tussenbloedingen...

MissParanoid

Belezen gebruiker
heb een vraagje en weet ni echt waar ik het moet plaatsen dus ik doe het hier maar...
ik vroeg mij of je door regelmatig drugsgebruik tussenbloedingen zou kunnen krijgen? mij is verteld dat da zo het geval is... en weet er ook iemand of die bloedingen kwaad kunnen?

caatje

Badass junkie
ongesteld tussen de normale periodes door.

Een vage kenis van me heeft daar ook last van (gehad?). Ze gebruikt(e) veel speed en had veel last van onregelmatigheid en tussentijdse bloedingen. Of het ook daar daadwerkelijk aan ligt weet ik natuurlijk niet.

Alfred Hein

Experimenterende gebruiker
Aha, klinkt niet als mijn terein, meer iets voor de dames om te beantwoorden lijkt mij.

Tussenbloedingen, het klinkt niet goed in ieder geval.

MissParanoid

Belezen gebruiker
caatje zei:
ongesteld tussen de normale periodes door.

Een vage kenis van me heeft daar ook last van (gehad?). Ze gebruikt(e) veel speed en had veel last van onregelmatigheid en tussentijdse bloedingen. Of het ook daar daadwerkelijk aan ligt weet ik natuurlijk niet.
ok, maar nam zij ook de pil?

Psykaholik

Wijs gebruiker
heb er ook veel last van !!!!!!!!!!!!!!!!!

mijn neus begint soms tussendoor te bloeden na overmatig speedgebruik! :stoned: :stoned: :stoned:

minn

Badass junkie
Het kan ook zijn (als je aan de pil bent) dat jouw pilmerk te ligt is. Dan heb je een zwaardere pil nodig.

Skippy

Wijs gebruiker
dit komt mij bekend voor, als dit teminste het gene is wat jij bedoeld, dat je ongesteld word, bijvoorbeeld 2 dagen, en dan een dag niet.
Heel raar loopt dat, dat er een dag tussen zit, dit heb ik heel vaak, en ja ik denk dat het door het drugsgebruik komt...
Sinds mijn drugsgebruik is dit niet veranderd.

c&m

Belezen gebruiker
heey kaatje .....ffe `n vraagje

ben jij de laatste tijd veel afgevallen ?????

gr chas

c&m

Belezen gebruiker
caatje Geplaatst: 22 Aug 2006 12:05 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

c&m schreef:
heey kaatje .....ffe `n vraagje

ben jij de laatste tijd veel afgevallen ?????

gr chas

huh?

hmmm foutje !!!! :grin:

deze bedoelde ik ...

MissParanoid zei:
heb een vraagje en weet ni echt waar ik het moet plaatsen dus ik doe het hier maar...
ik vroeg mij of je door regelmatig drugsgebruik tussenbloedingen zou kunnen krijgen? mij is verteld dat da zo het geval is... en weet er ook iemand of die bloedingen kwaad kunnen?

c&m

Belezen gebruiker
ja aan jou :wink: ......

het is namelijk zo als je snel afvalt krijg je tussenbloedingen en komen sneller op als je wat "gebruikt"

XerXoX

:sunglasses: Het engiste wat bij mij begint te bloeden na ne tijd is mijne neus al een geluk ...

Ik heb het even na gevraagd bij mij vriendin , zij had er in de tijd gene last van .Maar we gebruiken al 3 jaar ni meer dus veel kan ze er niet meer over vertellen ..

MissParanoid

Belezen gebruiker
c&m zei:

het is namelijk zo als je snel afvalt krijg je tussenbloedingen en komen sneller op als je wat "gebruikt"

euh veel ben ik ni afgevalle, ongeveer 5 kilo...mss komt het daardoor, heb geen idee, maar heb er ieder geval geen last meer van gehad dus dat is wel goe e

Denhaagg_15

MissParanoid zei:
c&m zei:

euh veel ben ik ni afgevalle, ongeveer 5 kilo...mss komt het daardoor, heb geen idee, maar heb er ieder geval geen last meer van gehad dus dat is wel goe e

ik ben ook 7 kg afgevallen ofzo.. en sinds t gebruik van veel blowen en een x in de zoveel weken xtc... Aleen geen last van die tussenbloedingen.. Wel als ik me pil vergeet een x dan ben ik volgende ochjtend gelijk ongesteld.. :confused:

MissParanoid

Belezen gebruiker
ja maar daar heb ik geen last van
ik neem mijn pil steeds nauwkeurig in... wel heb ik nu geen last van tussenbloedingen maar ik word maar niet ongesteld... heb een afspraak gemaakt me de dokter ik denk dat dat wel verstandig is

Lana

Wijs gebruiker
Nooit last van gehad. En heb toch jarenlang zwaar drugs gebruikt.

Ik zou het aankaarten bij de dokter, want het kan ook iets anders te betekenen hebben.

Imke

Badass junkie
Ik heb ooit eens 9 maanden mn maandstonden niet gehad, en toen nam ik nog geen drugs, ik wist ook niet wat er gaande was maar was te bang om naar de dokter te gaan, na die 9 maanden had ik ze terug normaal, en liet ik het voor wat het is.. maar ik zou je toch aanraden om es naar de dokter te stappen.

Bovenaan