Tuffels i.c.m. XTC

WhiteWidow

Experimenterende gebruiker
Hallo iedereen :wave:

Ik wil in de kerstvakantie weer eens gaan truffelen, maar dan in combinatie met XTC.
Ik heb 2 keer truffels gebruikt en heel veel X, dus ik heb wel wat ervaring met deze middelen.
Maar mijn vraag is nu, of dit wel verstandig is.
De twee truffel trips duurde iets langer dan 5 uur en de X duurt bij mij nooit langer dan 4 uur.
Krijg ik dan niet een ongelofelijke dip? Als ik die dip heb van de X en nog steeds in de truffel trip zit? Dat de dip dan wordt versterkt?
Ik hoop dat jullie mij hierover kunnen informeren! :)

Groetjes :wave:

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb één keer truffels met x gecombineerd, maar toen vielen de truffels niet echt goed en voelde ik alleen maar de x toen die goed op gang was gekomen. Maar in principe kan het prima gecombineerd worden, ik raad aan om eerst de truffels te nemen en ongeveer 2 uur later de x, dan heb je geen last van de dip van de x tijdens de truffeltrip.

chikenkip

Newbie
ik heb 2 keer truffels gecombineerd met xtc
1e keer : 10gram dragons dynamite + ~300mg mdma
2e keer : 15gram dragons dynamite + ~210mg mdma

*ik heb beide keren eerst de truffels ingenomen , en pas na het toppunt van de truffels de xtc ingenomen.

beide keren gaf de combinatie een totaal verschillend effect.
de eerste keer dat ik de combinatie deed voelde ik me echt heel erg gelukkig , vol met liefde en ik was heel erg blij :) mijn concentratie was wel ongekend laag en ik had het gevoel dat ik niet echt in de echte wereld zat , alsof ik helemaal los stond van de realiteit.
door mijn lage concentratie kon ik bijna niet communiceren , ik kon het ook niet opbrengen om iets te doen.. ik zat minimaal een half uur op bed niks anders te doen dan voor me uit te staren en muziek te luisteren ( de muziek klonk trouwens ongelooflijk meeslepend en diepgaand )
na een uur voelde ik niks meer van de truffels , alleen nog maar van de xtc.

de tweede keer was heel anders.
toen ik de xtc pil had ingenomen duurde het niet lang voordat er een enorme chaos ontstond in mijn hoofd.
ik verloor steeds de controle over mijn gedachtegang en mijn concentratie was weer enorm laag.
deze keer vond ik de trip van beide drugs iets minder leuk maar ik vond het toch een interessante ervaring.

als je deze combinatie een keer wil proberen moet je vooral doen ^^
maar neem de truffels en de xtc niet tegelijk in , ik denk dat je dan net als ik zo'n chaos in je hoofd krijgt

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
FlinkeKater zei:
Haha okee ,, ik zal het iniedergeval nooit doen lijkt me niet egt slim
Kun je prima doen hoor. :wink: Wel eens van hippieflipping gehoord? Dat is paddo's combineren met x, maar met truffels kan het ook. :)

WhiteWidow

Experimenterende gebruiker
Hey iedereen,

Bedankt voor jullie reacties :)
Ik wil 15 gram Atlantis combineren met een ferrari van dacht ik 190mg.
Het lijkt me inderdaad een goed idee om een tijdje na de truffels de X te droppen.
Ik kijk er al naar uit haha :hearteyes:

Groetjes :wave:

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Zeker doen, de xtc speelt mooi in op je visuals en op de sfeer :)
Zou het een beetje voor halverwege je trip nemen, dus na 2 uur.

Greets,
Herbalisme

Bovenaan