Tussenpauze.

Bollie

Bewuste gebruiker
Haai beste mensen hier,

ik heb deze week een afspraak gemaakt met wat vrienden om een spaghetti te maken van paddo's. Dit zou in het weekend vallen dat nu opkomt.
Nu is dit iets wat ik nog nooit meegemaakt heb, maar volgende week is het m'n beste vriend z'n 21e verjaardag. We hadden al lang afgesproken dan een dubbele portie paddo's te vreten :grin:

Kan het zijn dat m'n portie niet werkt de week nadien ?
Normaal eet ik maar een paar keer per jaar paddo's hoor, maar dit is nu echt toevallig. Zal m'n portie wel werken de tweede keer ?

Greetz !

Mac...

Badass junkie
Nja, normaal gesproken zorgt het eten ervoor dat je sowieso minder voelt van de paddo's.

Om het ff kort te houden:
Als je gewoon lekker wilt trippen eet je spaghetti lekker zonder paddo's en eet je paddo's een uurtje of 6 later. Er is niks vervelenders dan paddo's pakken, willen trippen en niet gaan trippen.

Deranged

Badass junkie
Heb zelf ook wel 1 of 2 keer paddo's gedaan met maar èèn week ertussen en ze zouden dan gewoon weer moeten werken. :wave:

Bollie

Bewuste gebruiker
Met paddo spaghetti bedoel ik dus een kleine portie, he jongen.
Dit zijn een handje vol slingers, met een klein beetje saus met dikke brokken paddo's erin. Das gewoon om de smaak beetje te remmen.
IK weet ook dat met een volle maag willen trippen niet lukt...
Maar in ons vriendengroepje hebben er zeker 2 op de 5 last van buikpijn bij het opkomen van de paddo's. Uit ondervinding heb ik al gemerkt dat dit niet gebeurt wanneer ik deze verwerk iets van eten.
-chocolade
-spaghetti
-thee
-...

Maar dit terzijde, jullie denken dat ik de week nadien weer evengoed zal kunne trippen ?

Himself

Belezen gebruiker
haha doe eerst die ene trip maar en dan moet je maar verder kijken of je weer "ready to go" bent.... trippen forceren is nooit een goede zaak

Enigmatique

Belezen gebruiker
gewoon tomatensaus met hawaainse paddos,en eventjes laten intrekken..dan smaak je niets meer van de paddos..
Fideaal imo

Bovenaan