Twee soorten paddo's

Lord Herbal

Belezen gebruiker
Hey lui, ff een vraagje....

Ik kwam gister bij de smartshop, en aangezien het mijn tweede keer trippen is, samen met een maat van mij, wou ik twee bakjes mexicaanse paddo's. Ze hadden er echter nog maar een, dus heb ik ook een bakje colombiaanse meegenomen. Ons plan is om ieder van elk bakje de helft te nemen. Nou is mijn vraag: kan je twee verschillende soorten paddo's gebruiken, zonder dat het erg is?

Op zich zou het niet uit moeten maken, aangezien de actieve stof in beiden Psilocybine is, net als dat je wiet en hasj in een joint kan stoppen, want dat is beide THC. Maar ik heb liever toch iets meer zekerheid dan een veronderstelling, dus mocht iemand het weten, ik wacht op een reactie...

Bij voorbaat dank..

Ellesdee

Badass junkie
Volgens mij kan dat prima :)
heb zelf een tijdje terug truffels en colombiaanse tegelijk genomen

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
hawaiaanse en kaalkopjes, dan heb je een beetje "storing" zeg maar, maar is wel aparte ervaring. alsof beide soortjes elkaar niet zien, maar toch allebei hun werking hebben.... tja probeer t eens dan weet je wat ik bedoel.

Remsos

Experimenterende gebruiker
Lijkt mij dat het niks uitmaakt, maar probeer het en deel je ervaring.
Colombians zijn leuk! Ik vind ze lekkerder dan mexican. Betere visuals en kleuriger.

Dus volgende keer gewoon 2 bakjes colombian nemen.... :mrgreen:

takala

Bewuste gebruiker
ze geven allebei een iets andere trip. Maar het de allround trip van de mexicaanse in combinatie met het lacherige van de colombiaanse kan zeker niet stuk gaan.

Lord Herbal

Belezen gebruiker
Nou, ik heb het gedaan... en het was werkelijk fantastisch... ik had em extreem visueel, en dat was geweldig...

takala

Bewuste gebruiker
ah oef, heb jij ff geluk. Ik wilde net nog zeggen: het is het gevaarlijkste wat je kan doen. Laat binnen een paar dagen weten of je nog kan zien en je je tenen aan je linkervoet nog kan voelen... ( :mrgreen: )

Lord Herbal

Belezen gebruiker
takala zei:
ah oef, heb jij ff geluk. Ik wilde net nog zeggen: het is het gevaarlijkste wat je kan doen. Laat binnen een paar dagen weten of je nog kan zien en je je tenen aan je linkervoet nog kan voelen... ( :mrgreen: )

nou alles doet het nog hoor... hoewel...

Ik heb wel ineens veel meer haar op mn "private parts"...

S.O.S. plz

:P

Bovenaan