Truffels / paddo's

Rickert17

Newbie
Hallo, ik heb een vraag en die luid: hoe lang blijven truffels en of paddo's aantoonbaar in je haar d.m.v. een haartest??

Groet Rick

Bobsacamano

Badass junkie
Dat slaat zeker ergens op alleen snap jij het niet. Bee bedoeld dat als je kort haar hebt je na een paar maanden het stukje haar waar de informatie in te vinden is word afgeknipt. Heb jij heel lang haar dan kan je dus heel lang herleiden wat er allemaal is gebruikt.

Antwoord een beetje geduldig en beleefd in vervolg alsjeblieft.

Rickert17 zei:
Psychedelibee zei:
Als je lang haar hebt heel erg lang, als je kort haar hebt erg kort.

Dat slaat nergens op

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb even een van je posts verwijderd. Dubbel posten is nergens voor nodig, dat je mijn antwoord bullshit vond was wel duidelijk.

Bedankt voor het verder toelichten Bob. Ik had geen zin om het uitgebreid toe te lichten aangezien het naar mijn idee geen nadere toelichting verdiende, blijkbaar wel dus.

Maar wees gewoon even beleefd als je hier post. Jij stelt de vraag he, dus een beetje aardig zijn mag wel als je iets van anderen wilt. Niet zomaar elk antwoord aannemen is uiteraard goed, maar je kunt dan ook gewoon om extra uitleg of bronvermelding vragen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
kokosmakroon900 zei:
En weer een nieuwe df-member die na 1 dag nooit meer iets van zich zal laten horen :wave:
Gezien het niveau van zijn reactie missen we er niks aan volgens mij...

Bovenaan