• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

truffels & pillen

san am

Belezen gebruiker
Wie: Ik, en 5 vrienden
Het plan: 3 man aan de pillen (blauwe boompjes), en 3 anderen (waaronder ik) aan de truffels.
Stash: 2.5g wiet, 5 blauwe boompjes, 45g Philosopher's stone, 45 van die breekstaafjes en 3maal bellenblaas :grin:.
Waar: Bij mij thuis, alles ingericht met space discolampjes.
Ervaring met psychodelica: 0

Het begon allemaal rond 12 uur 's middags. Het plan was om een beetje te gamen tot 10 uur 's avonds omdat 2 van de 6 pas laat konden komen. Dus vanaf 12 uur tot 7 ongeveer gegamed en geblowd. Om 4 uur het laatste eten genuttigd voor de truffelaars. Om 8 uur konden de mensen van de truffels echter niet meer wachten, en besloten alvast de truffels te gaan eten. (De 2 die later kwamen deden pillen). We begonnen met 10 gram per persoon, die we nuttigden door het 20 minuten in warm water te laten trekken en vervolgens langzaam op te eten/drinken. Het was niet lekker maar de smaak viel me erg mee. Tot 10 uur gebeurde er eigenlijk vrijwel niets, kleuren werden mooier maar daar was ook alles mee gezegd. om 10 uur kwamen de 2 laatkomers, maar besloten we eerst nog even naar de stad te rijden om wat wiet bij te halen. Onderweg begon echter 1 van de truffelaars goed te lachen om alles, en was dus begonnen aan zijn trip. Ikzelf voelde nog niks. Bij de coffeeshop 5 gram wiet gehaald, en weer terug gegaan naar huis, waar nog 1 truffelaar en 1 pillengast waren.

Deze pillengast had inmiddels ook een halfje genomen, en stond goed te dansen op het halve boompje. De truffelaar die we thuis hadden gelaten zat boven maar kwam naar beneden toen we thuis waren. Hij brabbelde iets maar de enige woorden die te verstaan waren waren: 'trip, hard, kleuren en f0kking chill. Na dit meegedeeld te hebben vertrok hij weer naar boven om lekker in zijn eentje te kunnen spacen. De andere truffelaar zat ook goed te spacen en was erg hyperactief. Behalve de kleurcontrasten voelde ik nog niks (2.5 uur na inname) en besloot samen met de laatkomers ook een pilletje te nemen.

Ik nam het pilletje, maar dit ging niet zoals ik gewend was, hij bleef namelijk in mijn keel steken. Daar had ik niet op gerekend en ik had dus ook geen extra water voor handen dus ik ren naar de tafel om water te pakken en het vervolgens weg te slikken. Gedurende de tijd dat dat kreng in mijn keel zat voelde het alsog twee volwassen kerels aan mijn luchtpijp stonden te trekken, dit nam echter gauw af toen ik hem helemaal had ingeslikt.

Toen werd ik duizelig en besloot ik even naar buiten te gaan voor een frisse neus, ik voelde echter dat ik op het randje zat van 'out gaan' maar er was niemand bij me dus ik besloot weer naar binnen te gaan.(3 min na inname). Net op tijd, want ik was de kamer nog niet uit of ik ging daadwerkelijk out. Vrienden gelijk bezorgd, maar was 5 seconden alweer 'terug' en het ging alleen beter. Een vriend wou zijn eigen pil uitkotsen omdat hij bang was dat het troep was, maar ik kon hem overhalen dat niet te doen omdat ik voelde dat het weer beter ging, en het alleen kwam door de chemische reactie in mijn keel. Toen ging ik even op de bank zitten en na 5 minuten kon de lol beginnen. (ik denk dat dit een uur of 11 was).

Na 5 minuten zitten stond ik op en begon ik te dansen en kwam het vertrouwde gevoel van pillen boven en vond ik alles mooi (ik vond het vrij snel want dit was een minuut of 10 na inname). Iedereen was blij dat het goed afgelopen was en het trippen kon beginnen.

Iedereen was erg meegaand en er ging ook elk kwartier wel iemand naar boven om te kijken hoe de trippende truffelaar het deed. Hij vermaakte zich prima en dat was fijn om te weten. Toen begonnen de visuals, of het nou de pillen waren of de truffels weet ik niet. Het begon toen ik naar mijn armen keek want die leken wel van goud. Ik wou de anderen het nieuws vertellen dat ik van goud was, maar toen zag ik dat zij ook allemaal van goud waren! Dus ik bedacht dat het wel moest komen omdat het goude kerels zijn. En dus meelde ik even mee dat ik het fijn vond om met hun hier te zijn en te trippen, en dat je op zulke momenten weer weet wie je echte vrienden zijn. Toen ik dit echter druk gebarend stond te verkondigen zag ik opeens mijn handen. Wat waren die groot ! mensen die normaal even grote handen hadden vielen nu in het niet als ze hun handen tegen de mijne aanhielden, ze waren echt niet normaal groot. Ik had het idee dat mijn handen minstens 2 keer zo groot waren als mijn hoofd. de 45 breekstaafjes waren al gebroken. en 2 maten hadden er een pad van gemaakt en alle lichten uitgezet. Door dit lichteffect leek mijn kleine rijtjeshuis wel een villa ! ik had ook het gevoel dat ik wel 30 meter liep van de ene naar de andere kant, niet op een onaardige manier. Toen kwam ik in de keuken, en wij hebben een boom in de tuin die echt zo dood is als een pier. Maar dat wist ik op dat moment niet dus ik haalde even iedereen erbij om te laten zien hoe mooi en mysterieus die boom wel niet was. 15 minuten ademloos gekeken, toen snel terug naar de kamer.(boom was volgende dag echt téring lelijk :P)

Verder zag ik nog mijn voeten die ongeveer 3 centimeter waren, en dat terwijl mijn handen wel 40 centimeter waren. Tot 7 uur doorgedanst en gefeest, en toen was het opeens over, bij iedereen tegelijk.

