Echt vaag... heb Atlantis truffels gisteren voor het eerst geprobeerd. Kwam net van training, heb niet veel kunnen eten of drinken (een açai shake + banaan en dan wat repen met nootjes + ice tea green).
Eens aangekomen bij een vriend, direct aan de 10g truffel begonnen. Ben echt binnen de 10 minuten “stoned” geworden. Was heel hevig aan het opkomen, voelde zo'n warme straal van mijn tenen tot mijn hoofd (zoals altijd voor ik ga kotsen) dus ik zei direct tegen mijn maten: “een trip kan altijd fout gaan mannen”. Paar minuten later opgestaan en gewoon gaan kotsen, was heel raar. Gewoon 1x “bleih” en dat was het.
Daarna 1 uur op buik van mijn vriendin gelegen als een baby... echt zo “bad trip” precies. Was ook heel gevoelig en geïrriteerd. Ben daarna gewoon gestopt met mij te verzetten en een muziekje aangezet, ging wat beter en kreeg CEV.
Mijn vriendin moest daarna naar toilet en ik wilde echt niet opstaan, was ook bang om alleen te blijven. Beetje para. Uiteindelijk gewoon een klop gekregen en gewoon terug ontwaakt... terug levend...
Sta uit het bed op en zie vloer onder mij wegvliegen. Gewoon droog naar de living gegaan en dan was ik precies onder coke maar met beetje visuals en vervaging.
Was echt wel overdreven hyperactief, veel gelachen en PS3 gespeeld waarbij het scherm heel de tijd naar mij toe kwam en weer weg ging.
Wat ik ook erg vaag vond is een overdreven libido en een erectie die niet weg te krijgen was.
Is een mini trip report, maar toch blijft het een wonder voor mij waarom ik moest kotsen ? Echt slecht begonnen de eerste uur, maar daarna nog de beste trip van mijn leven geworden
Wat mij wel gezegd werd is dat ik de truffels té snel had opgegeten. Gewoon bam, uit het zakje en direct beginnen kauwen (stukje per stukje).