• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

TvdM Juni '16

TvdM Juni 2016

• Modafinil, oneindige concentratie? door Benniesmitters

Stemmen: 0 0,0%
  • Ketelkamaraden - ketamine trip door Koen222

Stemmen: 4 19,0%
  • Eerste keer truffels, High Hawaiians (11g) door Bee

Stemmen: 3 14,3%
  • 200mg Ketamine, een implosie van het bestaan door Psychedelibee

Stemmen: 5 23,8%
  • Candyflip (LSD&MDMA) trip report - Ons gedeelde bestaan door Mindless

Stemmen: 7 33,3%
  • Report XTC op Awakenings festival, de heerlijkheid! door Dunnetjess33

Stemmen: 2 9,5%

• Totaal aantal stemmers
    21

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hey DFers,

Om de traditie door te zetten ben ik een trip report van de maand gaan maken. Als het verkeerd staat of beter kan vertel het me gerust zo dat ik volgende maand direct perfect kan maken.

Deze lijst heb ik gebaseerd op mijn eigen mening, comments en hoe het verslag in elkaar zit.

Reports juni

Modafinil, oneindige concentratie? door Benniesmitters
Ketelkamaraden - ketamine trip door Koen222
Eerste keer truffels, High Hawaiians (11g) door Bee
200mg Ketamine, een implosie van het bestaan door Psychedelibee
Candyflip (LSD&MDMA) trip report - Ons gedeelde bestaan door Mindless
Report XTC op Awakenings festival, de heerlijkheid! door Dunnetjess33

Zou een mod zo vriendelijk willen zijn hier een poll van te maken en mij een PM te sturen hoe ik die de volgende keer zelf kan maken?

Let me know what you guys think!

Peace :smoke:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Re: Tripreport van de maand

oortjes zei:
Hey DFers,

Om de traditie door te zetten ben ik een trip report van de maand gaan maken. Als het verkeerd staat of beter kan vertel het me gerust zo dat ik volgende maand direct perfect kan maken.

Deze lijst heb ik gebaseerd op mijn eigen mening, comments en hoe het verslag in elkaar zit.

Reports juni

Modafinil, oneindige concentratie? door Benniesmitters
Ketelkamaraden - ketamine trip door Koen222
Eerste keer truffels, High Hawaiians (11g) door Bee
200mg Ketamine, een implosie van het bestaan door Psychedelibee
Candyflip (LSD&MDMA) trip report - Ons gedeelde bestaan door Mindless
Report XTC op Awakenings festival, de heerlijkheid! door Dunnetjess33

Zou een mod zo vriendelijk willen zijn hier een poll van te maken en mij een PM te sturen hoe ik die de volgende keer zelf kan maken?

Let me know what you guys think!

Peace :smoke:

OMG! Ik ben genomineerd! :grin: :)
Wat leuk, dank je wel Oortjes :wave:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hey Oortjes!

Heb er even je eigen topic van gemaakt en sticky gemaakt dat het bovenaan blijft staan :wink:
Zal zo mijn stem uitbrengen , leuke reports gekozen!

Dank.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Tijdloos zei:
Hey Oortjes!

Heb er even je eigen topic van gemaakt en sticky gemaakt dat het bovenaan blijft staan :wink:
Zal zo mijn stem uitbrengen , leuke reports gekozen!

Dank.

dankjewel, voelt altijd goed om andere dingen voor mensen te doen:)

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
TvdM werd wel gemist, leuk dat je het hebt opgepakt oortjes. Als ik ooit ondersteuning kan bieden hierin moet je het maar laten weten.
Wellicht een leuk idee om alsnog een TvdM voor de afgelopen maanden van dit jaar op te stellen, wel een hoop werk om alle rapportjes er uit te selecteren maar ik denk dat het wel in goede aarde zou vallen. Slechts een idee echter, voel je vooral niet verplicht.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Jmths zei:
TvdM werd wel gemist, leuk dat je het hebt opgepakt oortjes. Als ik ooit ondersteuning kan bieden hierin moet je het maar laten weten.
Wellicht een leuk idee om alsnog een TvdM voor de afgelopen maanden van dit jaar op te stellen, wel een hoop werk om alle rapportjes er uit te selecteren maar ik denk dat het wel in goede aarde zou vallen. Slechts een idee echter, voel je vooral niet verplicht.

Als je zo graag wilt helpen kan je het natuurlijk zelf doen:P

voel je vooral niet verplicht :P

Iets teveel werk denk ik zo. Ik pak het vanaf hier tot heden op zo lang ik het leuk en interessant blijf vinden:)

thanks voor de reacties!

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
oortjes zei:
Jmths zei:

Iets teveel werk denk ik zo. Ik pak het vanaf hier tot heden op zo lang ik het leuk en interessant blijf vinden:)

Ik hoopte stiekem al dat je zoiets zou zeggen. :tongueout:
Als iemand me uit legt hoe ik een poll kan aanmaken maak ik dit weekend nog een "TvdM Mei '16" aan. Vanaf 4juli ben ik een weekje weg maar daarna wil ik de gemiste maanden wel verwerken, kunnen we aan het einde ook een triprapport van het jaar 2016 poll doen.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Jmths zei:
oortjes zei:
Jmths zei:

Ik hoopte stiekem al dat je zoiets zou zeggen. :tongueout:
Als iemand me uit legt hoe ik een poll kan aanmaken maak ik dit weekend nog een "TvdM Mei '16" aan. Vanaf 4juli ben ik een weekje weg maar daarna wil ik de gemiste maanden wel verwerken, kunnen we aan het einde ook een triprapport van het jaar 2016 poll doen.

Als je even een mod pm stuurt, die kan een poll en sticky maken. Denk dat jou werk wel gewaardeerd word man. Succes!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
oortjes zei:
Als je even een mod pm stuurt, die kan een poll en sticky maken. Denk dat jou werk wel gewaardeerd word man. Succes!
Een poll kunnen jullie ook zelf afmaken, stickies doen wij mods.

Een poll aanmaken is eigenlijk heel simpel, bij het aanmaken van een nieuw topic heb je onder de bevestig knop 3 tabbladen waarvan de derde poll aanmaken heet.

Jullie bijdrage wordt zeker gewaardeerd!

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Psychedelibee zei:
oortjes zei:
Een poll kunnen jullie ook zelf afmaken, stickies doen wij mods.

Een poll aanmaken is eigenlijk heel simpel, bij het aanmaken van een nieuw topic heb je onder de bevestig knop 3 tabbladen waarvan de derde poll aanmaken heet.

Jullie bijdrage wordt zeker gewaardeerd!

Super chill. Ja echt, hier ga ik wat mee doen! Volgende keer moet ik alleen een mod contacten over het sticky ding.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Wou je vandaag nog pb-en maar dat hoeft al niet meer zo te zien :)
Heb inmiddels mijn stem gegeven aan Mindless deze keer. Was lastig kiezen leuke reports uitgekozen Oortjes!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Bedankt voor alle stemmen mensen. :) Had ik niet verwacht.

Ik ga de reports van de andere maanden ook lezen en mijn stem daar uitbrengen.

Bovenaan