Truffeltrip Flashbacks hoelang duurt dit?

Hallo mensen,

Ik heb een maand geleden met een vriend van mij allebei 3,5 gram Truffels van het merk
''Psilocybe Pajateros'' (Dragons Dynamyte) gegeten.

De trip verliep ontzettend fijn, in het bos, alles prima.

Maar toen ik 's avonds thuiskwam had ik het idee dat ik nog steeds visuals had. Soms zag ik nog patronen op de muur, subtiel, maar toch. Ik kon er gewoon niet van slapen. Net voordat ik insliep hoorde ik stemmen van vrienden, ik hoorde ze dan iets zeggen en dan schrok ik weer wakker, wat heel vervelend was. Dit was dan toch al 8 uur na inname, dus dan zou het toch al lang uitgewerkt moeten zijn?

Als ik de volgende dag naar m'n handen keek, dan werden ze weer zo bijna als in de trip. Dat was zo met meerdere dingen. Dit hield effectief 3 dagen aan, daarna verdween het. Het werd steeds minder, maar ik vond het erg onaangenaam!

Is dit normaal? Kan dit gebeuren?

Groetjes

KoxBox

Badass junkie
Pajateros is geen merk maar een soort. :grin:

Ik denk dat je je het vooral ingebeeld hebt, het kan zijn dat je wel nog wat ziet krioelen.
Heb ik ook nog altijd, overal patronen en details in zien alsof ik met een vergrootglas naar iets kijk.

Je moet je er zeker geen zorgen over maken.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Je moet je daar inderdaad geen zorgen om maken.

Bij LSD bijvoorbeeld, is het zelfs normaal. Heb eigenlijk nog nooit veel gehoord over mensen die dat hadden met truffels. Maar het is goed mogelijk en kan geen kwaad.

De truffels hebben een diepe indruk bij je achter gelaten en je lichaam is dan gewoon nog een beetje in de war.

Niks om je zorgen over te maken. :wink:

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Niet al te druk maken. Soms is weg als je nog een keer tript. Alsof de nieuwe trip je oude trip uit je lijf heeft gehaald. Incidenteel zie ik ook nog steed een week na een trip het gras een beetje golven. Maarja ik hallucineer ook volle bak van wiet dus wat heb je aan mijn info XD

soldiermoney

Bewuste gebruiker
:P Is irritant hoor als je volle bak ligt te space van een paar goeie hijsen. Belachelijk eigenlijk, maar toch wel grappig

Vigilante

Wijs gebruiker
Toen ik regelmatig paddo's gebruikte had ik elke keer flashbacks tijdens het blowen. Patronen en soort van tekeningen zien op muren en de grond enzo. Heeft lang geduurd voor dat het weg was (toen ik eenmaal weinig meer tripte). Nooit vervelend gevonden trouwens :grin:

KoxBox

Badass junkie
Vigilante zei:
Toen ik regelmatig paddo's gebruikte had ik elke keer flashbacks tijdens het blowen. Patronen en soort van tekeningen zien op muren en de grond enzo. Heeft lang geduurd voor dat het weg was (toen ik eenmaal weinig meer tripte). Nooit vervelend gevonden trouwens :grin:
Same here, maar ik vind het wel vet! Ik heb vooral CEV's als ik blow! :grin:
Die patronen zie ik ook als ik nuchter ben.. :smoke:

JJJ

Bewuste gebruiker
Je moet het denk ik zo zien, een trip is voor je geest nogal heftig, en het gooit nogal wat dingen door elkaar. Je geest kan dat prima hebben, die is ervoor gemaakt om dingen te verwerken, maar er kan altijd wat tijd overheen gaan tot alles weer in z'n oude evenwicht terug is. Je moet er gewoon even van bekomen. Ik kan me voorstellen dat dit vooral bij eerste trips gebeurt, omdat dan die toestand nog meer 'vreemd' voor je is, en de terugkeer naar 'normaal' wat minder vanzelfsprekend.

muronivid

Newbie
Nu waar ik dit Topic lees voel ik me wat beter :) ik heb gisteren voor het eerst Truffels gedaan, en voel er nu 20 uur later nog steeds wat van. Vooraal toen ik net een bier gedronken heb, een Hasj joint gerookt en muziek op gezet heb.

Ik dacht eerst dat dit niet normaal is, omdat ik ook al 2 keer gewone Paddos heb gedaan en dit niet heb gehad.Had wel een heel leuke nacht, en nu is het ook nog wel een fijn gevoel. Maar ik dacht net dat het niet normaal was, dus ik maakte me een klein beetje zorgen :)
Had trouwens alleen 5 gram op, wel goed bij geblowt en wat biertjes gedronken. Mischien dat het ook van de Alkohol kan komen?

Bovenaan