- edit - Om 9 uur hadden we trouwens de rest van de truffels opgegeten.

opmerkelijke dingen:
- De visuals, zelfs de mensen met 1 pilletje op kon ik meeslepen in mijn OEV's, en niet 1 keer maar elke keer weer. Dit vond ik raar omdat ik niet wist dat je van 1 pilletje ook visuals kon krijgen. (of komt dit door mijn invloed), want bij mij zal het wel deels zijn omdat ik dus ook truffels ophad.
- Blauwe boompjes werkten erg lang, veel langer dan ik gewend ben namelijk 8uur.
- Iedereen heeft elkaar wel 100x bedankt voor eigenlijks niks :P.

Vragen:
- Was het erg dom om truffels met pillen te combineren?
- Kwamen de visuals van mijn maten door mijn invloed of kunnen het ook de pillen zelf geweest zijn?

Hoe de anderen het gehad hebben:
- "pillengasten, allemaal heel lang en mooi gespaced."
- Truffelaar boven: Zegt het erg mooi gehad te hebben maar kan zich het niet meer herinnerren verder.
- truffelaar beneden: erg naar zijn zin gehad, brabbelde op een gegeven moment over 'wietplantages met aardbeien'

Conclusies:
- volgende keer truffels met minder mensen.
- Bellenblaas en glowsticks zijn erg leip voor in een trip.
- ook discolampen doen het erg goed.

Eerste report, graag comments :wink:

Duffeh

Newbie
Erg leuke report!

Ik vind het wel een beetje vreemd dat die ene kerel boven is gaan liggen op zijn eentje. Had het niet gezelliger geweest met hem erbij?
Pillen met trippen combineren is niet zo vreemd. Ze noemen dit een candy-flip en schijnt erg mooi te zijn.:)

san am

Belezen gebruiker
Duffeh zei:
Erg leuke report!

Ik vind het wel een beetje vreemd dat die ene kerel boven is gaan liggen op zijn eentje. Had het niet gezelliger geweest met hem erbij?
Pillen met trippen combineren is niet zo vreemd. Ze noemen dit een candy-flip en schijnt erg mooi te zijn.:)

Bedankt, heb mijn best gedaan.
Zou voor ons inderdaad leuker zijn, maar op dat moment had hij behoefte aan wat meer rust, omdat hij een leuke, maar erg heftige trip had. Op dat moment zit je niet te wachten op dansende strakke gasten om je heen denk ik. Daarbij kwam dat eigenlijk elk kwartier wel iemand even naar boven ging om hem gezelschap te houden en te kijken of alles goed ging. Maar uiteindelijk denk ik toch dat je als je hem tript moet doen wat je zelf denkt dat goed is, en als dat rust is respecteer ik dat ook :wink:.

Dat candyflippen was inderdaad errgg leuk. Was alleen benieuwd of dit nou gewoon goed uitgepakt was of dat het vaker gedaan werd :wink: dus bedankt bij deze!

schijvenbikker

Experimenterende gebruiker
Klinkt als een geweldige avond :P

Ik heb nog nooit truffels gehad maar over de welbekende bomen kan ik meepraten.
Een tijd terug heb ik ook echt heftige OEV's van die dingen gehad lees: Vissen door de lucht zien vliegen, prullenbakken zien veranderen in mensen en ja eehm eigenlijk overal mensen in zien :tearsofjoy:

Geweldig pillen :rock:
:wave:

san am

Belezen gebruiker
schijvenbikker zei:
Ik heb nog nooit truffels gehad maar over de welbekende bomen kan ik meepraten.
Een tijd terug heb ik ook echt heftige OEV's van die dingen gehad lees: Vissen door de lucht zien vliegen, prullenbakken zien veranderen in mensen en ja eehm eigenlijk overal mensen in zien :tearsofjoy:

Geweldig pillen :rock:
:wave:

Haha, ben blij om te horen dat het ook door de boompjes komt, dan weet ik alvast welke ik bij ga bestellen, haha :wink:

°Thomas°

vette report! dat met die boom dat je vertelde heb ik zelf ook al meegemaakt in een tripje. in de trip zelf lijkt die echt prachtig en de dag daarna is het een oerlelijke boom :P

Dat "candyflippen" moet ik zelf ook eens proberen, al veel over gehoord maar nooit getest.

chrisjeee

Newbie
masshol dat je niet dood bent man... trulles/paddo's met xtc is 1 van de gevaarlijkste combinaties die je maar kan hebben haha
nja wel leuke trip report:)

°Thomas°

chrisjeee zei:
masshol dat je niet dood bent man... trulles/paddo's met xtc is 1 van de gevaarlijkste combinaties die je maar kan hebben haha
nja wel leuke trip report:)
lol,
wordt meermaals gedaan... ken al verscheidene personen die dit hebben gedaan en er is er nog geen ene die zen geest heeft gegeven...

Bovenaan