• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Tweede keer XTC

taeknic

Belezen gebruiker
Ik had het al in gedachten toen ik kaartjes kocht voor een Drum'n'Bass feest in Groningen; er was al weer een aardige tijd verstreken sinds mijn eerste XTC ervaring begin juni, dus het leek me leuk om weer eens te doen, enfin, ik koop een kaartje voor mijzelf en een vriend van me(zou ik doen als mijn loonstrookje meezat :grin: ) evenals twee andere vrienden van me.

Op de betreffende avond had ik eerst een verjaardag van een andere vriend, mijn mede-feestgangers waren daar ook aanwezig.
Ik heb op een gegeven moment mijn dealer gebeld en ergens afgesproken, ik kocht drie blauwe kersjes en stapte weer op de fiets terug naar het feestje.
De maat die ik een kaartje had getrakteerd besloot toen om vage redenen niet mee te gaan, wat ik wel jammer vond, aangezien hij de enige was die eventueel wel mee zou droppen.

De omstandigheden op het feestje waren gunstig en er waren twee andere gasten die wel eens een halfje wouden proberen, dus alledrie buiten een halfje weggewerkt en vervolgens weer naar binnen gegaan; waar ik mijn resterende vrienden overhaalde dat het toch eens tijd werd om richting het Drum'n'Bass feestje te gaan.
Ik lichtte ze onderweg in dat ik al een halfje had geconsumeerd, waar ik echter nog niets van voelde, eenmaal aangekomen op het feest was het nog vrij rustig en het hoofdprogramma was nog 2 uur wachten.
We komen wat vrienden tegen en kletsen even bij, vervolgens ga ik naar de WC om de resterende helft van mijn pil achterover te gutsen.

We besluiten dat we nog wel even de binnenstad in kunnen aangezien we nog zo veel tijd hadden, eenmaal lopend in een straat tikt één(en overigens de beste) van mijn vrienden me aan, en zegt er klaar voor te zijn om het maar eens een keer te proberen, ik vond het prachtig aangezien hij altijd vrij sceptisch was en zei er geen behoefte aan te hebben etc.

Hij wou graag een halfje proberen en ik besluit mijn laatste pil met hem te delen,
ik zit nu dus op anderhalve pil en hij wachtte nerveus het effect af van zijn halfje, terwijl we een aantal kroegjes ingingen.

We besluiten op een gegeven moment terug te gaan naar het Drum'n'Bass feest,
daar eenmaal aangekomen gaan we de grote zaal in, beetje dansen op de muziek; alles lijkt vrij normaal totdat ik opmerk dat die vriend van mij een beetje begint te spacen,
nog geen tien minuten later, wanneer ik het niet verwachtte, begonnen ze eindelijk te droppen bij mij, het was alsof al de drie halfjes tegelijkertijd inkickten en ik werd snoeihard maar zeker niet onaangenaam in een rush gesmeten.

Meer energie, meer energie, tintelingen van mijn tenen naar mijn hoofd gevolgd door een explosie van euforie en gelukszaligheid. Het heerlijke euforische gevoel kwam in vlagen,
steeds sneller en sneller, totdat het mijn hele lichaam vervulde en ik me verheven voelde over alle sociale problematiek die ik had meegemaakt en had mogen aanschouwen, en mijn hele wereld bestond uit niets meer dan het feest waar ik me bevond, en waar ik me goed voelde, samen met mijn vrienden en die heerlijke, snoeiharde bass..

De vriend die ook een halfje had genomen zat ook heerlijk te spacen en was ook goed euforisch, constant samen de moshpit induiken, om elkaar, vervolgens met een liefdevolle grijns over de dansvloer te rossen.

Ik besefte dat ik ontzettend hard ging, en mijn kaken begonnen ook te klapperen vergelijkbaar met het Drum'n'Bass BPM :tearsofjoy:
Op een gegeven moment namen we even een pauze en gingen we naar de WC om even wat water te nuttigen en te praten over hoe geweldig het wel niet was, vervolgens begonnen we, nog steeds op de WC, te praten over wat serieuzer zaken, en we hadden een heel leuk gesprek over allerlei aspecten van vriendschap, mensen om ons heen, de maatschappij, en noem maar op.
We zijn daarna even buiten op de stoep gaan liggen, genietend van de koele avondlucht en de heerlijke golven van euforie en energie die door me heenschoten.

Nadat we weer naar binnen gingen en even flink hebben lopen moshen besloot ik eventjes een slokje water te halen in de WC, waar toevallig een paar andere mensen stonden die ook nogal wappie waren, ongeveer 20 minuten in de wc staan kletsen over hoe mooi het was toen ik een avontuurlijke impuls kreeg, en mijn WC matties en mijn vrienden op de dansvloer inruilde voor de rook-lounge.
Waar ik vervolgens gesprekken aanknoopte met allerlei mensen en het ontzettend naar mijn zin had, ik had niet verwacht dat er zo veel MDMA liefhebbers zouden zijn, en vond het heerlijk om met mensen te praten die dezelfde ervaring ondergingen als mij.

Na aanzienlijke tijd kwamen mijn maten verwonderd de lounge binnen, en vertelden me dat ze me al een aardige tijd kwijt waren, vervolgens nog even heerlijk losgegaan op de dubstep en drum'n'bass, mezelf strelend, en reikend naar de lucht en lichten om me heen... Heerlijk!

Verder voldoende water geconsumeerd en af en toe een verkoelende pauze in de frisse nacht lucht. Op de terugweg nog een parkje in gegaan om vervolgens heerlijk in het gras te gaan liggen, de sterren, lucht en de aarde dankbaar voor deze prachtige ervaring.

