Andyy zei:nee ik idd ook niet, maarja misschien zou het wel heel chill zijn!!
er staat trouwens ook op dat je geen medicijnen mag gebruiken maar heb toch wel me dexamfetamine geslikt van tevoren om die totale chaos (door me ADD) uit me kop te halen en die gedachtestroom ff wat rustiger laten razen.
Andyy zei:nee was eerder zo vorige keer had ik veel meer chaos en nu wou ik kijken wat het deed met dex.
er is nooit gezegd dat ik de chaos niet aankon. Met dex is het wel stukken aangenamer
Andyy zei:er staat trouwens ook op dat je geen medicijnen mag gebruiken maar heb toch wel me dexamfetamine geslikt van tevoren om die totale chaos (door me ADD) uit me kop te halen en die gedachtestroom ff wat rustiger laten razen.
Xeloc zei:Laatste truffeltrip biertje geopend, 1 slok gedronken, en biertje weer terug in koelkast gezet... Wat een gore smaak was dat zeg!!! Doe mij maar een glas taksi
![]()
Xeloc zei:Water smaakte echt naar stof! bah, kreeg er echt gewoon een droge bek van, heel apart!
Angramar Temenos zei:Ik ben wel eens gaan zuipen in de comedown van een acid trip, maar tijdens de piek van een trip zou ik het niet doen.. Wat voegt het toe?
En ik snap die reacties van "Als je er dex bij wil nemen doe het dan niet" niet echt. Als iemand het leuk vindt paddo's te combineren met dex, why not? Ik bedoel, dexamfetamine en psilocybine/psilocyne hebben geen extra schadelijke interactie met elkaar (dat ze samen ongezonder zijn dan apart), en als iemand het al voorgeschreven krijgt.. Ik bedoel, ik zou tripmiddelen niet combineren met pep, maar als iemand dat leuk vindt, who cares?