"Tusibi" aka roze cocaïne (?)

Neo-Shulginist

Badass junkie
Een aantal zitten vast en een aantal zijn er koud gemaakt. Maar deze organisaties zijn nog veel groter dan je zou denken.

De media weet maar een klein deel bijvoorbeeld over de mocro maffia

Een jongen van mij zit heel diep in deze wereld en hij kent de huurmoordenaars, de spotters en bepaalde grote spelers.
Stash huizen/trap huizen

Hij zij me ooit het maakt niet uit wie je bent en wie je vrienden en vijanden zijn in die wereld, zodra je te groot wordt en de omzet te groot wordt, er wordt geen onderscheid gemaakt. Je wordt getimed en daarna uitgestippelt.
Ja hij kan dat wel zeggen, en hij zal vast het een en ander weten. Punt is wel dat zulke praktijken niet veel voorkomen als je afgaat op het aantal liquidaties en de redenen daarvoor.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ook even rationeel bekeken is het voor grote organisaties risicovol om iemand om te leggen. Want dan gaan alle alarmbellen af bij de politie en recherche. Terwijl die organisaties juist zijn gebaat zijn bij onopvallendheid. Daaruit volgt dat ze alleen mensen gaan omleggen die daadwerkelijk een probleem voor hen vormen.

Natuurlijk meten ze zichzelf een gewelddadig imago aan waarin ze laten zien dat ze bereid zijn om alles te doen wat ervoor nodig is om hun belangen te beschermen. Maar dat imago is juist nodig om ervoor te zorgen dat niemand hen wat durft aan te doen. Je denkt wel drie keer na. Dus een gewelddadig imago is nodig om te voorkomen dat je constant geweld hoeft toe te passen.

Paranoize.

Badass junkie
Ook even rationeel bekeken is het voor grote organisaties risicovol om iemand om te leggen. Want dan gaan alle alarmbellen af bij de politie en recherche. Terwijl die organisaties juist zijn gebaat zijn bij onopvallendheid. Daaruit volgt dat ze alleen mensen gaan omleggen die daadwerkelijk een probleem voor hen vormen.

Natuurlijk meten ze zichzelf een gewelddadig imago aan waarin ze laten zien dat ze bereid zijn om alles te doen wat ervoor nodig is om hun belangen te beschermen. Maar dat imago is juist nodig om ervoor te zorgen dat niemand hen wat durft aan te doen. Je denkt wel drie keer na. Dus een gewelddadig imago is nodig om te voorkomen dat je constant geweld hoeft toe te passen.
Worden constant mannen omgelegt. Ze weten hun sporen goed uit te wissen. En meestal betalen ze kleine jongens die geld bij willen verdienen om hun vieze moorden op te lossen.

Die gasten hebben echt schijt

Kordie

DF-koning
Worden constant mannen omgelegt. Ze weten hun sporen goed uit te wissen

Heb ooit gehoord dat er een drugsbaron in het zuiden was die een paar vermoorde mannen aan varkens heeft gevoerd.
Weet even zijn naam niet en ook niet of dit verhaal op waarheid berust, of dat het destijds (jaaaren) media aandacht was
Dan weet je wel hoe slim je die mannen zijn inderdaad

Casrus

DF-koning
Heb ooit gehoord dat er een drugsbaron in het zuiden was die een paar vermoorde mannen aan varkens heeft gevoerd.
Weet even zijn naam niet en ook niet of dit verhaal op waarheid berust, of dat het destijds (jaaaren) media aandacht was

Het was in een film. Weet niet meer welke.

Vincent A

Bewuste gebruiker
Bleek niet te kloppen, de lichamen van die twee werden opgegraven achter zijn vroegere boerderij en hij pleegde zelfmoord in de ebi, nadat hij in hoger beroep tot levenslang was veroordeeld (als we het over dezelfde figuur hebben)

Kordie

DF-koning
Bleek niet te kloppen, de lichamen van die twee werden opgegraven achter zijn vroegere boerderij en hij pleegde zelfmoord in de ebi, nadat hij in hoger beroep tot levenslang was veroordeeld (als we het over dezelfde figuur hebben)

Grote drugsbaron uit het zuiden?
Ik kom niet op zijn naam, jij wel?

Dirkdirk

DF-koning
Het was in een film. Weet niet meer welke.
Snatch Geweldige film van Guy Ritchie.

En de man in kwestie heet Brick Top.

