Truffels + MAO-inhibitor Advies

BaasBas

Newbie
Beste lezer,

Sinds een aantal jaar gebruik ik al truffels en ik heb bijna elke soort al uitgeprobeerd.
Vaak doe ik buiten trippen met een groepje vrienden waar niemand last van ons heeft.
Soms pak ik elke zaterdag een aantal weken achter elkaar en soms met een paar weken rust ertussenin.
Mother's Finest geeft mij de beste trip maar helaas niet zo extreem sterk, ik heb dit verhaal ook bij de shop vertelt (de verkoper kent me ondertussen) en hij zei dat MAO-inhibitor een oplossing zou kunnen zijn om een sterkere trip te ervaren.
Hier heb ik geen ervaring mee en op internet lees je er van alles over, dat MAO-inhibitor eigenlijk wordt gebruikt voor depressie etc.
Ook dat je een bepaald dieet moet volgen omdat bepaald voedsel giftig kan worden icm MAO-inhibitor.
Nu vraag ik me dus het volgende af:
1. Waar moet je rekening mee houden.
2. Hoe erg versterkt het de trip.
3. Is het aan te raden?
4. Wat is jullie ervaring met deze combinatie?

Alvast bedankt :wink:

Martinus

Wijs gebruiker
Hmm. Ik heb wel eens wat banisteriopsis caapi bladeren door mijn dmt heen gedaan en vervolgens gerookt.
Ik heb eigenlijk weinig verschil gemerkt. Waarschijnlijk zat daar niet zo gek veel mao remmer in.

Mijn sterkste trip was op normale paddo's en dan vlink veel. 4+ gram
Maar de meest intense visuals waren op een spatelpuntje DmT.

Als ik jou was zou ik de dosis gewoon om hoog gooien. Voor mij was de dosering 17,5g truffels + een goede hit wiet om echt los te gaan op die shit.
Ik weet niet hoe veel je normaal neem? vaak zitten truffels in doosjes van 15g.

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Een MAO-remmer versterkt niet alleen de trip, het verandert de trip ook doordat het bepaalde stoffen in truffels/paddo's die normaal niet oraal actief zijn dan juist wel oraal actief maakt, zoals DMT. Mijn eigen ervaring is dat het een truffeltrip vrij flink versterkt, al gauw wel 1,5 keer zo sterk, al valt daar moeilijk een getal aan te koppelen.

Wel moet je inderdaad rekening houden met wat je eet. Het gaat voornamelijk om gefermenteerde producten als zuurkool, oude kaas, etc. Op internet zijn daar lijstjes van te vinden. Ook moet je met een hoop andere soorten drugs en medicijnen oppassen. Nooit zomaar iets met MAO-remmers combineren dus.

Wat ik je wel wil aanraden is, trip eens wat minder vaak. Het is een heel mooi natuurmedicijn dat er is om jou te helpen. Maar als je het een tijdlang elke week gebruikt, waar doe je dit dan voor? Is dit vooral recreatief? Het veroorzaakt in ieder geval een semipermanente resttolerantie waardoor het logisch is dat je trips hun glans kwijtraken. Ik zou je willen aanraden om niet af en toe een paar weken rust ertussenin te gelasten, maar standaard op zijn minst drie weken tussen je trips in te laten, liefst af en toe ook een wat langere pauze. Je zal zien dat dit ook al verschil kan maken.

Martinus

Wijs gebruiker
Een MAO-remmer versterkt niet alleen de trip, het verandert de trip ook doordat het bepaalde stoffen in truffels/paddo's die normaal niet oraal actief zijn dan juist wel oraal actief maakt, zoals DMT. Mijn eigen ervaring is dat het een truffeltrip vrij flink versterkt, al gauw wel 1,5 keer zo sterk, al valt daar moeilijk een getal aan te koppelen.

wat voor mao remmer gebruik je dan? syrian rue zaden? Of een extract? Ik vind een grote hoeveelheid paddo's altijd best moeilijk om weg te krijgen. Misschien moet ik die combo ook ooit eens proberen. Je maakt me een beetje nieuwsgierig ^^

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Ik gebruik er 0,4 gram van een 10x-extract van Syrische wijnruit bij. Voorheen heb ik ook wel passiebloemthee gedronken bij mijn truffels. Beide lijken een eigen karakter te hebben, al kan het natuurlijk ook aan de setting liggen. Met passiebloem lijkt de trip iets vrolijker en luchtiger te zijn, met Harmala gaat het eerder de serieuzere kant op. Ik combineer een truffeltrip nu standaard wel met een MAO-remmer, ik vind het zonde om dat niet te doen.

Bovenaan