• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Truffels trip report

tripkip2

Newbie
Beste trippers,
Ik heb een tijd geleden voor de 2de keer truffels geprobeerd, omdat de eerste keer niet zo’n succes was door een te lage doses, in totaal maar een half bakje en ook nog eens in 2 delen.
De 2de keer had ik een betere dosis, in totaal anderhalf bakje (17,5 gram) kan helaas niet meer herinnerden welke soort, omdat het al weer een tijdje geleden was .

Ik was die dag met 3 vrienden ( O, R, en M) O,M en ik waren al van plan om nog een keer goed te trippen op truffels, dus hebben we in adam bij een smartshop de 1na sterkste truffels gehaald. Een vriendin van ons (M2) had een berichtje gestuurd dat ze ook graag mee wou doen, dus we hebben in totaal 4 bakjes van 15 gram gehaald .

Rond een uur of 6/7 waren we aangekomen bij het huisje van M en R, waar we wel nog moesten wachten op M2 want we wilden het wel tegelijk opeten! Ook waren er nog 2 vrienden langs gekomen (J en S) maar die hebben geen truffels gebruikt. Het opeten van de truffels was nog een beste klus, aangezien ze niet heel lekker zijn, maar met een beetje chips erbij hebben we het toch opgekregen! Ik had een heel bakje op, O en M2 hadden ook een heel bakje en M had een half bakje genomen.

Het eerste effect dat ik kreeg was dat ik vol met energie zat, en ik was ook heel erg wakker. Na een tijdje begon ik een beetje te hallucineren, elke keer als ik met mijn ogen knipperde zag ik een zwart paarse vlek in de lucht hangen, de vlek was in 3D en ik had heel erg het gevoel dat ik het kon pakken, maar elke keer als ik erna greep ging de vlek er snel vandoor! Een kwartier later merkte ik dat de patronen op het behang gingen golven, maar alleen als ik er een langere tijd naar keek. Het begon heel rustig en ging steeds sneller, en na ongeveer 20 seconden splitste de patronen op in heel veel stukjes die heel snel door elkaar heen gingen vliegen!
De rest kon ook al merken dat het goed begon te werken en zagen ook de patronen op de muur golven.

Een half uurtje daarna merkte we dat M2 heel erg stil was een alleen maar voor zich uit keek en af en toe uit het niks begon te lachen!
Daarna besloten we om naar de woonkamer te gaan, omdat we de hele tijd met zen alle in de logeerkamer hadden gezeten. Toen ik in de woonkamer kwam merkte ik dat er ontzettend veel energie in me lichaam zat maar ik wist niet hoe ik het moest uiten, we waren het er allemaal mee eens dat we gewoon niet wisten wat we met onszelf aan moesten! Ik kreeg opeens het idee om onder de tafel te gaan liggen, geen idee waarom maar het was wel chill! Ongeveer een half uur daarna ging ik naar de wc toe, toen ik stond te pissen zag ik de wc alle kanten op gaan, wat ik erg grappig vond. Toen ik in de wc mijn handen aan het wassen was, keek ik in de spiegel, toen begon ik ineens een beetje in mezelf te praten over alles wat er nu in mijn leven gebeurt en hoe de toekomst er een beetje uitziet, na dit gesprek met mezelf voelde ik mijn hele lichaam opstijgen, Ik kreeg een fantastisch gevoel van binnen, alsof ik zo kon wegvliegen! Daarna heb ik nog het halve bakje van M opgegeten, wat eigenlijk niet mocht van hun :P

O heeft in die tussentijd ook nog lopen kotsen, hij had geen idee waarom maar het moest er gewoon uit zij hij. Hij vertelde ook dat er allemaal gezichten in zijn kots te zien waren. M2 zat al een uur op de bank en zei helemaal niks, zo kon alleen af en toe lachen maar wij maakte ons toch een beetje zorgen. Een tijdje later lag ze op de bank en begon ze haar telefoon en de afstandsbediening in haar mond te stoppen, wij hadden geen idee waarom en ze was totaal onaanspreekbaar, zelfs als ze een beetje wakker was leek het alsof ze geen contact had met ons of haar omgeving! Ineens merkte we zat M huilend in de keuken stond, ze had een slechte ervaring gehad toen ze naar de wc ging, ze herkende zichzelf niet meer in de spiegel en door een rood licht leek het net alsof er bloed langs de muren liep.

Aan het eind van onze trip kwam M2 uit het niks ineens weer bij, ze vertelde dat ze geen idee had wat er nou gebeurt was. Ze vertelde dat ze dingen in haar mond stopte zodat ze wist dat alles nog goed was, voor haar was het niet zo`n leuke ervaring en M vond het ook niet heel erg leuk.
O en ik vonden het wel een fantastische ervaring, en ik vind zelf dat het wel een positieve werking op mijn leven heeft gehad! O en ik hebben ook nog even buiten een rondje gelopen voordat we weg gingen, de natuur was gewoon zo mooi! R, J en S hebben het ook erg leuk gevonden om ons te zien trippen!
Aankomende zaterdag ga ik voor de 3de keer truffels doen, dit keer ga ik voor het sterkste soort, want ik wil het liefst nog iets harder trippen!

Bedankt voor het lezen! :stoned: :wave:

LoVeTrIpS

Newbie
Leuke trip report. Ik heb ook eens LSD gedaan heb mezelf een kwartier aangestaard omdat ik mezelf niet meer herkende,klinkt bekend

brahma

Experimenterende gebruiker
Leuk report! Veel plezier met de sterkere soort, maar kijk uit dat je het niet te vaak gaat doen want ook al is het niet lichamelijk verslavend dat wil niet zeggen dat er geen risicos zijn! Maargoed, zolang je t met mate kan, lekker blijven trippen maat :)!

Bovenaan