Truffles+2cb in combinatie met een MAOi

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Hoi mensen,

Ik heb al een tijdje besloten dat het morgen weer eens tijd is om wat truffels te consumeren. Heel toevallig heb ik ook nog wat 2cb en ik denk, of nou ja weet wel zeker dat ik die er ook bij ga gebruiken. Nu las ik iets over truffels in combinatie met een MAOi, dat dit eventueel de trip versterkt en dat er DMT in truffels zat die op deze manier geactiveerd wordt(lijkt me sterk?).

Nu is mijn vraag, is het gevaarlijk om die MAOi in combinatie met 2cb te nemen? Ik heb al gelezen dat het voor truffels geen probleem moet zijn, maar kon weinig informatie vinden over de combinatie met 2cb. Misschien dat er wat bio chemici zijn of mensen die er dermate verstand van hebben die mij dit misschien kunnen uitleggen?

En dan nog een tweede vraag, zijn er MAOi's die je gewoon in een smartshop/andere winkel kan kopen? OF zou een grape fruit werken?

Groetjes,
Bennie

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dit is een optel som, zoek het uit of het voor 2-cb erg is. Tel ze bij elkaar op en je hebt een antwoord.

Wel zou het risico aanzienlijk groter zijn man.

Laat effe weten hoe je ervaring was en succes met zoeken! Ik zou het anders ook niet weten.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik weet niet of de trip al heeft plaats gevonden, maar als je zo weinig van MAO remmers weet kun je het beter niet gebruiken. MAO remmers hebben gigantisch veel interacties, niet alleen met drugs maar ook met eten. Voor ayahuasca trips is het dan ook vaak terecht een vereiste om minstens een week vantevoren een speciaal dieet te volgen. Zo last minute besluiten om een MAO remmer te gebruiken kan dus gevaarlijk zijn. Met MAO remmers moet je echt weten wat je aan het doen bent en zorgen dat je goed voorbereid bent.

Verder weet ik niet of je truffels en 2-CB al eens gecombineerd hebt, maar om hier ook meteen een MAO remmer aan toe te voegen lijkt me wat veel van het goede aangezien het alles onvoorspelbaar sterker gaat maken.

Er zit trouwens geen DMT in truffels, maar MAO remmers zorgen ervoor dat de afbraak van psilocibine deels gestopt wordt waardoor het effect sterker wordt en langer aanhoud.

Grapefruit bevat trouwens ook geen MAO remmers, maar een stofje wat op een andere manier de afbraak van drugs remt dan MAO remming.

Sorry voor het lange verhaal maar lees je alsjeblieft heel goed in voor dat je met MAO remmers in de weer gaat, bij verkeerd gebruik kunnen ze heel onaangenaam tot zelfs levensgevaarlijk zijn.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Ik heb het niet gedaan. Heb alleen truffels + 40-50mg 2cb na 2-3 uur na inname vd truffels genomen. Kon niet echt iets specifieks vinden met de interactie van 2cb en maoi's, maar het werd wel veel afgeraden, kon alleen de reden niet vinden. Onder het motto safety first het dus gewoon lekker achterwegen gelaten.

Bovenaan