Twee feestjes achter elkaar XTC

Hee medewappies,

Zoals jullie waarschijnlijk weten heeft Awakenings de line-up bekend gemaakt voor hun avonden op het ADE. Nou ben ik zowel een groot fan van Minus als van Drumcode, deze labels hebben allebei een eigen avond. Na lang wikken en wegen heb ik ervoor gekozen om niet te kiezen en naar beide feesten te gaan en ook op beide feesten wat snoepgoed naar binnen te vouwen, ik weet alleen niet of dit een goed idee is - waarschijnlijk niet- en hoe ik dit allemaal zou moeten gaan overleven.

Ik niet heel veel ervaring met xtc, tot nu toe heb ik zes keer gebruikt, waarbij de hoeveelheden variëerden tussen zeg 70mg en 800mg. Die 800mg was op de afgelopen editie van Soenda, ik ben toen ook pas in de nacht van zondag op maandag rond een uur of vier in slaap gevallen. In principe ben ik dus even lang wakker geweest als ik van plan ben op het ADE, het nadeel was alleen dat ik de hele zondag zo ontzettend gesloopt was dat ik geen stap meer kon verzetten.

Dit komt waarschijnlijk doordat ik te veel had gebruikt binnen een te korte tijd, mijn vraag aan jullie is dus hoe ik dit beter kan doen en ik twee dagen lang mn space kan volhouden

Alvast bedankt!

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
frikadelman zei:
Dit komt waarschijnlijk doordat ik te veel had gebruikt binnen een te korte tijd, mijn vraag aan jullie is dus hoe ik dit beter kan doen en ik twee dagen lang mn space kan volhouden

Je zegt het zelf al, doordat je teveel gebruikt kan het je flink uitputten. Ook zijn die hoeveelheden niet bepaald goed voor je brein. Ik zou gewoon een van de twee pakken(ik denk dat je het beste het laatste feestje kan pakken in dit geval) en gewoon een dag lekker uit je dak gaan. Gebruik bij het andere feest gewoon alcohol of iets dergelijks, maar 2 nachten achter elkaar aan de pillen lijkt me lastig vol te houden en niet zo goed voor je.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Idd, 2 nachten aan de xtc is eigenlijk niet handig of chill. Kies er één en de andere dag gewoon doorstampen op de alcohol.

Dank voor de reacties, ik snap best dat het geen verstandig idee is maar ik weet dat er mensen zijn die meerdere dagen achter elkaar knallen en ik zoek eigenlijk iemand die hier ervaring mee heeft. Ik dacht zelf aan gewoon de eerste dag een kwartje of hoogstens een halfje nemen, dan de volgende dag rustig aan, misschien wat 5-htp nemen en dan die avond helemaal hard gaan maar weet niet of dat mogelijk is.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Die mensen die meerdere dagen achter elkaar knallen zijn gewoon dom.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Het is gewoon niet te doen en niet verstandig. Als je weer gaat bijpakken word je alleen maar vaag, dan krijg je verrekte weinig van het feestje mee.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Tja het kan, je zult het waarschijnlijk wel overleven. Maar verstandig is anders, dat weet je zelf ook wel. Anders had je deze vraag niet eens gesteld. Doe wat je niet laten kunt, je bent een vrij mens. Er is op dit forum en elders genoeg info te vinden over hoe je de schade in dit soort situaties kan beperken. Educate yourself

Het is soms ook lastig, dat het makkelijk is hoor je mij niet zeggen.

"Geniet, maar drink gebruik met mate"

harry123

Bewuste gebruiker
Heb 1 keer 2 dagen achter elkaar gesnoept, het kan wel, maar geen aanrader.. Want x is geen wonder middel, als je eerste da gebruikt ben je de tweede gewoon kapot.. Dus ik zou eerste avond lekker rustig aan doen, blowtje doen of miss zelfs een 2cbeetje.

Het kan wel, maar je zult je dosis erg moeten verhogen.
Als je op dag 1 een halfje of een hele neemt, zul je rekening moeten houden met het feit dat je op dag twee behoorlijk wat meer moet nemen om hetzelfde effect te hebben (lees 3 a 4 stuks). Dit zou ik echt afraden om te doen.

Uit mijn ervaring kan ik zeggen dat het wisselen van verschillende drugs hiervoor een uitkomst biedt. Zelf heb ik wel eens op dag 1 een pilletje xtc gedaan, en op dag 2 4-fmp met een halfje xtc. Super slecht voor de neurotoxiciteit in je hersenen (schijnt), maar het was de avond van mn leven. Een van de hardste avonden die ik tot nu toe heb gehad (Together tijdens ADE vorig jaar, NERO & Sub Focus!!), ik zal dat nooit meer vergeten :)

Verder kan je 2cb wel doen, maar dat vind ik iets heel anders dan xtc. Het komt erop neer dat ik denk dat je gewoon een keuze moet maken op welke avond je helemaal los wilt gaan. Ik ga ook naar Awakenings Drumcode op 19 oktober tijdens ADE, maar ik ga liever 1 avond goed uit mn plaat dan dat ik half half op beide avonden moet staan. Mocht je het toch willen doen, hou rekening met grote tolerantie op de dag erna en een grote pauze die je moet inlassen in de maanden erna.

Deborah87

Newbie
Je kan geen 2 dagen achter elkaar xtc gebruiken. Na de eerste dag is je serotonine voorraad er al door heen. Bij de 2de dag heb je geen love gevoel meer en ben je alleen maar waus. Daarbij heb je een veel grotere dip omdat jij je lichaam volledig uitput

Bovenaan