk ik terug.
-moeilijk om te conventreren en vergeet snel.
-bang dat het op een dag teveel gaat worden dat ik zelfmoord pleeg zonder dat ik het wil.
-mijn hart is waarschijnlijk gebroken door alle zware stress emoties enz(kan je een gebroke hart herstellen?)
-emoties zijn nog steeds sterker.
-moe aanvallen ineens super uitgeput dan weer niet.
-voel me soms een nietsnut een ongelukkige persoon en als ik naar fotos van mezelf kijk word ik zo droevig.(niet altijd)
-ik keek deze morgen in de spiegel en dacht , ik ben verandert?(ik heb dit nog niet zo heftig gehad wel al eens maar niet zo heftig.

Digitalism

Belezen gebruiker
Enerzijds vind ik het allemaal erg vervelend voor je, ik kan me voorstellen dat je er erg mee zit. Anderzijds heb ik de neiging om te zeggen dat je hardleers lijkt. Na je nare ervaring met truffels ben je weer gaan blowen om vervolgens weer tegen een bad trip aan te lopen (correct me if I'm wrong). Het lijkt erop dat jij als persoon beter van drugs af kunt blijven. Drugs gebruiken is nou eenmaal niet voor iedereen weggelegd. In ieder geval de komende tijd (totdat je je weer beter voelt) kun je in mijn ogen beter niets gebruiken. Of het daarna wel weer kan, dat weet je zelf het beste. Ik kan niet oordelen of je er dan wel weer klaar voor bent.

Ik weet niet of je vaak met vrienden afspreekt of fanatiek sport, maar anders zouden dat twee zaken zijn die ik je aan wil raden. Ga wat ondernemen, zoek iets waar je graag mee bezig bent en probeer niet continu aan het slechte te denken.

Sterkte!

Saynotodrugs

Mijn vragen zijn eigenlijk of dit allemaal vanzelf weg gaat en hoe lang het kan duren en waarom ik dit allemaal heb.

Bobsacamano

Badass junkie
Ik ben het wel eens met mijn voorganger hier maar goed. Ik kan je niet zeggen of het vanzelf over gaat, ik ben geen arts of psycholoog en ik ken je verder niet. Het lijkt me dat je al trekjes had van een depressie zonder dat je je er misschien van bewust was voor je truffel trip. Je kan dit soort dingen niet helemaal afschrijven op de truffels.

Dat klinkt misschien vervelend maar eigenlijk helpt dat je enorm. Als het puur aan de truffels zou liggen dan kwam de depressie nergens vandaan en zou het makkelijker op te lossen zijn. Nu weet je dat er iets in je zit waar je aan moet werken. Probeer in ieder geval een regelmatig leven te leiden. Op tijd opstaan normale tijd naar bed, gezond eten en sporten. Probeer een ritme aan te houden.

En ja blijf van drugs af ook zeker blowen. Blowen is alles behalve ok op dit moment. Je kan er heel para van worden en bad op gaan. Ik heb alles behalve een depressie en ik vind blowen al een hele bevalling soms.

Saynotodrugs zei:
Mijn vragen zijn eigenlijk of dit allemaal vanzelf weg gaat en hoe lang het kan duren en waarom ik dit allemaal heb.

MeejheM

Badass junkie
Pittig, klinkt of je flink in de war bent, bij gebrek aan een betere beschrijving.

Quetiapine zou zeker moeten werken tegen de klachten die je opsomd, maar ik lees dat je 25mg tabletjes(die kleine roze) gebruikt, ik hoop wel een stuk of 8 of meer per dag.

Als je wilt dat deze fase overgaat kun je het beste de aanwijzingen van de hulpverleneners opvolgen, en zelf gezond proberen leven.

ps: duf zijn, vermoeidheid en soortgelijke gevoelens kunnen door de quetiapine komen, maar dat gaat vanzelf over. eigenlijk zou je na 2 maanden er wel al aan gewend moeten zijn.

Saynotodrugs

MeejheM zei:
Pittig, klinkt of je flink in de war bent, bij gebrek aan een betere beschrijving.

Quetiapine zou zeker moeten werken tegen de klachten die je opsomd, maar ik lees dat je 25mg tabletjes(die kleine roze) gebruikt, ik hoop wel een stuk of 8 of meer per dag.

