Truffels Pajateros

Tigg

Belezen gebruiker
Bij paddo's is het zo dat de kleinere paddo's per gram potenter zijn dan grote, ik vraag me af of dat bij truffels ook zo is.

Misschien is het effect van deze wel net ietsje anders dan andere truffels, ik zie graag een report.

paddofiel

Experimenterende gebruiker
Ik had deze zelf nog gegeten een maand geleden ofzo. Was zeker een succes :grin: en je merk zeker verschil met gewone truffels. Normaal heb ik nooit echt veel visuals bij truffels maar met deze was het zeker meer dan bij normale. Voor mij had het dan niet echt een vrolijk effect ofzo, het was vooral heel confronterend en emotioneel maarja dat ligt meestal aan jezelf en zal dus bij iedereen anders zijn :) .

Ze zijn wel ietsje duurder maar die 2 of 3 euro is het wel waard :stoned:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
spacelord zei:
Zou een halve portie pajateros een sterkere trip opleveren dan 2/3 portie mexicans?

Lijkt mij van niet, een portie is berekend op de sterkte. beide 'hele' portie's zouden in princiepe dus dezelfde sterkte ''moeten'' hebben.

Arthur King

Wijs gebruiker
PepTalk zei:
spacelord zei:
Zou een halve portie pajateros een sterkere trip opleveren dan 2/3 portie mexicans?

Lijkt mij van niet, een portie is berekend op de sterkte. beide 'hele' portie's zouden in princiepe dus dezelfde sterkte ''moeten'' hebben.
Een portie is een aantal gram truffels, volgens mij kan per oogst de hoeveelheid werkzame stof wel anders zijn.

kaasbaas

Badass junkie
Is deze truffel soort ook vekrijgbaar in smartshops? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord. Maar wat ik dus ook merk is dat op de smartshop sites lang niet alles duidelijk is en klopt met wat ze daadwerkelijk in de winkels zelf verkopen.

(Ik koop altijd mijn spullen bij de Sirius in eindhoven)

Arthur King

Wijs gebruiker
J0S zei:
Is deze truffel soort ook vekrijgbaar in smartshops? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord. Maar wat ik dus ook merk is dat op de smartshop sites lang niet alles duidelijk is en klopt met wat ze daadwerkelijk hebben.
Niet dat ik weet, ik heb deze truffel tot nu toe alleen op die site gezien.

spacelord

Wijs gebruiker
De pajateros is een enorm krachtige truffel in verhouding met andere truffels dus er zitten veel meer werkzame stoffen in als in de mexicans. Dit zou dus toch moeten resulteren in hardere trip bij een halve portie?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
spacelord zei:
De pajateros is een enorm krachtige truffel in verhouding met andere truffels dus er zitten veel meer werkzame stoffen in als in de mexicans. Dit zou dus toch moeten resulteren in hardere trip bij een halve portie?

Nee want een portie is een portie.

Een portie Super sterke deluxe truffels zal bijv. 10 gram bevatten terwijl een portie gewone truffels er dan 15gram zal zijn.

kaasbaas

Badass junkie
Ik heb pas geleden gehoord dat deze soort nu in de Sirius in Eindhoven te kopen is! Wellicht is ie ook al bij andere smartshops in de winkel, maar staat dit nog niet op het internet vermeld.

Smokin046

Experimenterende gebruiker
Deze zijn in maastricht ook te koop, tegenover de coffeeshop kosbor ligt een smartshop, waar ze de Pajateros oftewel Dragon's dynamite ook verkopen.

Bovenaan