twijfelaar

Soad16

Experimenterende gebruiker
nou zoals zo veel mensen twijfel ik nu om lsd te proberen... maar voordat ik tot een besluit kom wil ik eerst een aantal dingen weten... heb hier al rondgezocht maar vond de antwoorden die ik vond niet specifiek genoeg.

* Als je al een rotverleden heb loop je dan meer risico bij lsd-gebruik?

*kun je nou ook daadwerkelijk blijven hangen of nie? zo ja, hoe kun je die risico zo veel mogelijk verminderen.

*als je van een halve portie paddo's bad bent gegaan is het dan uberhaupt al wel slim om lsd te overwegen?

azgaza

Badass junkie
Als je al een rotverleden heb loop je dan meer risico bij lsd-gebruik?
Volgensmij gaat het meer om je mindset in het heden, ben je nu gelukkig? Heb je vrede met het verleden? Dan is de kans groot dat het wel goed zal gaan. Een slecht verleden is echt geen garantie voor een slechte trip hoor, veel mensen met een vreselijk verleden gaan echt nooit bad. Het ligt echt aan je mindset nu.

kun je nou ook daadwerkelijk blijven hangen of nie? zo ja, hoe kun je die risico zo veel mogelijk verminderen.
Het kan maar dat heet HPPD en is niet letterlijk blijven hangen, en het gebeurd zeker niet van een trip. HPPD krijg je als je heel veel achter elkaar veel te snel veel te veel tripmiddelen neemt, dan verwar je de filter van je zintuigen zo; dat je nog steeds visueel effect houdt als je nuchter bent, zoalst tracers en patronen, maar geestenlijk ben je dan gewoon normaal. Blijven hangen van een trip kan niet tenzij je psychotisch ben. Dus nogmaal: het kan van één keer of als je er steeds een tijdje tussenlaat niet.

als je van een halve portie paddo's bad bent gegaan is het dan uberhaupt al wel slim om lsd te overwegen?
Zelf vind ik lsd minder verwarrend en veel helderder qua gedachten dan paddo's, paddo's zijn beklemmender en wat chaotischer terwijl lsd toch best normaal aanvoelt in gedachtes, dus je hoeft van lsd helemaal niet bad te gaan als je dat van paddo's doet. Als je begint met een halve zegel loop je sowieso denk ik weinig risico.

Ik zou zeggen: gewoon doen tenzij je psychotisch bent en dat al weet.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Darnaast moet je alleen trippen vermijden en niet te veel nemen.
Het is dus belangrijk dat je eerst je lichaam test op een lage dosis van 25 mq en dan opvoert tot de 100mq en niet meer neemt de eerste keren.

Tsja hoe weet je nu hoeveel je neemt ?
Niet dus .... alleen de verkoper of jijzelf kan ze laten testen.

:hearteyes:

Zorg voor een goede sitter ?
Succes

Stonie

Soad16

lysergine25 zei:
Het is dus belangrijk dat je eerst je lichaam test op een lage dosis van 25 mq en dan opvoert tot de 100mq en niet meer neemt de eerste keren.

Succes

Stonie

Nou kdoe t sowieso niej alleen, n vriendin van me wou t doen dus kben dr onderzoek na gaan doen...

Maar je weet dus nooit hoe veel dr in zo'n zegel zit? das vet kut...
waar haal je zoiets weg dan? (weet dat t niej egt besproken mag worden in verband met dealen e.d. maar wil geen rommel krijgen)

azgaza

Badass junkie
Over dat 25 ug weet ik niet zeker of ik het eens ben want dat is wel érg weinig, en moeilijk te controleren, als je een beetje gemiddelde hoeveelheid zegels hebt is een halve 50-75 ug; en dat is denk ik een mooie begindosis.

Oh ik zie dat je nog iets hebt gepost dus ik voeg ff wat toe: je kan het laten testen bij een test punt, dan weet je hoeveel erop zit. Omdat op de zegeltjes niet veel anders past vanwege hun grote en dunheid is het vrijwel altijd LSD of helemaal niks. Je koop thet van dealers, of op een goa feestje van iemand, daar heeft altijd wel iemand lsd over.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Soad16 zei:
lysergine25 zei:

Succes

Stonie

Nou kdoe t sowieso niej alleen, n vriendin van me wou t doen dus kben dr onderzoek na gaan doen...