Als je wilt dat deze fase overgaat kun je het beste de aanwijzingen van de hulpverleneners opvolgen, en zelf gezond proberen leven.

ps: duf zijn, vermoeidheid en soortgelijke gevoelens kunnen door de quetiapine komen, maar dat gaat vanzelf over. eigenlijk zou je na 2 maanden er wel al aan gewend moeten zijn.

Dus ik zou er beter meer nemen per dag?
En ik begin nu symtomen te krijgen van derealisatie en depersonalisatie ik had dit eerst niet!!!
Ik werd wakker vandaag precies dat ik nog steeds droomde terwijl ik goed genoeg weet dat ik inn'de realiteid ben

Saynotodrugs

Saynotodrugs zei:
MeejheM zei:

Dus ik zou er beter meer nemen per dag?
En ik begin nu symtomen te krijgen van derealisatie en depersonalisatie ik had dit eerst niet!!!
Ik werd wakker vandaag precies dat ik nog steeds droomde terwijl ik goed genoeg weet dat ik inn'de realiteid ben of voel mij gedeconecteerd /quote]

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik zelf heb geen ervaring met truffels of andere soorten drugs die echte trips geven. Om de reden die door oa Digitalism en Bobsacamano word gegeven. Ik heb (voor zo ver ik weet) geen psychische aandoening maar uit ervaring met sommige drugssoorten weet ik dat ik makkelijk paranoia word en angstig. Ik kan zelfs na een aantal dagen achter elkaar wiet roken al een tikkie last krijgen daar van. Dus ik weet van mijzelf dat het onverstandig zou zijn om psychoactieven te gebruiken daar de kans op een badtrip of psychose voor mijn gevoel goed aanwezig zijn. Jammer maar helaas zal ik dit soort drugs dus niet kunnen gebruiken. Zoals hierboven vermeld is het niet voor iedereen weggelegd. Ik heb dat geaccepteerd en het zou voor jou, Saynotodrugs, misschien ook het beste zijn. Sterkte in ieder geval!

MeejheM

Badass junkie
een normale dosis quetiapine is zeker 200mg of meer. kijk even op de sticker op je doosje, daar staat hoeveel en hoevaak je de tabletten in moet nemen.

als je die kleine roze tabletjes(25mg) hebt is het vrij aannemelijk dat je 4x per dag 2 stuks in moet nemen bijvoorbeeld. wel is het belangrijk dat je rustg opbouwd, dus het zou kunnen dat je dosering 1x 25mg per dag is. dat staat op de sticker op je doosje. als dat niet duidelijk is moet je even de arts bellen die het voorschrijft.

Saynotodrugs

MeejheM zei:
een normale dosis quetiapine is zeker 200mg of meer. kijk even op de sticker op je doosje, daar staat hoeveel en hoevaak je de tabletten in moet nemen.

als je die kleine roze tabletjes(25mg) hebt is het vrij aannemelijk dat je 4x per dag 2 stuks in moet nemen bijvoorbeeld. wel is het belangrijk dat je rustg opbouwd, dus het zou kunnen dat je dosering 1x 25mg per dag is. dat staat op de sticker op je doosje. als dat niet duidelijk is moet je even de arts bellen die het voorschrijft.

Ik wil meer infi hebben over mijn toestand of dit weg gaat of niet en waarom ik altijd pieker

Saynotodrugs

Saynotodrugs zei:
MeejheM zei:

Ik heb een heele lijst gemaakt en zou graag op elke symtoom weten wrm ik zo ben en of het vanzekf weg gaat

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Misschien dat je nog een topic opent, dat iemand je dan wel het antwoord geeft dat je wilt horen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Mindless zei:
Misschien dat je nog een topic opent, dat iemand je dan wel het antwoord geeft dat je wilt horen.
Inderdaad ja, hoeveel topics kun je openen en hoeveel goede antwoorden kun je negeren...

Ik ga dit topic sluiten, in dit topic en vele anderen zijn al genoeg dingen gezegd die je allemaal maar blijft negeren. Op de vragen die je hebt kan niemand een goed antwoord geven, mensen die jou niet kennen vanaf een computer al helemaal niet... Ga alsjeblieft naar een psycholoog en stop met deze topics hier openen. Klinkt misschien lullig, maar er zijn al zoveel goede adviezen en opmerkingen gegeven maar je blijkt maar niet in te willen zien dat je symptomen niet door de truffels komen maar er alleen maar door aangewakkerd zijn. Zolang je niet wilt inzien dat er al een depressie in je sluimerde zul je er ook nooit vanaf komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan