Truffels op festival

justmakepeace

Belezen gebruiker
Hallo!

Ik heb aankomend weekend wish outdoor, nu vroeg ik me af of ik dan truffels kan doen. de man in de smartshop deed een half bakje van de lichtste op festivals. aangezien het twaalf uur duurt dacht ik eraan om gewoon een bakje mee naar binnen te nemen en dan kwart voor kwart bijpakken zegmaar. waarschijnlijk wordt er wel wat bier gedronken en ik weet niet zeker of er gecontrolleerd wordt op drugs en of het een probleem is als je betrapt wordt met truffels op zak.

Ik wil graag weten wat jullie hiervan vinden en of je tips hebt enzo, als je het niks vindt hoor ik het ook graag natuurlijk! :wink:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Persoonlijk vind ik truffels op een feestje niet echt dat, word er met momenten veels te moe van.
Heb meer zin om de hele tijd te hangen/liggen met soms ook wat momenten van energie natuurlijk. Soms ook te verwarrend allemaal...ook is het handig om een plekje te hebben waar jij jezelf helemaal kan afsluiten als je'r ff nood aan hebt.

Als je truffels over een iets langere tijdspanne gaat bijnemen versterkt dit niet de trip maar verlengt het alleen de trip.

Dan is een lage dosis LSD een betere optie vind ik (als je dan toch trippie wil gaan op een festival).

Alcohol icm truffels is ook helemaal me ding niet, het past niet bij elkaar vind ik.
Het maakt me trip er sowieso niet beter op eerder slechter en onvoorspelbaarder.

12u full on trippen met truffels gaat ook niet hoor eerder 6u max+afterglow.

Hopelijk heb je'r wat aan..., ieder ze ding natuurlijk het kan immers goed gaan ook maar vind persoonlijk het risico te groot dat je daarmee dat feestje gaat verneukelen voor jezelf.

Maar goed met een halve portie van de lichtste truffels kan het wel wat anders zijn, heb geen ervaring met halve porties en lichte truffels.

grts!

justmakepeace

Belezen gebruiker
Ik doe het toch maar niet, ik heb er met koninginnendag een perfecte ervaring mee gehad, ik was al super zat maar ik kan me goed voorstellen dat het ook helemaal de andere kant om kan slaan net als met bier+wiet. Bij de ingang wordt ik waarschijnlijk gefoullieerd en dan hebben ze echt wel en bakje truffels door, misschien in mijn anus stoppen maar ik denk niet dat ik daar veel trek in heb :grin: We gaan gewoon bier drinken en gezelligheid creëren!

Bovenaan