Truffelspace verheldert?

Wisdom

Newbie
Hallo luitjes,

al een poos loopt mijn relatie niet zo goed. Ik merk dat ik al veel te lang twijfel, en dat ik er zelfs na uren praten met vrienden (en natuurlijk mijn vriendin) er niet uit kom. Normaal ben ik iemand die snel beslissingen kan nemen, maar nu dus niet. Het geeft maar aan hoe lastig dit geval is.

Nu heb ik wel eens gehoord dat een 'truffelspace' soms dingen erg kan ophelderen/verhelderen en dat je soms ingevingen krijgt waar je normaal nooit aan zou denken. Ik heb zelf nog nooit truffels gebruikt (wel X, jointje, lachgas).

Is het een idee om misschien een keer truffels te gebruiken, hiervan te genieten, maar hopelijk ook tot een ingeving te komen over hoe ik nu verder moet in mijn relatie?
Ik sta op zich stevig in mijn schoenen als het gaat om spacen, bij X kan ik bijvoorbeeld supergoed mentaal mijn trip sturen, dus bang zijn om bad te gaan ben ik niet (dit is volges mij de voornaamste reden dat mensen bad gaan, angst).

Alvast bedankt voor jullie tips.tricks/advies!

ThePhotographer

Experimenterende gebruiker
Dit is een erg interessante vraag.

Van veel mensen die truffels hebben gebruikt, (inclusief ikzelf) heb ik vernomen, en kan dus bevestigen, dat je er makkelijker, opener en een mooier mens van wordt. Natuurlijk geldt dit niet voor iedereen :P

Ikzelf heb in de eerste dagen na mijn meest mooie trip het gevoel gehad dat je het leven en mensen absoluut moet waarderen zoals ze zijn. Geen vaste regeles, begrip voor actie = reactie, rust in je hoofd en genieten van de mooie dingen. Eigenlijk een beetje een hippie opvatting. Dit kan soms wel een roze bril zijn en wellicht dat de shotjes endorfine en dopamine van je hersenen ermee te maken hebben die vrijkomen tijdens een mooie truffeltrip, alsof je tijdens een verliefde bui rationeel-lijkende dingen doet waar je je achteraf een beetje voor schaamt.

In die korte periode na je trip kan je dus irrationeel denken dat er nog toekomst is, oplossingen zijn die na een week achterlijk lijken. Iedereen en alles wat meer respecteren, accepteren en waarderen blijft echt wel en dat is echt een verrijking in een ieders leven dus doe hier wel je voordeel mee.

In jouw geval (ik weet niet of je vriendin ook mee gaat doen?) denk ik dat het alleen tot meer begrip gaat leiden en ik hoop dus dat zo'n trip je indirect een goede keuze laat maken.

Succes!

universal*flow

Belezen gebruiker
Ik denk niet dat het echt kwaad zal doen. Elke trip heeft voor mij nieuwe insights, soms uit onverwachte hoeken.
Wel zal ik er wel een beetje op letten dat je niet de truffels neemt om vervolgens te gaan zitten denken over je relatie en verder niks om handen hebt. Dat lijkt mij ook niet echt ideaal.
Ik zal zeggen, organiseer het leuk met vrienden, of je vriendin. En maak het eerst gezellig om er later in de trip rustig over na te kunnen denken.

Wish you a nice and insightfull trip :wink:

Bovenaan