Tussen periode al-lad, methalyllescaline, 4-aco-met

paradoxio

Experimenterende gebruiker
Een vraag, als ik zoek over lsd, dan geven ze aan dat je dit inprincipe om de 3 dagen zou kunnen doen. Neem aan dat ongv het zelfde is voor al-lad.

4-aco-met is ongeveer het zelfde als psylocybine en zou dacht ik om de maand, maar best 3 / 6 maand tussen voor ultieme effect.

Voor methalyllescaline (escaline of mescaline) kan ik niks vinden.
Weet niet of hier iemand is die dat weet?

Maar mijn uiteindelijke vraag, als ik vandaag lsd neem, werkt dan bijv morgen de 4-aco-met of methallylescaline dan nog net zo goed als dan dat ik vandaag niks neem?

Aangezien het natuurlijk wel van je serotonine receptoren gebruikt.

En andersom zal het dan wss het zelfde zijn als ik 4-aco-met neem, dat de al-lad dan minder zal werken of niet?

Iemand die hier kennis over heeft? Heb het eig nog nooit zo gebrobeerd.

Casrus

DF-koning
De (kruis)tolerantie is ook afhankelijk van je eigen metabolisme en kan voor zover ik gehoord heb duren van enkele dagen tot een week of twee.

paradoxio

De (kruis)tolerantie is ook afhankelijk van je eigen metabolisme en kan voor zover ik gehoord heb duren van enkele dagen tot een week of twee.
Thanks, dan zal het vast wel goed moeten komen, ze zeggen altijd dat ik anorexia heb🤣 snoep eet whatever ik wil, sta er nooit zo bij stil. Maar heb soms ook zo momenten dat ik dagen bijna niks eet, vooral met warme weer.

Maar kan ook zo 5 dikke biefstukken weg kauwen, dat zelfs me vader zit te kijken waar ik dat heen zit te werken🤣

Vooral als ik hard aan werk ben geweest veel heb gelopen.

paradoxio

Net voor gekozen om eerst die 200mg O-DSMT te nemen, zou net een trip report gaan aanmaken, heb 9 tabs al-lad ook klaar liggen, deze zaten bovenaan, blijkbaar was me lichtje van koelkast niet uitgegaan, wit led lichtje, dus moet ff kijken hoe sterk die al-lad nog is. Was 3 dagen geleden dat ik voor laatst in die koelkast zat.

Baal vet erg, want wss is het nu wel wat degraded, dus kan ik ook ff uitvogelen hoe potent ze nu nog zijn. Zijn sws al 2 maand oud, maar als goed is ging het lichtje eerst wel uit want werkten kaatste keer nog wel. Alleen wat minder visueel nu ik er bij na denk. Had dat ook in report gezet.

Nahja, in iedergeval gaat het led lichtje nu wel weer normaal uit, 9 tabs 150ug, denk klap eerst 4, voel ff aan en dan kan ik nog altijd bij doseren.

Weet nog niet waar ik langs wil wandelen tho🤔

Neo-Shulginist

Badass junkie
Een vraag, als ik zoek over lsd, dan geven ze aan dat je dit inprincipe om de 3 dagen zou kunnen doen. Neem aan dat ongv het zelfde is voor al-lad.

4-aco-met is ongeveer het zelfde als psylocybine en zou dacht ik om de maand, maar best 3 / 6 maand tussen voor ultieme effect.

Voor methalyllescaline (escaline of mescaline) kan ik niks vinden.
Weet niet of hier iemand is die dat weet?

Maar mijn uiteindelijke vraag, als ik vandaag lsd neem, werkt dan bijv morgen de 4-aco-met of methallylescaline dan nog net zo goed als dan dat ik vandaag niks neem?

Aangezien het natuurlijk wel van je serotonine receptoren gebruikt.

En andersom zal het dan wss het zelfde zijn als ik 4-aco-met neem, dat de al-lad dan minder zal werken of niet?

