• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

TvdM - Maart 2008 - Vroegâh

• Onderwerp starter Onderwerp starter vode
  • Startdatum Startdatum

Tripreport van de maand: Maart 2009

• Salvia – Mijn levensboek (Hardste trip tot nu toe!) - Argulas

Stemmen: 5 35,7%
  • Rainy day, dream away - Dig_this_vibe

Stemmen: 0 0,0%
  • Wie is ik (35 gram verse mexicaanse) - Nathaniel

Stemmen: 1 7,1%
  • Live report: Nedermescaline synthetisch 300 mg - lysergine25

Stemmen: 2 14,3%
  • Partyreport (Zoo7, LSD, Jointjes en N2O) - Adrenochroom

Stemmen: 3 21,4%
  • MDMA trip - troebadoer

• Eerste Reis met ayahuasca - The oao T

Stemmen: 2 14,3%
  • DMT: Van Alice in Wonderland tot de Holocaust.. - Safiertje

Stemmen: 1 7,1%
  • De niet gerookte sigaret - paddo trip 29-12-07 - Joes

• first LSD-trip - fractaliss

• Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hier zijn de genomineerden voor Maart 2008! Niet te verwarren met maart 2009, jongens! Normaal ging Marla Singer deze maand verzorgen, maar dat is alweer een tijdje geleden en ik had toch teveel tijd nu, dus heb ik er even tien gekozen. :) Ik heb geprobeerd om diverse reports te hebben en niet twee van dezelfde maker. Enjoy!

Veel plezier met lezen en nomineren, jongens en meisjes!

1. Salvia – Mijn levensboek (Hardste trip tot nu toe!) - Argulas viewtopic.php?f=21&t=13476
2. Rainy day, dream away - Dig_this_vibe viewtopic.php?f=21&t=13811
3. Wie is ik (35 gram verse mexicaanse) - Nathaniel viewtopic.php?f=21&t=13850
4. Live report: Nedermescaline synthetisch 300 mg - lysergine25 viewtopic.php?f=21&t=13481
5. Partyreport (Zoo7, LSD, Jointjes en N2O) - Adrenochroom viewtopic.php?f=21&t=13712

Ik heb op dat ayahuasca report gestemd. Die kon ik mij nog heel goed herinneren als indrukwekkend, maar vooral ook oprecht.

(@Vode: nog even een tijdslimiet instellen lijkt mij. Ik vind zelf een duur van 2 weken erg mooi. Maar aan de andere kant heeft een maand ook wel weer zijn voordelen.)
En natuurlijk bier en bloemen voor de inzet - maar dat spreekt voor zich. :) :beer:

Cool Vode, dat jij deze maand hebt toch nog hebt gefixed! Ik zat er een beetje mee in mijn maag, omdat ik wat onverwachte dingen te verwerken kreeg en er even niet meer aan toe kon komen...

Als ik april moet doen, hoor ik het wel! Ik verwacht binnenkort weer meer tijd te hebben.

btw: heb op het report van Adreno gestemd. :)

hehe, maakt niet uit joh. :D Die van april staan ook al klaar, haha.

Terug
Bovenaan