Maar je weet dus nooit hoe veel dr in zo'n zegel zit? das vet kut...
waar haal je zoiets weg dan? (weet dat t niej egt besproken mag worden in verband met dealen e.d. maar wil geen rommel krijgen)

Maak je geen zorgen, neem een halve of hele zegel, dan komt het altijd geod. 25ug is erg weinig LSD, de treshold grens (grens dat je een beetje merkt) is namelijk 25ug, maar dit is zo'n klein effect dat je het niet echt bijzonder zult vinden.

LSD krijgen is een heel ander verhaal, ik heb het liefst blotters (zegels) omdat ik dan zeker weet dat er geens schadelijke stoffen inzit.

100 ug: Vrij visueel heftige trip.
200 ug: Sterke trip

Ik trip meestal op dosissen van 400 ug of meer, het gaat altijd goed en het is me nooit teveel :)

Succes ermee :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik adviseer altijd eerst een 1/8 of iets dat gelijk is met 25-30 mq puur ne louter om te kijken of de persoon er tegen kan, na een 2 uurtjes kan er dus een 1/8 bij.

Iemand zonder ervaring 100 geven is echt een beetje van de zotte.

Daarnaast zijn 100 echte meestal 200-300 verkooppraatjes.

Groet

Stonie

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
lysergine25 zei:
ik adviseer altijd eerst een 1/8 of iets dat gelijk is met 25-30 mq puur ne louter om te kijken of de persoon er tegen kan, na een 2 uurtjes kan er dus een 1/8 bij.

Groet

Stonie

Mee eens, ik haat verkoopgedrad van dealers "zeker weten 200ug" ga je trippen is het bijvoorbeeld 50 ug, of net 100 :).

Al moet ik wel toegeven dat meer niet altijd leuker betekend.

Soad16

Psycho_Chrono zei:
lysergine25 zei:

Groet

Stonie

Mee eens, ik haat verkoopgedrad van dealers "zeker weten 200ug" ga je trippen is het bijvoorbeeld 50 ug, of net 100 :).

Nou ik geloof dat als ik t doe, dat ik dan gewoon een halve zegel (100) neem ofzo... lijkt me wel t beste dan...

gonzo

Als je al een rotverleden heb loop je dan meer risico bij lsd-gebruik?
Ik denk dat als je normaal gezien dat verleden verdringt je er wel eens geconfronteerd mee zou kunnen worden, goedschiks of kwaadschiks, maar het hangt vooral af of je je op dat moment goed voelt. Ik denk als je lsd doet en je maakt wat plezier met je vrienden en je bent relax dat deze gedachten niet echt in je op gaan komen of dat je er zelfs vrede mee hebt of zo.

*als je van een halve portie paddo's bad bent gegaan is het dan uberhaupt al wel slim om lsd te overwegen?

Het is niet voor iedereen. Op paddo’s ga je vlugger slecht dan lsd. Als je je slecht voelt, doe dan geen lsd. Voel je je oké, relaxed, probeer dan een beetje, je kan altijd bijpakken.

Bengt

Bewuste gebruiker
@Gonzo: Ben je er wel zeker van dat je op paddo's rapper smecht gaat dan op lsd?

ter zake: Als je je op dit moment nu volledig mentaal wel in orde voelt, kuj je gerust lsd nemen, is het andersom blijf er dan af man

Jeller

Badass junkie
gewoon niet een al te hoge dosis pakken idd 50-100ug is voldoende

mensne die ervaring hebben met hoge dosissen paddo's kunnen zelfs wat meer aan.. ne maat van mij zij neerste keer was ongeveer 175ug in één keer en we hebben echt 8 uur gelachen :wink:

azgaza

Badass junkie
Soad16 zei:
Psycho_Chrono zei:
lysergine25 zei:

Groet

Stonie

Nou ik geloof dat als ik t doe, dat ik dan gewoon een halve zegel (100) neem ofzo... lijkt me wel t beste dan...

Een halve zegel is meestal meer in de richting van 50-75 ug dan 100 maar ik vind zelf een halve zegel een goede begin hoeveelheid.

Bovenaan