Truffels in een cake

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi, ik vroeg me af of het mogelijk was om bijvoorbeeld Atlantis truffels in een cake te bakken. Ik kan niet echt veel informatie vinden op internet, totaal niet eigenlijk, dus ik dacht ik maak hier maar even een accountje aan. Is het mogelijk of haalt het gelijk het effect er vanaf ofzo? Anyone?

(Hoop dat ik hier goed zit, excuus als dat niet zo is .)
gr

Jovanovic zei:
nee, gaat niet
wat je doet is gewoon de truffels NORMAAL opeten, lang op kauwen en niet zeuren
Ik ben bekend met het fenomeen opeten, heb er ook totaal geen moeite mee. Maar vroeg me gewoon af of het überhaupt mogelijk zou zijn. Leuk voor op een feestje oid. Maar toch bedankt voor je duidelijke reactie met een goede uitleg.
Mochten er mensen zijn die het nog iets duidelijker kunnen beredeneren, ik hoor het graag!

dernael

Bewuste gebruiker
Volgens mij is dit niet mogelijk, aangezien de werkzame stof bij te hoge temperatuur wordt vernietigd. Of je zou de truffels naderhand moeten toevoegen, maar dit lijkt me niet echt praktisch.

Thee zetten is inderdaad wel een optie! Ik doe dit zelf ook altijd, en het zorgt ervoor dat de portie heel erg makkelijk weg is te krijgen (slik, weg) en dat het een stuk sneller begint met werken.

Mocht je geïnteresseerd zijn in mijn thee-recept, zoek dan even tussen mijn posts, ergens staat het recept tussen. Heb geen zin deze nogmaals uit te typen. :wink:

Groetjes,
Dernael. :stoned:

dernael zei:
Volgens mij is dit niet mogelijk, aangezien de werkzame stof bij te hoge temperatuur wordt vernietigd. Of je zou de truffels naderhand moeten toevoegen, maar dit lijkt me niet echt praktisch.

Thee zetten is inderdaad wel een optie! Ik doe dit zelf ook altijd, en het zorgt ervoor dat de portie heel erg makkelijk weg is te krijgen (slik, weg) en dat het een stuk sneller begint met werken.

Mocht je geïnteresseerd zijn in mijn thee-recept, zoek dan even tussen mijn posts, ergens staat het recept tussen. Heb geen zin deze nogmaals uit te typen. :wink:

Groetjes,
Dernael. :stoned:
Kijk dat wou ik weten, merci!
Thee hou ik niet van, eet ik ze liever gewoon op. Vind ik helemaal niet zo erg :wink:.
Bedankt iig, kan dicht inderdaad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan