Tussen slaap en trippen 2cb?

Sncb

Newbie
Hey iedereen,

ik heb ondertussen een tiental keer 2cb gebruikt en dit was altijd geweldig. In het begin altijd veel energie, zintuigen staan scherp, alles is mooi, het gekende gevoeld dus.
Dit weekend heb ik nog eens terug 2 cb gebruikt. De aanloop fase was heel relaxed en zacht. Het euforie gevoel kwam echter bijna niet. Muziek was wel goed maar sloeg niet in als een bom. Na een het tweede uur leek ook mijn energie volledig te verwijven. Kon mij niet meer concentreren op beelden of muziek, dansen lukte ook niet echt meer.
Besloot dus maar wat te gaan liggen en kon mijn ogen niet echt meer open houden. Toen ik ging liggen had dwaalde mijn gedachten weg met wel wat visuals en het leek alsof ik in slaap aan het vallen was. daarna kwam ik er altijd een half minuutje door waarna het zich weer herhaalde.
Ik vraag me af hoe dit komt, want ik was niet speciaal moe en het was ook zo laat nog niet (+-22u00). Had ook al drie koffie's gedronken tijdens de trip om wat meer energie te krijgen.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Heb ook al soortgelijke effecten gehad op lagere dosis. Een halfje van 14mg en lag bij het opkomen al strike in de zetel. Ben maar half tot weinig aan 2cbtrippen gekomen. Op hogere dosis krijg ik altijd wel een volwaardige trip maar als het einde nadert neig ik er ook naar al trippend in slaap te vallen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik ben ook al echt in slaap gevallen tijdens een 2cb trip. Paar uur liggen pitten.

Bovenaan