butterflyingobject
Newbie
Mijn affiniteit met psychedelics is erg groot en ik zou mezelf ook wel een ervaren gebruiker kunnen noemen, voornamelijk consumeer ik de truffel op frequente basis. Dit puur als expansie op mijn bewust en onderbewustzijn. In de afgelopen jaren is het onderzoek naar psychedelica als behandeling van PTSS en andere depressieklachten erg gegroeid en ik ben er ook van overtuigd dat psychedelics op langere termijn meer postieve effecten teweegbrengen dan al die zware en heftige medicatie van de farmaceutische industrie..... mijn vader die lijdt al jaren onder een hevige depressie met suïcide gedachtes, PTSS en meerdere psychoses. Hij gebruikt ook behoorlijk veel en hevige antidepressiva/anti psychotica en ik vind het schrijnend om te zien dat mensen met zulke hardnekkige klachten gewoon een cocktail aan geestdodende pillen voorgeschreven krijgen.... en los van het feit dat sommigen door narcotics beter kunnen functioneren omdat bepaalde gedachten worden onderdrukt, ben ik ervan overtuigd dat die onderdrukking op langere termijn averechts werkt... dit merk ik dus bij mijn vader ook en met bovenstaande informatie is er eigenlijk een vlammetje aangewakkert dat ik misschien mijn vader zou willen begeleiden in een truffeltrip, maar ik merk dat voordat ik mijn plan uberhaupt zou willen uitvoeren, ik behoefte heb aan informatie van mensen die zich herkennen in het bovenstaande verhaal enmisschien zelfs ervaring hebben/hebben gehad met de combinatie van klachten en een tripervaring en voornamelijk hoe de trip is ervaren door de gebruiker nadien. De effecten van drugs zijn natuurlijk heel erg afhankelijk van ontzettend veel factoren dus erg veel garanties zullen er niet geboden kunnen worden, want de ene persoon is de andere niet.. maar ik zou hem zo graag nieuwe inzichten willen bieden, want dat heeft hij meer nodig dan ooit... wat is jullie gedachtegang hierover?
Laatst bewerkt: