• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Twee verrassende muffins

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Hola,

Gisteren besloten een vriend en ik weer eens lekker space gebak te maken. Weed muffins werden het. In de shop 2 gram Dynamite gehaald voor 17 euro (sterkste die er was) en allebei een gram genomen voor twee muffins. Een halve gram per muffin dus.

Toen het bakken erop zat nuttigden we allebei een muffin. Inmiddels hadden we ook alweer een jointje achter de kiezen. Het mengen gebeurde niet op een proffesionele manier maar dat was absoluut niet nodig. We hadden de fijngesneden weed gewoon door de vormpjes geroerd... Anderhalf tot twee uur later hadden we nog niet veel effect dus had ik nog een cakeje op en m'n medespacer een halve. Toen begon het wel lekker te werken na een half uur tot een uur.

Helaas konden we niet meer thuis zitten door familie die thuis zou komen dus begonnen we onze wandeling door het rustige dorpje van ons.

De eerste lachkicks begonnen te verschijnen en we waren bijna aan het huppelen van blijdschap. We spacede op de raarste verschijnselen, mensen die door de ramen naar ons zaten de kijken (wat waarschijnlijk niet zo was) tot grappige woorden.

We liepen naar een shoarma zaak om drinken te kopen. Die chocomelk ging er wel heel snel in want de dorst was niet te harden. Tijdens het drinken gingen we maar op een bankje zitten. Als je je hoofd beweegt zie je het hele beeld veel slomer verschuiven, dat was wel geinig.

Helaas had ik wel een heel zwaar gevoel in mn lichaam maar was m'n geest niet echt verruimd en had ik wel het misselijk drukkende gevoel in mijn maag. Tot nu toe nogsteeds alles binenngehouden, in tegenstelling tot m'n medetripper.

Het drinken was op en we besloten weer terug naar huis te lopen om daar nog wat te drinken. We waren een heel stuk op weg en oh kut! M'n tripmattie was z'n pet vergeten op het bankje. Tot mijn grote ergernis waarom je in het donker uberhaupt al een pet op hebt en je hem bij het drinken op een bankje legt gingen we terug om hem te halen. Eenmaal aangekomen konden we hem gelukkig nog vinden en liepen we weer richting huis.

Wat een ontiegelijke droge smoel had ik toch. Nog nooit zo'n droogte gevoeld in m'n mond. Het leek net of het ademen er heel moeilijk door ging. Dit stuk was misschien wel een beetje bad te noemen maar gelukkig ging het beter toen we thuis drinken hadden opgehaald.

We besloten nog een stukje te lopen omdat dat alles een stuk aangenamer maakt. Buiten hebben we niet veel beleefd.. Het was meer rondlopen, lachen en af en toe "huh?", "wtf" en andere kreten naar buiten te brengen. Helaas werd het voor m'n tripmattie een beetje teveel dus die heeft alles uitgespuugd.

Toen heb ik besloten dat hij beter met een emmer naast z'n bed naar huis kon gaan, want buiten heeft het ook allemaal geen zin. Gelukkig kon dit ook omdat ouders wel weg waren mja anders had ik het ook niet gevraagd.

Tot zover onze nacht, ik heb echt als een blok geslapen en heel raar gedroomd. M'n ogen zijn nu nogsteeds een beetje verneukt maargoed. Verder hoop ik dat ik alles een beetje duidelijk heb verteld.. Helaas is het wat lastiger te verwoorden vind ik zo'n spacecake.

:wave:

Bovenaan