• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

TvdM : Beste reports categorie : MDMA/XTC

Beste reports categorie MDMA/XTC , welk report krijgt jou stem?

• Eerste keer XTC: Wow, wat een ontdekking! Door Lilameisje

Stemmen: 11 84,6%
  • XTC met 5-htp thuisspace. Door heizenberg

Stemmen: 0 0,0%
  • Trip Report - Eerste keer XTC. Door CleanUser

Stemmen: 2 15,4%
  • Qlimax 2014 / 2 Rode Rolling stones XTC. Door Bamboomint

• 3e keer XTC, L-E-G-E-N-D-A-R-I-S-C-H. Door -.rick.-

• Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

Haardroger

Belezen gebruiker
Ik heb geen idee hoe ik er een poll van maak...?
Kunnen jullie (als mods) dit alleen doen of mis ik iets?

Ik heb enkele zeer goede reports over XTC weten te vinden die redelijk recent zijn:
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=55453
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=55060
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=54566
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=54466
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=41924
De onderste is wel wat ouder (begin 2014) maar naar mijn idee zeker een goed report :)

Misschien is het een idee om van de 5 reports de twee mooiste toe te voegen uiteindelijk?

Ik zal binnenkort eens kijken of ik voor andere drugs ook mooie reports kan vinden

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Op initiatief van Haardroger hier de genomineerde XTC reports:

Eerste keer XTC: Wow, wat een ontdekking! Door Lilameisje
XTC met 5-htp thuisspace. Door heizenberg
Trip Report - Eerste keer XTC. Door CleanUser
Qlimax 2014 / 2 Rode Rolling stones XTC. Door Bamboomint
3e keer XTC, L-E-G-E-N-D-A-R-I-S-C-H. Door -.rick.-

Er komen 2 winnaars die worden ook toegevoegd bij MDMA top reports.

Veel lees plezier!

@Haardroger als je een poll wilt maken kan dat alleen als je een topic maakt, dan staat er poll toevoegen onderaan je bericht :wink:
Dank voor de hulp!

Poll sluit over 30 dagen

Haardroger

Belezen gebruiker
Bedankt voor de tip :wink:

Ik zal het voor de andere reports zelf proberen.
Als ik een keer de tijd vind om een jaar terug te gaan zoeken :wink:

Haardroger

Belezen gebruiker
Kom op mensen, het aantal stemmen mag na een halve maand wel wat hoger liggen :grin:
Stemmen is gratis :tongueout:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Haardroger zei:
Kom op mensen, het aantal stemmen mag na een halve maand wel wat hoger liggen :grin:
Stemmen is gratis :tongueout:

Had ook op meer stemmen gehoopt , kan nog komen natuurlijk.

Lilameisje zei:
Wauw, ik voel me helemaal vereerd! :hearteyes:

Terecht dat jou report erin staat , hoop meer van je te mogen lezen en zien! :hearteyes:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik denk dat MDMA misschien niet helemaal de goede drug is voor de TvdM. Er staan er zo gigantisch veel over MDMA en hoewel de een natuurlijk beter geschreven is dan de ander hebben ze allemaal dezelfde strekking. Ik denk dat truffels/paddo's of LSD bijvoorbeeld een veel interessantere TvdM zou opleveren, maar dat kan ook mijn persoonlijke mening zijn hoor.

Persoonlijk lees ik geen tripreports meer over MDMA, ik ken zou nou wel eigenlijk. Maar zal later toch even de moeite nemen jouw selectie te lezen en dan te stemmen, jij hebt er immers ook moeite voor gedaan en dat waardeer ik erg.

Haardroger

Belezen gebruiker
Ondanks dat ik er moeite voor doe wil het nog niet betekenen dat ik vanalles verdien haha!
Mdma is de drug die op het moment het meest voor mij betekend. Dat wil niet zeggen dat dat voor iedereen zo is.
Heb je geen zin om te lezen moet je dat zeker niet doen haha! Zowel, lijkt het mij super leuk om de menig van andere df'ers te horen

Fool

Badass junkie
Oja, dit moet ik ook nog een keer lezen. Hoop dat de poll niet te snel sluit. xD

Bobsacamano

Badass junkie
Ik sluit me hier wel helemaal bij aan haha. Hoe chill ik MDMA/XTC ook vind. De zinnen "ik ging zo lekker" & "Ik voelde me fantastisch en iedereen was vrolijk en mooi" Verhalen over kwartjes met de daarbij behorende namen/logo's van de pil, mij kan het niet meer boeien komt allemaal op ongeveer hetzelfde neer.

Ik ben vooral erg geïnteresseerd in de wat minder gebruikte stoffen als trip-report. Ook al zijn ze bijvoorbeeld heel kort en soms niet eens heel spannend. Maar ik lees liever over iemands ervaring over bijvoorbeeld AL-LAD, 1P-LSD, 25x-NBOMe, Maar ook minder spannende dingen zoals mijn eigen reportje over 2FA of andere rare stoffen. Ik vind dat er meer dat soort dingen gedeeld moeten worden :)

Dus helaas ik ga niet stemmen.

Psychedelibee zei:
Ik denk dat MDMA misschien niet helemaal de goede drug is voor de TvdM. Er staan er zo gigantisch veel over MDMA en hoewel de een natuurlijk beter geschreven is dan de ander hebben ze allemaal dezelfde strekking. Ik denk dat truffels/paddo's of LSD bijvoorbeeld een veel interessantere TvdM zou opleveren, maar dat kan ook mijn persoonlijke mening zijn hoor.

Persoonlijk lees ik geen tripreports meer over MDMA, ik ken zou nou wel eigenlijk. Maar zal later toch even de moeite nemen jouw selectie te lezen en dan te stemmen, jij hebt er immers ook moeite voor gedaan en dat waardeer ik erg.

Bovenaan