Stroopwafel
Bewuste gebruiker
Ik wil met een vriend die een ervaren truffelgebruiker is een keer truffels proberen. Ik ga het uiterst voorzichtig doen, en kleine patronen en vervormingen zijn al meer dan genoeg. Mijn leven is op dit moment goed. Ik woon bij mijn moeder, heb mijn school afgemaakt, ben clean van wiet en nicotine, en drinken doe ik vrijwel nooit meer. Ik leef gezond en ben intensief aan het fitnessen geweest de afgelopen maanden. Vroeger ben ik wel eens geslagen door mijn vader. Hier weet ik niks meer van.
Nou is mijn vraag:
Zouden jullie truffels nemen in mijn situatie bij een ervaren truffel gebruiker en een tripsitter die ook ervaring heeft met gebruik, maar niets neemt de dag in kwestie? Is de kans in jullie ogen te groot op een traumatische flashback of iets in die trant?
Ik ga een uiterst voorzichtige dosis nemen. 5 gram waarschijnlijk, al moet ik eens even navragen bij de headshop wat een level 1 trip geeft.
Ps: Leeftijd is 19 jaar, gewicht is 70 kilo, en lengte is 1.80
Nou is mijn vraag:
Zouden jullie truffels nemen in mijn situatie bij een ervaren truffel gebruiker en een tripsitter die ook ervaring heeft met gebruik, maar niets neemt de dag in kwestie? Is de kans in jullie ogen te groot op een traumatische flashback of iets in die trant?
Ik ga een uiterst voorzichtige dosis nemen. 5 gram waarschijnlijk, al moet ik eens even navragen bij de headshop wat een level 1 trip geeft.
Ps: Leeftijd is 19 jaar, gewicht is 70 kilo, en lengte is 1.80