Iemand die hier kennis over heeft? Heb het eig nog nooit zo gebrobeerd.
Euhm ik weet niet waar je die tijdsaanduidingen vandaan hebt, maar ik zet daar wel vraagtekens bij.

Over het algemeen wordr aangenomen dat tolerantie voor psychedelica ongeveer 2 weken duurt. En als je heel vaak gebruikt dan nog wel wat langer.

LSD veroorzaakt meer tolerantie omdat die stof in de receptor blijft haken, en pas afgebroken kan worden als de receptor zich terugtrekt in de hersencel.
Terwijl de meeste andere psychedelica de receptor activeren door ertegenaan te botsen, wat daardoor een minder sterke tegenreactie van het lichaam vereist.

Van methallylescaline is niet bekend hoe het precies werkt. Dus daar kan je alleen maar over gissen. Persoonlijk vermoed ik dat MAL bredere affiniteit heeft voor serotonine en dopamine, net zoals MDMA. Wat dat betekent voor tijdelijke tolerantie vind ik lastig te zeggen.

Je plan om vandaag LSD, morgen 4-AcO-DMT of MAL te nemen zal in ieder geval resulteren in teleurstelling. Uit ervaring kan ik zeggen dat je na een LSD-trip beter meer dan een week kan wachten voor de volgende trip. Anders heb je toch wel een flink gedempt effect.

paradoxio

Euhm ik weet niet waar je die tijdsaanduidingen vandaan hebt, maar ik zet daar wel vraagtekens bij.

Over het algemeen wordr aangenomen dat tolerantie voor psychedelica ongeveer 2 weken duurt. En als je heel vaak gebruikt dan nog wel wat langer.

LSD veroorzaakt meer tolerantie omdat die stof in de receptor blijft haken, en pas afgebroken kan worden als de receptor zich terugtrekt in de hersencel.
Terwijl de meeste andere psychedelica de receptor activeren door ertegenaan te botsen, wat daardoor een minder sterke tegenreactie van het lichaam vereist.

Van methallylescaline is niet bekend hoe het precies werkt. Dus daar kan je alleen maar over gissen. Persoonlijk vermoed ik dat MAL bredere affiniteit heeft voor serotonine en dopamine, net zoals MDMA. Wat dat betekent voor tijdelijke tolerantie vind ik lastig te zeggen.

Je plan om vandaag LSD, morgen 4-AcO-DMT of MAL te nemen zal in ieder geval resulteren in teleurstelling. Uit ervaring kan ik zeggen dat je na een LSD-trip beter meer dan een week kan wachten voor de volgende trip. Anders heb je toch wel een flink gedempt effect.
Thanks voor info, nee vandaag dan lsd, en dacht volg weekend vrijdag/zaterdag methallylescaline en mogelijk achter die trip aan, denk 5/8uur in trip 4-aco-met bij doen. Dan extend ik de trip met 4 uurtjes hopelijk. Als ik i iedergeval dus voel dat het minder wordt, als ik wel al 12 u trip mogelijk niks bij nemen, maar miss ook wel, ik kijk wel hoe en wat.

Want was 6/12u trippen oo methallylescaline volgens psychonaut wiki.

Heb trouwens niet zoveel kennis hoe hersens echt werken, maar ben meer psychologisch skilled.

Lijkt me wel interessant, maar vindt het vaak wel moeilijk om te begrijpen.

Zijn ook tuts op youtube nu om zelf 1p-lsd en dat soort shit te maken, maar heb daar niet genoeg kennis voor lijkt me wel leuk ooit joint er in te dippen en dan lsd met wiet roken. Kijken hoe dat gaat XD

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Nahja, in iedergeval gaat het led lichtje nu wel weer normaal uit, 9 tabs 150ug, denk klap eerst 4, voel ff aan en dan kan ik nog altijd bij doseren.

Weet nog niet waar ik langs wil wandelen tho🤔
Wit led-licht bevat geen UV. Het is voornamelijk UV-straling en stralingswarmte uit licht dat voor degradatie zorgt.

Bovenaan