• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Truffels, mijn meest intense ervaring tot nu toe.

Druksding

Newbie
Samen met een vriend (M) kwamen wij tot het besluit om weer eens truffels te doen. Dit was voor mij mijn vierde keer en M had dit ongeveer 5 keer gedaan. Wij wilden dit doen op donderdag avond bij een maat die alleen thuis was. M had de truffels gehaald alleen ben ik de precieze naam vergeten. Het was in ieder geval een hele lage body trip en heel erg op de mind gericht. Wij hadden 2 bakjes truffels en hebben dit dmv soep genuttigd.

Het hele verhaal:
M en ik hadden er zin in. Ik kwam bij hem met de soep en hij had de truffels klaarstaan. Hij maalde ze zo fijn mogelijk en deed beide bakjes in de soep. Na de soep hebben wij onszelf verplaatst naar een vriend die alleen thuis was. De rest van de mensen die aanwezig waren, waren ervan op de hoogte.

Toen wij ongeveer een half uur op locatie waren begon ik lichte visuals te krijgen. Mijn beeld was niet meer heel scherp en ik kon gesprekken ook niet meer heel goed volgen. Ik besloot op de bank te gaan liggen buiten en te gaan genieten. Ik lag lekker om mij heen te kijken en deed zo nu en dan mijn ogen dicht. Het was even rustig genieten.

Opeens moest ik plassen. Ik vroeg waar de wc was want ik was in dat huis nog niet eerder geweest. Ik liep de woonkamer in die leeg was, en de bank riep me ongeveer. Ik kom de wc niet vinden dus ik besloot mijn schoenen uit te doen, mijn bril af te zetten en lekker te gaan liggen. Zodra ik lag deed ik mijn ogen dicht en toen begon het.

Ik zat in één keer op mijn piek leek het. Er waren ontzettend veel closed eyes visuals maar deze waren helemaal niet storend. Toen werd het nog intenser. Ik begon dingen van jaren terug te zien. Een voorbeeld hiervan is dat ik mijn vader zag in mijn gedachtes, terwijl deze 4 jaar terug is overleden. Ik zag mezelf weer als 16-jarige jongen die het fijn had. Dat was heel mooi om te zien. Dit alles was zo intens dat de tranen over mijn wangen liepen. Ik zat een soort van opgesloten in mijzelf.

Ik heb best een lastige jeugd gehad. Er is veel gebeurd in mijn leven en dit waren voornamelijk hele onaangename dingen. Dit alles heb ik opnieuw meegemaakt lijkt het achteraf maar dan in vogelvlucht.

Eenmaal weer wat helder te zijn besluit ik naar huis te gaan want ik moet die volgende ochtend vroeg op om te gaan werken. Tijdens die dag heb ik er heel veel over nagedacht maar het heeft me echt weken gekost om alles te verwerken.

Deze trip was ongeveer een maand geleden maar kon het nu pas allemaal uitschrijven.

Groeten!

Bovenaan