Truffels + XTC goeie combo?

fender19

Newbie
Helleuw,

Ik heb een keer of 3 xtc gedaan, truffels vaker. Ik trip meestal alleen, puur omdat ik dan voor m'n gevoel beter kan nadenken en meer in m'n trip zit, en dan word ik nergens door gestoord. anyway, to the point:

Ik ben benieuwd naar de combo xtc - truffels. Zijn er mensen die 't hebben meegemaakt, zo ja hoe was 't? Ik kan me voorstellen dat xtc in je eentje niet bijster interessant is though, dus zou je aanraden om 't dan niet alleen te doen?

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Truffels en X zijn een goede combo. Je kunt het beste de XTC een paar uur na de truffels innemen, anders heb je kans dat de truffeltrip teveel verstoord wordt. Ik heb die combo maar één keer op en toen was de truffeltrip helaas niet optimaal, toen de X goed in was geslagen merkte ik niet zoveel meer van de truffels. Ik was toen samen met een paar vrienden, X in je eentje is idd niet echt de beste manier om ervan te genieten. De truffeltrip zal waarschijnlijk ook wat lichter worden wanneer de X z'n werking doet. Dus op zich zou ik aanraden om het niet alleen te doen, het zou op zich prima kunnen, maar ik denk dat je met meerdere mensen meer geniet.

Ik had toen eerst n kwart portie truffels genomen en een kwartier laten n halvje xtc nou dat was nog eens een leuke trip zeker een aanrader

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
XTC in je eentje is wel leuk hoor. Het is maar net hoe je je instelt. Heerlijk relax, thuis setting en xtc. Dat kan echt lekker en leuk zijn hoor. Ik doe dat wel eens en wel meer mensen.

Bovenaan