• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Truffelthee

HoneyC

Belezen gebruiker
Vandaag heb ik toch maar weer truffels gebruikt omdat ik niet aan paddo's kon komen.

Ik heb zojuist een truffelthee gemaakt en opgedronken van Dragon's Dynamite. Om 19:45 had ik mijn thee op en nu voel ik me een beetje lacherig en verder niet veel. Gelijk had ik ook als eerst last van mijn maag.

Twee uur later en ik voel nog steeds geen ene fuck. Voel me wel echt enorm opgelicht.
Ik voel me al de hele tijd een beetje vaag, en heb wel een stomme lach op mijn gezicht maar dat was het dan ook.

Het is inmiddels 21:39 en ik merk gewoon dat ik me niet helemaal nuchter voel maar ik trip ook echt niet, ook niet met ogen dicht. Ik weet niet wat er fout is gegaan, maar mijn thee was gewoon goed gelukt.

Nou, ik vind het dus ontzettend jammer dat ik dus niet ben gaan trippen, heb zoveel moois moeten missen :confused:

Fool

Badass junkie
Hoeveel heb je erin gedaan?
Heb je de truffels klein gemaakt?
Hoe lang heb je ze laten trekken?
Hoe lang had je het gekookte water af laten koelen?
Hoe oud waren de truffels?

HoneyC

Belezen gebruiker
Fool zei:
Hoeveel heb je erin gedaan?
Heb je de truffels klein gemaakt?
Hoe lang heb je ze laten trekken?
Hoe lang had je het gekookte water af laten koelen?
Hoe oud waren de truffels?

Ik heb de truffels vandaag gekocht en alles erin gedaan. Eerst goed fijn gesneden en toen nog goed gestampt met een glas. Toen heb ik te in hete water zo'n 10 min. ongeveer gezet. En vervolgens opgedronken. En volgens mij was het 15 gram, gewoon alles wat in de verpakking zat had ik gebruikt.

HoneyC

Belezen gebruiker
Fool zei:
Heb je het water na het koken eerst een tijdje af laten koelen?

Jaa dat heb ik gedaan, ik heb het alleen niet op zo'n lege maag gedronken misschien kwam het daardoor.. Maar vind het wel nog steeds vaag ik bedoel ik moest toch wel iets ervan merken

HoneyC

Belezen gebruiker
Fool zei:
Een niet zo lege maag maakt het effect inderdaad behoorlijk minder. :P

Je merkte toch wel "iets"?
nu voel ik me een beetje lacherig en verder niet veel

Ja ik voelde me dus niet helemaal nuchter, had last van mijn maag en een stomme lach op mijn gezicht. Maar ik bedoel dat ik niets van tripeffecten had. Ik zag niks vervormen en dat soort dingen

Kamphuys

Belezen gebruiker
Hmm wel balen, ken het probleem :(
Inderdaad op een lege maag innemen.
Afgelopen weekend zelf truffels gedaan, 5 uur gewacht na het eten en het effect was bij mij minimaal.
Wanneer je er thee van zet, verlies je volgens mij ook wat potentie.
Good luck next time :)

roll-up

Experimenterende gebruiker
gisteren toevallig het zelfde meegemaakt (gek genoeg ook precies om 19:45)

Had eerst 5 gram mexicans truffles op.
Maar omdat ik de smaak zo ontzettend vies vond besloten om de andere 5 gram in vers gepreste citroen sap te weken voor 20 min (de truffels uiteraad versneden)

opgedronken 1 uur gewacht en ook geen effect.
Pupillen misschien net iets groter dan normaal maar meer niet.

HoneyC

Belezen gebruiker
Kamphuys zei:
Hmm wel balen, ken het probleem :(
Inderdaad op een lege maag innemen.
Afgelopen weekend zelf truffels gedaan, 5 uur gewacht na het eten en het effect was bij mij minimaal.
Wanneer je er thee van zet, verlies je volgens mij ook wat potentie.
Good luck next time :)

Oh wat raat joh. Ik lees juist dat als je er thee van zet dat tie dan harder aankomt en sneller werkt. Nja bedankt jij ook :)

HoneyC

Belezen gebruiker
roll-up zei:

Maar omdat ik de smaak zo ontzettend vies vond besloten om de andere 5 gram in vers gepreste citroen sap te weken voor 20 min (de truffels uiteraad versneden)

Haha toevallig joh. Maar wat raar joh dat het bij jou ook geen effect had. Wel kut als je je helemaal eropt verheugt en dan niets (leuks) ervan voelt.

roll-up

Experimenterende gebruiker
HoneyC zei:
roll-up zei:

Haha toevallig joh. Maar wat raar joh dat het bij jou ook geen effect had. Wel kut als je je helemaal eropt verheugt en dan niets (leuks) ervan voelt.

Had ik dus ook.
Lang uitgekeken dan is het eindelijk zo ver en dan lig je 2 uur later terleurgesteld in je bed :mrgreen:

Bovenaan