1703020302511.jpeg

Brick Top : You're always gonna have problems lifting a body in one piece. Apparently the best thing to do is cut up a corpse into six pieces and pile it all together.

Sol : Would someone mind telling me, who are you?

Brick Top : And when you got your six pieces, you gotta get rid of them, because it's no good leaving it in the deep freeze for your mum to discover, now is it? Then I hear the best thing to do is feed them to pigs. You got to starve the pigs for a few days, then the sight of a chopped-up body will look like curry to a pisshead. You gotta shave the heads of your victims, and pull the teeth out for the sake of the piggies' digestion. You could do this afterwards, of course, but you don't want to go sievin' through pig shit, now do you? They will go through bone like butter. You need at least sixteen pigs to finish the job in one sitting, so be wary of any man who keeps a pig farm. They will go through a body that weighs 200 pounds in about eight minutes. That means that a single pig can consume two pounds of uncooked flesh every minute. Hence the expression, "as greedy as a pig".

Vinny : Well, thank you for that. That's a great weight off me mind. Now, if you wouldn't mind telling me who the fuck you are, apart from someone who feeds people to pigs of course?

Brakka Mang

Badass junkie
Er zijn idd organisaties maar iedereen kan zelf binnenbrengen en verkopen. Dealers werken grotendeels onafhankelijk en niemand controleert invoer/distributie. Je hebt vooral op de laaste twee lagen te maken met concurrentie, als je dan te zichtbaar wordt gaan mensen vervelend kunnen doen. Vroeger was dat niet zo, maar er is een cultuur gekomen die niemand iets gunt behalve hun zelf, en die teveel films hebben gekeken wat een omslagpunt is geweest waardoor het het wilde westen is geworden. Al die knulletjes zijn geen lang leven beschoren , zitten snel vast of worden onderdeel van een bloemenperk. Zijn vaak niet gezegend met een hoog iq en denkt dat status en macht wordt ontleend aan agressie en vertoon. Ook vooral omdat ze weinig anders kunnen. Iets waar ze vaak in uitblinken. Echter is er op de bovenste laag weinig van dit soort volk, zijn tevreden met wat ze hebben, zie je en hoor je nooit en hebben hun dingen goed geregeld.

Monkeyboy

Newbie
Mijn tusi ervaring was leek erg veel op ketamine/xtc. Toen ik in Costa rica had ik het geprobeerd. In malta had ik een meid leren kennen die hier vandaan kwam. Zij was hier wel erg verslaafd aan en gebruikte het dagelijks. Al zou het alleen een mengsel van ketamine en mdma kan ik me dat moeilijk voorstellen.

Lemmy

Badass junkie
Heb het in mijn bezit en ga het dus eens proberen.

Mijn contact wist me te zeggen dat het enorm geil maakt en dat de werking een uur of twee duurt. Had nooit gedacht dit ooit te proberen, maar ja, het is voor mij héél lastig geworden om aan coke te geraken.

Manu76

Badass junkie
Heb het in mijn bezit en ga het dus eens proberen.

Mijn contact wist me te zeggen dat het enorm geil maakt en dat de werking een uur of twee duurt. Had nooit gedacht dit ooit te proberen, maar ja, het is voor mij héél lastig geworden om aan coke te geraken.
Super! Dan heb je die met de CK&C te pakken waarschijnlijk. Dus die met Coke,Ketamine & consorten.

scoobybono

Belezen gebruiker
Een maat van mij had tijdens een vakantie in Valencia ook tuci weten te bemachtigen in de Marina beach club, was een stuk goedkoper dan coke daar. Ik had 2 puntjes genomen en merkte meteen dat het voornamelijk ketamine was dus ik stopte ermee. Mijn maat had wat minder geluk en had al 5 puntjes op voordat hij het merkte. Ik heb hem eerder mee naar huis moeten nemen omdat die te ver was.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ooit eens gekocht voor veels te veel geld.
Voelde aan als 80% ketamine, 10% mdma en 10% amfetamine. @Climbatize werd er zo ziek van in de discotheek zelf dat ze moest kotsen in de wc. Kreeg er zelf lichte hardkloppingen van. Stay away from it.

IMG_2801.jpeg

Lemmy

Badass junkie
Wel, ik vond het best meevallen. Maar of ik het nog zal doen? ik denk het niet.

Jammer genoeg heb ik er echte coke bij zitten gebruiken, zeer slim natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Bovenaan