• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Tweede Kerstdag Alcohol live report

Don Draper

Badass junkie
Van mijn sigaret een loopje naar de supermarkt maken voor nog een fles wijn! Deze keer moet ik het wel verbergen voor mijn ouders.

Don Draper

Badass junkie
Lekker aan de tortilla chips met een dip! Als ik mijn bek genoeg brand los ik dat weer op met wijn!

Trip naar de supermarkt ging goed! Wel gevaarlijk gedaan met noise canceling koptelefoon op maar is toch rustig op de weg!

• Love
Waarderingen: ljuv

Don Draper

Badass junkie
De taalbarrière tussen ik en mijn moeder op z'n best:

"Komt er bezoek zometeen?"
"Nee"

Ze zegt altijd ja of nee als ze niet weet waar het over gaat. Maar blijkbaar was het weer dat ze niet wist waar ik het over had.

Dus blijkbaar hebben we bezoek zo... Fuck!

Ik eet een Dominicaanse pannenkoek en maak dan een update voor mijn trip! :)

Laatst bewerkt:
  • Haha

MaddMonkey

Badass junkie
De taalbarrière tussen ik en mijn moeder op z'n best:

"Komt er bezoek zometeen?"
"Nee"

Ze zegt altijd ja of nee als ze niet weet waar het over gaat. Maar blijkbaar was het weer dat ze niet wist waar ik het over had.

Dus blijkbaar hebben we bezoek zo... Fuck!

Ik eet een Dominicaanse pannenkoek en maak dan een tussentijd voor mijn trip! :)
Het is beleefd en straalt sociale intelligentie uit door te zeggen: "mijn moeder en ik"

:kissingclosed:

Don Draper

Badass junkie
Fles Hugo is op. Tijd om een tussenstand te geven.

Ik voel me alsof ik drie fles bier op heb. Misschien klopt dat ook wel als ik het alcohol percentueel ga vergelijken. Maar mijn maag is vol met mijn Big Mac die voor de wijn, maar ook halve zak chips en een Dominicaanse pannenkoek.

Ga maar eens kijken of mijn zin in wiet wordt verminderd met CBD olie. Want de buren zijn vaag met reageren.

Laatst bewerkt:

Druktemaker

DF-koningin
Fles Hugo is op. Tijd om een tussenstand te geven.

Ik voel me alsof ik drie fles bier op heb. Misschien klopt dat ook wel als ik het alcohol percentueel ga vergelijken. Maar mijn maag is vol met mijn Big Mac die voor de wijn, maar ook halve zak chips en een Dominicaanse pannenkoek.

Ga maar eens kijken of mijn zin in wiet wordt verminderd met CBD olie. Want de buren zijn vaag met reageren.
Buren laten voor wat het is voordat het in je hoofd gaat zitten. Lekker je eigen feestje vieren 🥳

• Like

Don Draper

Badass junkie
Besloten 3 mg lorazepam te nemen en het een dag te noemen. Moet in mijn onderbroek nu bekant liggen want ik heb het echt super super super warm Terwijl het ijskoud is hier!

Dirkdirk

DF-koning
Yolo it is. Velen van ons zitten waarschijnlijk aan de alcohol of aan de kater van de dagen ervoor. Dus ik ga maar mijn eigen lultalk alcohol live trip doen.

Wat voorafgaand is gebeurd voor deze live trip:

3 mg lorazepam gisteren rond 19:00
4 mg Risperidon vanochtend (beiden versuffende werking met alcohol)
Gisteren 1 fles bier
20 minuten geleden fles Hugo gekocht en geopend
Heb wiet cravings wat ik met cigarillos en veel wandelen tot nu toe heb opgelost
Vanwege de medicatie is sterke alcohol niet mogelijk
Morgen moet ik gewoon werken. :tongueout:

In huis op dit moment:

driekwart wijn Hugo
Halve krat Brand

Nu: Voel wel wat. Wat losser. Wat gezelliger. Wat warmpjes.
107ABEA9-C745-48C5-8717-54B6111DB07F.jpeg

Bovenaan