De volgende dag was ik nou niet bepaald top fit, maar ik heb wel gewoon lekker ontbeten, en op spierpijn en een beetje vermoeidheid na niet veel last van neerslachtige gevoelens, gezond eten en drinken doet wonderen :)

Vergeleken hierbij was mijn eerste ervaring helemaal niets,
wat heeft MDMA veel diepgang zeg,
en wat ben ik blij, dat ik eens in de zo veel tijd, zo'n prachtige ervaring mag meemaken...

Ik hoop dat het leuk, en goed te lezen was, aangezien dit mijn eerste 'serieuze' report is.

Taeknic

Neodar

Newbie
Ik vind ook dat blauwe kersen inderdaad snel en heftig inslaan. :P

ook het afbouwen gaat jammer genoeg snel (bij mij iig).

Greetzzz:
Neo

taeknic

Belezen gebruiker
Zijn aardig potente pilletjes ja,
bij mij bleef het effect aardig lang en heftig hangen,
maar toen ik eenmaal thuis was, merkte ik ook dat het vrij rap afbouwde,
ik kon zelfs relatief snel slapen.

groetjes!

taeknic

Belezen gebruiker
Noodles zei:
Leuk report.. Was het misschien bij spor/noisia in groningen? Aangezien ik daar ook was :grin:

Dat klopt helemaal, ik had een blauw overhemd aan, geen breed postuur, grote doppen en een onrustige onderkaak, kon zijn dat je me hebt zien rondbanjeren :wink:

Spor draait wel hard live moet ik zeggen, levitate als opener, prachtig.
En Noisia daarna direct met Contact.

Chaincells

Belezen gebruiker
Typisch. Alsof alle blauwe kersjes het zelfde zijn?

Of zie ik dat nou verkeerd?

Leuke report trouwens :) herkenbaar ook!

taeknic

Belezen gebruiker
Of we het over dezelfde hebben is inderdaad maar de vraag :)

En bedankt voor de reacties tot nu toe

Huggybear

Belezen gebruiker
Ik had er ook graag bij willen zijn in die nacht in simplon..... Kon helaas niet. Moet geweldig geweest zijn met een snack op :smoke:

taeknic

Belezen gebruiker
Huggybear zei:
Ik had er ook graag bij willen zijn in die nacht in simplon..... Kon helaas niet. Moet geweldig geweest zijn met een snack op :smoke:

Tsjaa, jammer is dat,
ik ga overigens al een aardig lange tijd naar Machtig maar het viel me dit maal echt heel erg op dat behoorlijk wat mensen aan de MDMA waren, misschien omdat ik zelf ook aardig hard ging,
maar wat een leuke sfeer heb je dan, en je ziet ook meteen wie allemaal hebben lopen snoepen, en voor je het weet sta je een half uur te kletsen op de WC o.i.d.

Ben benieuwd wat de volgende line-up wordt, heb er in ieder geval erg zin in :hearteyes:

Huggybear

Belezen gebruiker
Misschien wordt morgen me derde keer MDMA bij Drop in Utrecht :grin: DnB feestje en daarna misschien kraakpand after. Als het leuk genoeg was zal ik er wat over schrijven :rolleyes:

taeknic

Belezen gebruiker
Huggybear zei:
Misschien wordt morgen me derde keer MDMA bij Drop in Utrecht :grin: DnB feestje en daarna misschien kraakpand after. Als het leuk genoeg was zal ik er wat over schrijven :rolleyes:

Potente setting lijkt me :rock:
Vast wel het schrijven van een reportje waard, have fun he :grin:

Huggybear

Belezen gebruiker
taeknic zei:
Huggybear zei:

Potente setting lijkt me :rock:
Vast wel het schrijven van een reportje waard, have fun he :grin:
't Ging helaas niet door. Volgende keer MDMA wordt waarschijnlijk in een zwembad :hearteyes: Daar zal ik zeker een report over schrijven :tearsofjoy:

megatrippie

Belezen gebruiker
Huggybear zei:
't Ging helaas niet door. Volgende keer MDMA wordt waarschijnlijk in een zwembad :hearteyes: Daar zal ik zeker een report over schrijven :tearsofjoy:

De enigste feestjes die ik bij in en om een zwembad heb meegemaakt waren en Kardinge (groningen). Waar gaat dat feesje van jou plaatsvinden?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
taeknic zei:
Meer energie, meer energie, tintelingen van mijn tenen naar mijn hoofd gevolgd door een explosie van euforie en gelukszaligheid. Het heerlijke euforische gevoel kwam in vlagen,
steeds sneller en sneller, totdat het mijn hele lichaam vervulde en ik me verheven voelde over alle sociale problematiek die ik had meegemaakt en had mogen aanschouwen, en mijn hele wereld bestond uit niets meer dan het feest waar ik me bevond, en waar ik me goed voelde, samen met mijn vrienden en die heerlijke, snoeiharde bass..

Leuk hoe je dat gevoel beschrijft ! :wink:

taeknic

Belezen gebruiker
Bedankt voor de leuke reacties allemaal,
bij het schrijven van het report en met name het stuk dat Sublimo citeerde;
herleefde ik die hele situatie in mijn hoofd, waardoor ik het naar mijn idee wel aardig heb kunnen verwoorden.

En megatrippie, was dat feestje in Kardinge niet RaveWorld o.i.d.?
Ben er zelf niet geweest maar ik woon op een minuutje fiets afstand van Kardinge :tearsofjoy:

Bovenaan