Don Draper
Badass junkie
beetje kijken naar wat er afgelopen nacht op DF is gebeurd
Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
Jij ging hard! Jij ging lekker! Jij ging los!
Het is beleefd en straalt sociale intelligentie uit door te zeggen: "mijn moeder en ik"De taalbarrière tussen ik en mijn moeder op z'n best:
"Komt er bezoek zometeen?"
"Nee"
Ze zegt altijd ja of nee als ze niet weet waar het over gaat. Maar blijkbaar was het weer dat ze niet wist waar ik het over had.
Dus blijkbaar hebben we bezoek zo... Fuck!
Ik eet een Dominicaanse pannenkoek en maak dan een tussentijd voor mijn trip!![]()
Buren laten voor wat het is voordat het in je hoofd gaat zitten. Lekker je eigen feestje vieren 🥳Fles Hugo is op. Tijd om een tussenstand te geven.
Ik voel me alsof ik drie fles bier op heb. Misschien klopt dat ook wel als ik het alcohol percentueel ga vergelijken. Maar mijn maag is vol met mijn Big Mac die voor de wijn, maar ook halve zak chips en een Dominicaanse pannenkoek.
Ga maar eens kijken of mijn zin in wiet wordt verminderd met CBD olie. Want de buren zijn vaag met reageren.
Als CBD niet heeft geholpen was ik wel naar de coffeeshop gegaan.Buren laten voor wat het is voordat het in je hoofd gaat zitten. Lekker je eigen feestje vieren 🥳
Veel te koud, dus mooi dat het wat doet 👏🏻Als CBD niet heeft geholpen was ik wel naar de coffeeshop gegaan.![]()
Door de alcohol geen last vanVeel te koud, dus mooi dat het wat doet 👏🏻
Dat is het voor- en nadeel van alcohol 😂Door de alcohol geen last van![]()
Yolo it is. Velen van ons zitten waarschijnlijk aan de alcohol of aan de kater van de dagen ervoor. Dus ik ga maar mijn eigen lultalk alcohol live trip doen.
Wat voorafgaand is gebeurd voor deze live trip:
3 mg lorazepam gisteren rond 19:00
4 mg Risperidon vanochtend (beiden versuffende werking met alcohol)
Gisteren 1 fles bier
20 minuten geleden fles Hugo gekocht en geopend
Heb wiet cravings wat ik met cigarillos en veel wandelen tot nu toe heb opgelost
Vanwege de medicatie is sterke alcohol niet mogelijk
Morgen moet ik gewoon werken.
In huis op dit moment:
driekwart wijn Hugo
Halve krat Brand
Nu: Voel wel wat. Wat losser. Wat gezelliger. Wat warmpjes.