Truffels samen met alcohol?

Andyy

Bewuste gebruiker
Truffels en alcohol, ik las hier laatst ergens een reactie op een topic dat iemand truffels eet en het liefste een kratje bier erbij heeft staan.

is dit te doen of is dit totaal niet te doen met elkaar?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb sowieso geen behoefte om alcohol te drinken als ik aan het trippen ben.

Het enigste advies dat staat op het bakje truffels is: gebruik geen alcohol.

Dus waarom dan wel doen ?

Nu moest er staan: gebruik geen ketamine zou ik dat toch doen. :P

Maar ik zie echt niet in waarom iemand alcohol zou drinken tijdens het trippen.

Andyy

Bewuste gebruiker
nee ik idd ook niet, maarja misschien zou het wel heel chill zijn!!

er staat trouwens ook op dat je geen medicijnen mag gebruiken maar heb toch wel me dexamfetamine geslikt van tevoren om die totale chaos (door me ADD) uit me kop te halen en die gedachtestroom ff wat rustiger laten razen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Andyy zei:
nee ik idd ook niet, maarja misschien zou het wel heel chill zijn!!

er staat trouwens ook op dat je geen medicijnen mag gebruiken maar heb toch wel me dexamfetamine geslikt van tevoren om die totale chaos (door me ADD) uit me kop te halen en die gedachtestroom ff wat rustiger laten razen.

Dat is nog zoiets... Als je de chaos niet aankan waarom dan truffels doen ? Beetje onlogisch. Je neemt truffels maar kan de chaos niet aan en je gaat er daarom dexamfetamine bij nemen...

Neem ze dan niet.

Andyy

Bewuste gebruiker
nee was eerder zo vorige keer had ik veel meer chaos en nu wou ik kijken wat het deed met dex.

er is nooit gezegd dat ik de chaos niet aankon. Met dex is het wel stukken aangenamer

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Andyy zei:
nee was eerder zo vorige keer had ik veel meer chaos en nu wou ik kijken wat het deed met dex.

er is nooit gezegd dat ik de chaos niet aankon. Met dex is het wel stukken aangenamer

Andyy zei:

Deze post geeft mij de indruk dat je het niet aankan. Als je al zo een chaotisch hoofd hebt door jouw ADD lijkt het me gewoon niet verstandig om daarbij nog eens truffels te nemen.

Karhu

Wijs gebruiker
Laatste truffeltrip biertje geopend, 1 slok gedronken, en biertje weer terug in koelkast gezet :beer: ... Wat een gore smaak was dat zeg!!! Doe mij maar een glas taksi :hearteyes:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Xeloc zei:
Laatste truffeltrip biertje geopend, 1 slok gedronken, en biertje weer terug in koelkast gezet :beer: ... Wat een gore smaak was dat zeg!!! Doe mij maar een glas taksi :hearteyes:

Ik hou het meestal gewoon bij lekker, koud water. :grin:

Andyy

Bewuste gebruiker
hahah ranja deed mij opeens denken aan nootachtig drinken, de smaak iig, het smaakte echt heel apart, en ijsthee vond k niet te zuipen.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik ben wel eens gaan zuipen in de comedown van een acid trip, maar tijdens de piek van een trip zou ik het niet doen.. Wat voegt het toe?

En ik snap die reacties van "Als je er dex bij wil nemen doe het dan niet" niet echt. Als iemand het leuk vindt paddo's te combineren met dex, why not? Ik bedoel, dexamfetamine en psilocybine/psilocyne hebben geen extra schadelijke interactie met elkaar (dat ze samen ongezonder zijn dan apart), en als iemand het al voorgeschreven krijgt.. Ik bedoel, ik zou tripmiddelen niet combineren met pep, maar als iemand dat leuk vindt, who cares?

Andyy

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Ik ben wel eens gaan zuipen in de comedown van een acid trip, maar tijdens de piek van een trip zou ik het niet doen.. Wat voegt het toe?

En ik snap die reacties van "Als je er dex bij wil nemen doe het dan niet" niet echt. Als iemand het leuk vindt paddo's te combineren met dex, why not? Ik bedoel, dexamfetamine en psilocybine/psilocyne hebben geen extra schadelijke interactie met elkaar (dat ze samen ongezonder zijn dan apart), en als iemand het al voorgeschreven krijgt.. Ik bedoel, ik zou tripmiddelen niet combineren met pep, maar als iemand dat leuk vindt, who cares?

nee idd, het neemt geen effecten weg met de dex erbij, alleen maar wat meer kalmte in me hoofd en dat is waarvoor ik het doe.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Behalve als je al aardig wat ervaring hebt met psychedelica gewoon niet combineren met alcohol, simple as that.

waaza0

Experimenterende gebruiker
ik kreeg buikpijn toen ik bier dronk tijdens men trip , zo een irritante steek weetje wel :P

drain bamage

Badass junkie
1 keertje tijdens een trip 5 biertjes gezopen en dat is toch wel mijn minst aangename ervaring geweest. Kan ook zo zijn geweest dat er gewoon teveel mensen om me heen waren, de drukte op dat feest was niet zo heel aangenaam.
Een andere keer heb ik ook tijdens de comedown een biertje gepakt terwijl ik de kroeg in liep, niets aan het handje, je hebt 't allemaal min of meer zelf in de hand.
Persoonlijk licht bij mij de voorkeur om zoveel mogelijk verschillende drankjes, zonder alcohol, te drinken: Taxi :hearteyes:

Bovenaan