• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Truffels in de bushbush

Doq

Newbie
Wat: Truffels (Psylocybine Atlantis ofzo)
Hoeveel: 10/12 gram
Wanneer: Vorige week donderdag

Vorige week donderdag besloten ik en een kameraad truffels te gaan vreten, uiteindelijk deden we dit met zijn drieën. Hij ging 's middags met de bus naar een smartshop in Groningen en haalde 30 gram truffels op. Ik heb het een keertje eerder gedaan, hun nog nooit.

18:00 We gingen naar het centrum in ons dorp en nuttigden alledrie ongeveer 7,5 gram. De restjes hebben we verdeeld, maar ik had toch wel wat meer dan hun. We hadden allemaal niet veel gegeten die dag (expres) en dat effect was te merken.

18:20 Binnen een half uur merkte ik dat alle lichten stukken feller werden en ook veel mooier. We besloten maar snel weg te gaan voordat we gek werden (één kameraad is vrij druk en was irritant aan het doen tegen voorbijgangers die wel het een en ander door hadden). Onze keus viel op het bos. Daar is een donker plekje, paardenweide (ofzo) ernaast dus leek ons een leuke plek.

18:50 Ik begon al flink te trippen, ik voelde me leeg van binnen en had een soort van dejavu. Ik heb dat gevoel eerder gevoeld; heel leeg van binnen en niet weten wat je eigenlijk mist.. Maar dat terzijde. Ik had het gevoel dat er op het fietspad allemaal voetstappen te zien waren van een beer, het waren bladeren kwam ik later achter, en daar was ik wel bang voor. Tot er opeens een beer (boom) voor me stond, ik schrok me dood en viel op de grond.

19:30 We zitten bij dat plekje dat ik net beschreef. We hadden allemaal een fles drinken maar dat smaakte me niet dus we gingen beetje muziek luisteren en praten etc. Toen bedacht ik me, dat ik de vorige keer mijn ogen dicht deed en keihard ging spacen. Dus ik besloot dat te doen. Ik voelde direct iets aan mijn oor zitten, wat heeel warm was, dat was niks.

19:40 Nu begon ik te trippen, ik wist niet meer wat het was. Ik voelde me zoo raar, ik wist niet meer hoe ik me normaalgesproken voelde en wat ik normaal deed. Dit heeft 2 uur (!) geduurd. Ik zei ook de hele tijd: "Ik weet niet wat het is". Na drie uur wist ik het pas weer.

23:00 Ik wist dus weer wat het was, in deze drie uur heb ik verder niets anders beleefd behalve kou. Ik zei het maar en ik zei het maar. Dit was een hele rare ervaring, zonder echt hallucineren eigenlijk. Maar ik zou het zo weer doen, want dit was echt AWESOME.

Filmpjes volgen.

Bovenaan